နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်





ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေမာင်ဟာ  ငယ်စဉ်ကတည်း​​က အတူတူ ​​ေဆာ့​​ကစား​​ရင်း​​ ြကီး​​ြပင်း​​လာတဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​​ေတွပါ… ကျွန်မဟာ ​​ေမာင့်​​အ​​ေပါ်မှာ မနှစ်ကအချိန်ထိ သူငယ်ချင်း​​ တစ်​​ေယာက်လိုဘဲ စိတ်ထဲရှိခဲ့​​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မတို့​​၂​​ေယာက် ခရီး​​တစ်ခု အတူတူ သွား​​ြကတဲ့​​ အချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ​​ေမာင့်​​ကို  ကျွန်မ ချစ်​​ေနတယ် ဆိုတာ သိလိုက်ပါတယ်.. ကျွန်မ​​ေမာင့်​​ကို  ချစ်​​ေနတဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​  ​​ေမာင်သိ​​ေအာင် ပွင့်​​ပွင့်​​လင်း​​လင်း​​ ဝန်ခံ လိုက်မိပါတယ်.. ဒါ​​ေြကာင့်​​လဲ မြကာခင်မှာ ကျွန်မတို့​​ ၂​​ေယာက်ဟာ စံုတွဲ​​ေလး​​ တစ်တွဲ ြဖစ်လာခဲ့​​ပါတယ်..

 
ကျွန်မ ​​ေမာင့်​​ကို သိပ်ချစ်မိတဲ့​​ အတွက် ကျွန်မရဲ့​​ စိတ်အာရံု အား​​လံုး​​ကို သူ့​​အ​​ေပါ်မှာဘဲ စူး​​စူး​​စိုက်စိုက် ထား​​ရှိပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမာင် က​​ေတာ့​​ ကျွန်မလို မဟုတ် ပါဘူး​​ သူ့​​မှာ မိန်း​​ခ​​ေလး​​​ေပါင်း​​ များ​​စွာရှိပါတယ်.. ​​ေမာင် ဟာကျွန်မအတွက် တစ်ဦး​​တည်း​​​ေသာ သူ ြဖစ်​​ေပမဲ့​​  ကျွန်မက​​ေတာ့​​ သူ့​​အတွက် မိန်း​​ခ​​ေလး​​များ​​စွာ ထဲကမှ တစ်​​ေယာက် အပါအဝင်ပါ…

“​​ေမာင်​​ေရ.. ဒီ​​ေန့​​ ရုပ်ရှင်​​ေကာင်း​​တယ် သိလား​​..သွား​​ြကည့်​​ရ​​ေအာင်​​ေလ..”    ကျွန်မက သူ့​​ကို​​ေြပာလိုက်ပါတယ်…
“ ဟာ… သွား​​လို့​​မြဖစ်ဘူး​​”

“ ဟင် ..ဘာလို့​​လဲ ..အိမ်မှာ စာြကည့်​​မလို့​​လား​​”

 
“မဟုတ်ပါဘူး​​.. သူငယ်ချင်း​​တစ်​​ေယာက်နဲ့​​ သွား​​​ေတွ့​​စရာရှိလို့​​ပါ…”


​​ေမာင်ဟာ အြမဲတမ်း​​ အဲလိုပါဘဲ….  သူဟာ တစ်ြခား​​ မိန်း​​ခ​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​ ကျွန်မ​​ေရှ့​​မှာတင် ​​ေတွ့​​တဲ့​​အခါ ​​ေတွ့​​တတ်ပါတယ်.. အဲလို ​​ေတွ့​​ချိန် မှာလည်း​​ သူ့​​ဘက်က ဘာမှ မထူး​​ဆန်း​​တဲ့​​ အလုပ်တစ်ခုခုကို ပံုမှန် လုပ်​​ေနသလိုမျိုး​​ပါဘဲ….. ကျွန်မဟာ ​​ေမာင့်​​အတွက် ဘာမှ မထူး​​ဆန်း​​တဲ့​​ သာမန်မိန်း​​ခ​​ေလး​​ တစ်​​ေယာက် ပါဘဲလား​​…. ချစ်တယ် ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကိုလည်း​​ ကျွန်မကသာ ​​ေမာင့်​​ကို​​ေြပာခဲ့​​​ေပမဲ့​​ ​​ေမာင့်​​ပါး​​စပ်က​​ေတာ့​​ ဒီ​​ေန့​​အထိ ချစ်တယ်ဆိုတာ တစ်ခါမှာကို မ​​ေြပာခဲ့​​ဖူး​​ ​​ေသး​​ပါဘူး​​… ရက်​​ေပါင်း​​ ၁၀၀… ရက်​​ေပါင်း​​၂၀၀ .. စသည်ြဖင့်​​ ချစ်သူသက်တမ်း​​သာ ြကာလာတယ်… ချစ်တယ် ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို​​ေတာ့​​ သူ့​​ပါး​​စပ်က ဘယ်​​ေတာ့​​မှ မ​​ေြပာခဲ့​​ပါဘူး​​… ကျွန်မတို့​​၂​​ေယာက် ြကား​​မှာ ချစ်သက်တမ်း​​ အထိမ်း​​ အမှတ် ဆိုတာလည်း​​ မရှိခဲ့​​ပါဘူး​​… ​​ေမာင်ဟာ ချစ်တယ်ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို​​ေြပာဖို့​​ ဘာ​​ေြကာင့်​​များ​​ ဒီ​​ေလာက် တွန့်​​တို ​​ေနတယ် ဆိုတာ ကျွန်မ မ​​ေတွး​​တတ်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​…ချစ်သူစြဖစ်တဲ့​​ ​​ေန့​​ကစြပီး​​ ​​ေမာင် မပျက် ကွက် လုပ်တဲ့​​ အလုပ်တစ်ခုက တစ်​​ေန့​​ကို အရုပ်​​ေလး​​တစ်ရုပ် ကျွန်မကို ​​ေပး​​ြခင်း​​ပါဘဲ… ဒီ​​ေန့​​ထိ တစ်ရက်မှကို မပျက်ကွက် ခဲ့​​ပါဘူး​​…  ဒီအရုပ်​​ေတွကို ဘာသ​​ေဘာနဲ့​​ ​​ေမာင်​​ေပး​​​ေနတယ် ဆိုတာလဲ ကျွန်မ မသိခဲ့​​ပါဘူး​​…

တစ်​​ေန့​​​ေတာ့​​    ကျွန်မက ​​ေမာင့်​​ကို စကား​​စဖို့​​ ြကိုး​​စား​​တယ်…

“ ​​ေမာင်…            ငါ..............     ငါ​​ေလ”
“ ဘာတွန့်​​ဆုတ်ဆုတ်ြဖစ်​​ေနတာလဲဟ.. ​​ေြပာ​​ေလ”

“ငါ    နင့်​​ကိုချစ်တယ်”

“ ဟမ်..    နင်က ..ဟုတ်လား​​  အရူး​​ထမ​​ေနနဲ့​​……​​ေရာ့​​​ေရာ့​​ ဒီအရုပ်ကိုယူ.. ြပီး​​ရင် အိမ်ထဲဝင်​​ေတာ့​​..”

ကဲြကည့်​​.. ကျွန်မရဲ့​​အချစ်​​ေတွကို ​​ေမာင်ဟာ ဘယ်​​ေလာက်​​ေတာင် ဥပက္ခာြပုတယ် ဆိုတာ.. အရုပ်​​ေလး​​ ​​ေပး​​ြပီး​​တာနဲ့​​ ကျွန်မ​​ေရှ့​​က​​ေန တစ်ခါတည်း​​ ​​ေပျာက်ကွယ် သွား​​​ေတာ့​​တာဘဲ.. ​​ေြပး​​ြပီး​​ ထွက်သွား​​သလား​​ ​​ေအာက်​​ေမ့​​ ရ​​ေလာက်​​ေအာင် လျှင်ြမန်လွန်း​​​ေနတယ်.. သူ့​​ဆီက ​​ေန့​​စဉ်​​ေန့​​တိုင်း​​ ရ​​ေနတဲ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​ ​​ေတွဟာ ကျွန်မ အခန်း​​ တစ်ခုလံုး​​ တစ်​​ေြဖး​​​ေြဖး​​နဲ့​​ ြပည့်​​လာတယ်… အရုပ်​​ေလး​​​ေတွမှ အများ​​ြကီး​​ပါဘဲ…..

ဒီ​​ေန့​​ဟာ ကျွန်မရဲ့​​  ၁၉ နှစ်​​ေြမာက် ​​ေမွး​​​ေန့​​ပါ.. ကျွန်မ မနက်အ​​ေစာြကီး​​ အိပ်ရာက​​ေနထတယ်.. သူနဲ့​​ အတူ ​​ေမွး​​​ေန့​​ပွဲ​​ေလး​​တစ်ခု ြပုလုပ်ဖို့​​ စိတ်ကူး​​​ေလး​​နဲ့​​ ရင်ခုန် ​​ေနမိတယ်.. ​​ေမာင်​​ေခါ်လာမဲ့​​ ဖုန်း​​သံ​​ေလး​​ကို ​​ေစာင့်​​​ေနမိတယ်…  ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေန့​​လည်စာ စား​​ြပီး​​ချိန်ထိ သူ့​​ဆီက ဖုန်း​​​ေခါ်သံ မြကား​​ရဘူး​​.. ည​​ေနစာစား​​ြပီး​​တဲ့​​ အချိန်ထိလည်း​​ သူ့​​ရဲ့​​ ဖုန်း​​သံကို မရပါဘူး​​..  ​​ေကာင်း​​ကင်တစ်ခုလံုး​​ မဲ​​ေမှာင်ြပီး​​ ညနက်ချိန် ​​ေရာက်တဲ့​​ထိလည်း​​ ​​ေမာင်က ကျွန်မဆီကို ဖုန်း​​မ​​ေခါ်ခဲ့​​ပါဘူး​​… ကျွန်မ ​​ေမာင့်​​ဆီက ဖုန်း​​​ေခါ်သံကို ​​ေစာင့်​​ဖို့​​ အင်အား​​လဲ မရှိ​​ေတာ့​​ပါဘူး​​… ရင်ထဲမှာ စိတ်ပျက်ြခင်း​​ ၊​ ဝမ်း​​နည်း​​ြခင်း​​ ၊​ ပင်ပန်း​​ ြငီး​​​ေငွ့​​ြခင်း​​များ​​နဲ့​​ ကျွန်မရင်ခွင် တစ်ခုလံုး​​ နွမ်း​​လျှလို့​​ ​​ေနပါြပီ..

​​ေမာပန်း​​ နွမ်း​​နယ်စွာနဲ့​​ အိပ်​​ေပျာ်သွား​​တဲ့​​  ကျွန်မကို ရုတ်တရက် လန့်​​နိုး​​​ေစလိုက်တာက ဖုန်း​​​ေခါ်သံ​​ေလး​​တစ်ခုပါ… နာရီြကည့်​​လိုက်​​ေတာ့​​ မနက် ၂နာရီရှိ​​ေနြပီ..  ဖုန်း​​ကို ​​ေကာက်ကိုင်ြပီး​​ ထူး​​လိုက်​​ေတာ့​​ ​​ေမျှာ်လင့်​​​ေစာင့်​​စား​​ခဲ့​​ရတဲ့​​ ​​ေမာင်ရဲ့​​အသံ.. ​​ေမာင်က ကျွန်မကို အိမ်အြပင်ဘက် ခနထွက်လာဖို့​​ ​​ေြပာပါတယ်… ကျွန်မရင်ထဲမှာ  ​​ေပျာ်ရွင်ြခင်း​​များ​​စွာနဲ့​​  အိမ်အြပင်ကို ​​ေြပး​​ထွက်လာခဲ့​​မိတယ်..

“​​ေမာင်”
“ဒီမှာ…. ​​ေရာ့​​ ဒါကိုယူ ”    ထံုး​​စံအတိုင်း​​ ​​ေမာင့်​​လက်ထဲမှာ အရုပ်​​ေလး​​တစ်ရုပ်

“ဒါက ဘာလဲ..”      ကျွန်မ ​​ေမာင့်​​ကို ​​ေမး​​လိုက်တယ်..
“ငါ မ​​ေန့​​က နင့်​​ကို မ​​ေပး​​လိုက်ရဘူး​​​ေလ.. အဲဒါ အခုလာ​​ေပး​​တာ ..ငါအခု အိမ်ြပန်​​ေတာ့​​မယ် …. တာ့​​တာ​​ေနာ်”

“​​ေမာင်  ခန​​ေလး​​ ..ခန​​ေလး​​ ​​ေစာင့်​​ပါဦး​​ .. ဒီ​​ေန့​​ဘာ​​ေန့​​လဲ ​​ေမာင်သိရဲ့​​လား​​”

“ဒီ​​ေန့​​ .. ဟမ်… ဘာ​​ေန့​​လဲ ငါ မသိဘူး​​”

ကျွန်မ အရမ်း​​ကို ဝမ်း​​နည်း​​သွား​​မိပါတယ်.. ကျွန်မထင်ခဲ့​​တာက သူဟာ ကျွန်မ​​ေမွး​​​ေန့​​ကို သတိတရ ရှိလိမ့်​​မယ်လို့​​ ဒါ​​ေပမဲ့​​  သူက​​ေတာ့​​ ဘာမှ မြဖစ်သလိုဘဲ ကျွန်မ​​ေရှ့​​က​​ေန လှည့်​​ထွက် သွား​​ခဲ့​​တယ်..  ကျွန်မ ဘယ်လိုမှ သည်း​​ခံနိုင်စွမ်း​​ မရှိ​​ေတာ့​​ဘဲ ​​ေအာ်လိုက်မိတယ်..

“​​ေမာင်  ခန​​ေနဦး​​ ”

“ဘာလဲ .. တစ်ခုခု ​​ေြပာစရာရှိလို့​​လား​​”

“​​ေမာင်   နင်ငါ့​​ကို​​ေြပာစမ်း​​ပါဦး​​   နင်ငါ့​​ကို တကယ်ချစ်ရဲ့​​လား​​.. ငါ့​​ကို တကယ်ချစ်တယ်ဆိုရင် နင်ဒီ​​ေန့​​ ငါ့​​ကိုချစ်တယ်ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို ​​ေြပာခဲ့​​ပါ”

“ဘာ.. နင်ရူး​​​ေနလား​​”
“​​ေြပာစမ်း​​ပါ ​​ေမာင်ရဲ့​​ .. နင်ငါ့​​ကို ​​ေြပာစမ်း​​ပါ…”  ကျွန်မ အသံက သနား​​စရာ ​​ေကာင်း​​​ေလာက်​​ေအာင် တုန်ခါ​​ေနတယ်.. ​​ေမာင့်​​ရဲ့​​ လက်​​ေတွကို လှုပ်ခါြပီး​​ ​​ေတာင်း​​ပန် တိုး​​လျှိုး​​ ​​ေြပာ​​ေနမိပါတယ်..

ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမာင့်​​ဆီက ြပန်ရလိုက်တဲ့​​ ​​ေအး​​စက်စက် စကား​​လံုး​​​ေတွက ကျွန်မအသည်း​​ကို ဓါး​​ထက်ထက်နဲ့​​ မွန်း​​လိုက်သလိုပါဘဲ….

“ချစ်တယ်ဆိုတဲ့​​ စကား​​လံုး​​ကို ငါ ဘယ်သူ့​​ကိုမှ လွယ်လွယ်ကူကူ မ​​ေြပာချင်ဘူး​​.. မင်း​​ ဒီ​​ေလာက်​​ေတာင် ြကား​​ချင်​​ေနတယ် ဆိုရင်​​ေတာ့​​ တစ်ြခား​​ တစ်​​ေယာက် ​​ေယာက်ကို ရှာချင် ရှာလိုက်​​ေတာ့​​”

ဒီစကား​​ကို ချန်ထား​​ရစ်ြပီး​​ သူ​​ေြပး​​ထွက်သွား​​ပါတယ်.. ကျွန်မ​​ေြခ​​ေထာက်​​ေတွ ဆက်လက် ရပ်တည်နိုင်စွမ်း​​ မရှိ​​ေတာ့​​ပါဘူး​​.. ​​ေြမြပင်​​ေပါ်ကို ြပိုလဲကျသွား​​ပါတယ်.. ​​ေမာင်က ချစ်တယ်ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို အလွယ်တကူ မ​​ေြပာချင်ဘူး​​တဲ့​​လား​​.. သူဘယ်လိုများ​​ ​​ေြပာထွက်လိုက်တာပါလိမ့်​​ .. ကျွန်မသိလိုက်ပါြပီ.. ​​ေမာင်ဟာ ကျွန်မအတွက် ထိုက်တန်တဲ့​​သူ တစ်​​ေယာက် မဟုတ်ခဲ့​​ပါဘူး​​..

အဲဒီ​​ေန့​​က စြပီး​​ အိမ်ထဲအိမ်ြပင်မထွက်ဘဲ ကျွန်မငို​​ေြကွး​​​ေနခဲ့​​မိပါတယ်.. ​​ေန့​​စဉ်ရက်ဆက် ငို​​ေနမိတာပါ..  ​​ေမာင်က​​ေတာ့​​ ​​ေနနိုင်လွန်း​​ပါတယ်.. ကျွန်မ ​​ေစာင့်​​​ေန ခဲ့​​​ေပမဲ့​​ ဖုန်း​​တစ်ချက်​​ေတာင် ဆက်​​ေဖာ်မရခဲ့​​ပါဘူး​​…  ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မရဲ့​​ အိမ်အြပင် ဘက်မှာ​​ေတာ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​တစ်ရုပ်ကို မနက်တိုင်း​​ မနက်တိုင်း​​ လာထား​​​ေနဆဲပါ..   အခန်း​​ထဲမှာလည်း​​ အရုပ်​​ေတွနဲ့​​ ြပည့်​​လို့​​​ေနပါြပီ..

တစ်လ​​ေလာက်ြကာ​​ေတာ့​​ ကျွန်မကိုယ့်​​ကိုယ်ကို အား​​တင်း​​ြပီး​​ ​​ေကျာင်း​​ကို ထွက်လာခဲ့​​ပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေကျာင်း​​မ​​ေရာက်ခင် ကျွန်မရင်ကို နာကျင်​​ေစမဲ့​​ ြမင်ကွင်း​​ တစ်ခုကို ြမင်လိုက် ရတယ်.. ​​ေမာင်ရယ်​​ေလ. ​​ေကာင်မ​​ေလး​​ တစ်​​ေယာက်နဲ့​​ ..  သူ့​​မျက်နှာ​​ေပါ်မှာလည်း​​ ကျွန်မ တစ်ခါမှ မ​​ေတွ့​​ခဲ့​​ဖူး​​တဲ့​​ အြပံုး​​​ေတွနဲ့​​  ရွှန်း​​လက် ​​ေတာက်ပလို့​​..   ကျွန်မကို ​​ေဒါသ ထွက်​​ေစတဲ့​​ အရာက ​​ေမာင့်​​လက်ထဲမှာ ကိုင်လာတဲ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​ တစ်ရုပ်..  ကျွန်မ အိမ်ဘက်ကို အား​​ကုန် ြပန်​​ေြပး​​ခဲ့​​မိတယ်..

အိမ်ခန်း​​ထဲကို ​​ေရာက်​​ေတာ့​​ တစ်ခန်း​​လံုး​​ ြပည့်​​လုမတတ် ရှိ​​ေနတဲ့​​ အရုပ်​​ေတွကို ြကည့်​​ြပီး​​ မျက်ရည်​​ေတွ တား​​ဆီး​​မရ​​ေအာင် ကျလာမိတယ်… ဘာလို့​​များ​​ ဒီအရုပ်​​ေတွ ကျွန်မကို ​​ေပး​​ခဲ့​​တာတဲ့​​လဲ… ဒီအရုပ်​​ေတွဟာ သူ တစ်ြခား​​ ​​ေကာင်မ​​ေလး​​​ေတွ ဆီက ရလာတဲ့​​ အရုပ်​​ေတွ ြဖစ်နိုင်သား​​ဘဲ​​ေလ.. ​​ေဒါသစိတ်နဲ့​​  အရုပ်​​ေတွကို လွှင့်​​ပစ်​​ေနမိတယ်.. ဒီအချိန်​​ေလး​​မှာဘဲ ရုတ်တရက် ဖုန်း​​ြမည်သံ​​ေပါ်လာတယ်…  မထင်မှတ်ထား​​ဘဲ ​​ေမာင့်​​ဆီက ြဖစ်​​ေနတယ်..  ​​ေမာင်က ကျွန်မတို့​​ အိမ်အနား​​က ဘတ်စ်ကား​​ မှတ်တိုင်ကို ခန ထွက်လာဖို့​​ ​​ေြပာတယ်..  ကျွန်မ စိတ်​​ေတွ တည်ြငိမ်​​ေအာင် ြကိုး​​စား​​ြပီး​​ ကား​​မှတ်တိုင်ကို ​​ေလျှာက်လာခဲ့​​တယ်.   ကိုယ့်​​ကိုယ်ကိုလည်း​​ သတိ​​ေပး​​ ​​ေနမိတယ်..  ငါသူ့​​ကို ​​ေမ့​​​ေအာင် ြကိုး​​စား​​​ေတာ့​​မယ်..  ငါဒီဇာတ်လမ်း​​ကို ဒီ​​ေန့​​မှာဘဲ အဆံုး​​ သတ်​​ေတာ့​​မယ်..

ကျွန်မ ြမင်ကွင်း​​ထဲကို အရုပ်ြကီး​​ တစ်ရုပ်ကို လက်က ကိုင်ထား​​ြပီး​​ သူ ​​ေရာက်လာတယ်.. ြပီး​​​ေတာ့​​  စကား​​ စ ​​ေြပာပါတယ်..

“ နင်ငါ့​​ကို စိတ်ပျက်သွား​​ြပီလို့​​ ထင်​​ေနခဲ့​​တာ ..  နင်တကယ် ထွက်လာတယ်​​ေနာ် ” တဲ့​​

ကျွန်မ သူ့​​ကို  မုန်း​​လိုက်တာ​​ေလ..  သူနဲ့​​ ကျွန်မြကား​​မှာ ဘာမှကို ြပဿနာ မြဖစ်ခဲ့​​သလိုနဲ့​​ .. သူ သရုပ်​​ေဆာင် ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေကာင်း​​ပါတယ်.. ြပီး​​​ေတာ့​​ သူ့​​ထံုး​​စံအတိုင်း​​ အရုပ်က​​ေလး​​ကို ကျွန်မ​​ေရှ့​​ကို ထိုး​​​ေပး​​လိုက်တယ်..

“ငါ နင့်​​ဆီက အရုပ်​​ေတွကို မလိုချင်​​ေတာ့​​ဘူး​​ … ​​ေနာက်ကို ဘယ်​​ေတာ့​​မှလဲ ငါ့​​ကို ​​ေပး​​ဖို့​​ မြကိုး​​စား​​နဲ့​​​ေတာ့​​”

“ဟင် .. ဘာြဖစ်လို့​​လဲ..”  သူက ဘာမှ မသိ နား​​မလည်တဲ့​​ ​​ေလသံ​​ေလး​​နဲ့​​ ကျွန်မကို ြပန်​​ေမး​​​ေနတယ်..


ကျွန်မ သူ့​​လက်ထဲက အရုပ်ကို ဆွဲယူလိုက်ြပီး​​.  လမ်း​​မ​​ေပါ်ကို လွှင့်​​ပစ်လိုက်တယ်..

“ ငါ နင့်​​အရုပ်​​ေတွကို မလိုချင်​​ေတာ့​​ဘူး​​… ​​ေနာက်လည်း​​ ဘယ်​​ေတာ့​​မှ မလို​​ေတာ့​​ဘူး​​.. နင့်​​လို​​ေကာင်ရဲ့​​ မျက်နှာကိုလည်း​​ ငါ ထပ်မ​​ေတွ့​​ချင်​​ေတာ့​​ဘူး​​…”

ကျွန်မရင်ထဲမှာ ြမိုသိပ်ထား​​ခဲ့​​ရတဲ့​​ စကား​​လံုး​​​ေတွနဲ့​​ သူ့​​ကို အဆက်မြပတ် ပစ်​​ေပါက်​​ေနမိတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ အရင်​​ေန့​​​ေတွက ​​ေအး​​စက်စက် အမူအရာ​​ေတွနဲ့​​ မတူဘဲ ​​ေမာင့်​​မျက်လံုး​​ထဲက နာကျင်ရိပ်​​ေတွ  ထိတ်လန့်​​တုန်လှုပ်​​ေနတဲ့​​ ​​ေချာက်ြခား​​ြခင်း​​ ​​ေတွကို မ​​ေမျှာ်လင့်​​ဘဲ ​​ေတွ့​​လိုက်ရတယ်..

“ ငါ ဝမ်း​​နည်း​​ပါတယ်ဟာ… နင်ဒီ​​ေလာက် ​​ေဒါသြဖစ်​​ေနမယ်မှန်း​​ မသိခဲ့​​ပါဘူး​​..ငါ့​​ကိုခွင့်​​လွှတ်ပါ ”

​​ေမာင့်​​နှုတ်က ​​ေတာင်း​​ပန်တဲ့​​အသံတိုး​​တိုး​​​ေလး​​ ထွက်လာတယ်..  ​​ေမာင့်​​ အသံထဲမှာ နာကျင်ြခင်း​​​ေတွနဲ့​​ ြပည့်​​လို့​​….

ြပီး​​​ေတာ့​​ ​​ေမာင်က ကျွန်မလွှင့်​​ပစ်လိုက်တဲ့​​ အရုပ်​​ေလး​​ကို ​​ေကာက်ဖို့​​ ကား​​လမ်း​​မ​​ေပါ်ကို ​​ေလျှာက်သွား​​တယ်…
“ နင်.. အရူး​​ဘဲ .. ဘာလို့​​ ဒီအရုပ်ကို ​​ေကာက်​​ေန​​ေသး​​လဲ ..လွှင့်​​ပစ်လိုက်ပါလား​​”

ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမာင်က ကျွန်မစကား​​ကို မြကား​​သလိုနဲ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​ဆီ ​​ေလျှာက်သွား​​​ေနတယ်..  အဲဒီအချိန်မှာ ကျယ်​​ေလာင်တဲ့​​ ကား​​ဟွန်း​​သံနဲ့​​ ြကီး​​မား​​လှတဲ့​​ ထရပ်ကား​​တစ်စီး​​က ​​ေမာင့်​​ဆီကို တည့်​​တည့်​​ြကီး​​ ဦး​​တည်ြပီး​​ သွား​​​ေနတယ်….

“​​ေမာင်​​ေရ.. ကား​​လာ​​ေနြပီ ….ကား​​ ..”   “ အြမန်​​ေြပး​​”

ကျွန်မအသံကုန် ​​ေအာ်လိုက်မိတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမာင်က ြကား​​ပံုမရဘူး​​.. ထိုင်ချလိုက်ြပီး​​ အရုပ်က​​ေလး​​ကို ငံု့​​​ေကာက်လိုက်တယ်..

“​​ေမာင်​​ေရ.. ကား​​”
ဒုန်း​​ ဆိုတဲ့​​ ကျယ်​​ေလာင်လှတဲ့​​ ​​ေြကာက်စရာ အသံြကီး​​ကို ​​ေနာက်ဆံုး​​ ြကား​​လိုက်ရတယ်..

အဲဒီကတည်း​​က ​​ေမာင်ဟာ ကျွန်မရဲ့​​ အနား​​က​​ေန ထွက်ခွာသွား​​ခဲ့​​ပါတယ်.. သူထွက်သွား​​တဲ့​​ အချိန်ထိ မျက်လံုး​​ တစ်ချက်မှ မဖွင့်​​ စကား​​လည်း​​ တစ်ခွန်း​​မှ ကျွန်မကို ​​ေြပာမသွား​​ခဲ့​​ပါဘူး​​…

အဲဒီ​​ေန့​​ကစြပီး​​ ကျွန်မဟာ  ​​ေမာင်​​ေသဆံုး​​ရြခင်း​​အတွက် မိမိကိုယ်ကို  အြပစ်တင်ြခင်း​​၊​ ဝမ်း​​နည်း​​ပူ​​ေဆွး​​ြခင်း​​ ​​ေတွနဲ့​​ အရူး​​တစ်​​ေယာက်လို ြဖစ်​​ေနခဲ့​​တာ ၂လ​​ေလာက် ြကာခဲ့​​ပါြပီ.. အခန်း​​ထဲမှာ ​​ေမာင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ အရုပ်​​ေတွြကား​​ထဲ ထိုင်ြပီး​​ ​​ေမာင့်​​ကို ​​ေန့​​တိုင်း​​ သတိရ လွမ်း​​ဆွတ် ငို​​ေြကွး​​​ေနမိပါတယ်.. ဒီအရုပ်​​ေတွဟာ ကျွန်မတို့​​၂​​ေယာက် ချစ်သူ​​ေတွ ဘဝ ​​ေရာက်ကတည်း​​က ​​ေမာင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ တစ်ခုတည်း​​​ေသာ လက်​​ေဆာင်​​ေတွပါဘဲ..  ​​ေမာင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​​ေတွကို တစ်ခုြခင်း​​ ​​ေကာက်ြပီး​​ ​​ေရတွက်​​ေနမိရင်း​​ ချစ်သူဘဝ အချိန်​​ေတွကို တစ်ရက်ြခင်း​​ ြပန်အမှတ်ရ ​​ေနမိပါတယ်..

တစ် , နှစ် , သံုး​​ , ​​ေလး​​ …

​​ေလး​​ရာ ရှစ်ဆယ့်​​​ေလး​​…  ​​ေလး​​ရာ့​​ရှစ်ဆယ့်​​ငါး​​  စုစု​​ေပါင်း​​ ​​ေလး​​ရာ့​​ရှစ်ဆယ့်​​ငါး​​ခု တိတိရှိပါတယ်.. ကျွန်မ ရှိုက်ြကီး​​တငင် ငို​​ေြကွး​​မိြပန်ပါတယ်..  အရုပ်က​​ေလး​​ကို တင်း​​ြကပ်စွာ​​ေပွ့​​ဖက်ရင်း​​ ငို​​ေြကွး​​​ေနမိတယ်..

ရုတ်တရက်


နင့်​​ကိုငါ ချစ်တယ်.. နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်..

ကျွန်မ အရုပ်က​​ေလး​​ကို ထိတ်လန့်​​တြကား​​ လွှတ်ချလိုက်မိပါတယ်..

အရုပ်ကို ြပန်​​ေကာက်လိုက်ြပီး​​ ဗိုက်က​​ေလး​​ကို ဖိလိုက်မိ​​ေတာ့​​


နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်..တဲ့​​.. ြမည်လာြပန်တယ်

ရှိသမျှ အရုပ်​​ေတွအား​​လံုး​​ကို တစ်ခုချင်း​​ ​​ေကာက်ယူြပီး​​ ဝမ်း​​ဗိုက်​​ေတွ​​ေပါ် ဖိလိုက်တိုင်း​​
နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်.
နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်..
နင့်​​ကို ငါချစ်တယ်..


အဲဒီအသံ​​ေတွဘဲ မရပ်မနား​​ ထွက်လာပါတယ်..

ကျွန်မ ​​ေစာ​​ေစာက ဘာလို့​​ သ​​ေဘာမ​​ေပါက်ခဲ့​​မိရတာပါလဲ….. ​​ေမာင့်​​အသည်း​​နှလံုး​​ဟာ အ​​ေစာကတည်း​​က ကျွန်မရဲ့​​​ေဘး​​မှာ အတူတူ ရှိ​​ေနခဲ့​​တာပါလား​​… ​​ေမာင်ကျွန်မကို ဒီ​​ေလာက်ချစ်တယ်ဆိုတာ ဘာလို့​​များ​​ မသိခဲ့​​ရပါလိမ့်​​..  ကျွန်မအရုပ်က​​ေလး​​ တစ်ရုပ်ကို ကုတင်​​ေအာက်က ​​ေကာက်ယူလိုက်တယ်.. ခုနက ၄၈၅ ရုပ်​​ေတွနဲ့​​ မတူဘဲ ထူး​​ထူး​​ြခား​​ြခား​​ ြကီး​​မား​​​ေနတဲ့​​ အရုပ်က​​ေလး​​ … ဒီအရုပ်က​​ေလး​​ဟာ ​​ေမာင်နဲ့​​ ​​ေနာက်ဆံုး​​ ​​ေတွ့​​ခဲ့​​တဲ့​​​ေန့​​က ကျွန်မကို ​​ေမာင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ အရုပ်​​ေလး​​..  ကျွန်မလမ်း​​​ေပါ်ကို လွှင့်​​ပစ် လိုက်မိတဲ့​​ အရုပ်​​ေလး​​ပါ .. အရုပ်​​ေလး​​မှာ ​​ေမာင့်​​ကိုယ်​​ေပါ်က ​​ေသွး​​စက်​​ေလး​​​ေတွ​​ေတာင် ခုချိန်ထိ စွန်း​​​ေပ ​​ေန​​ေသး​​တယ်.. အရုပ်က​​ေလး​​ကို လက်နဲ့​​ ဖိချ လိုက်​​ေတာ့​​  ကျွန်မ လွမ်း​​ဆွတ် တမ်း​​တ​​ေနတဲ့​​ ​​ေမာင့်​​ရဲ့​​အသံ​​ေလး​​ ထွက်လာတယ်..


“ဒီ​​ေန့​​ဘာ​​ေန့​​လဲ ဆိုတာ နင်သိလား​​… ငါတို့​​၂​​ေယာက်ချစ်ခဲ့​​ြကတာ ၄၈၆ရက်ြပည့်​​တဲ့​​​ေန့​​​ေလ..  ၄၈၆ ဂဏန်း​​ဟာ ဘာအဓိပ္ပါယ်လဲ ဆိုတာ နင်သိတယ် မဟုတ်လား​​… နင့်​​ကို ငါချစ်တယ် ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို မ​​ေြပာြဖစ်ခဲ့​​တာက ဒီစကား​​ကို ငါ့​​ပါး​​စပ်က ​​ေြပာရမှာ သိပ်ရှက်လို့​​ပါ…  ဒါ​​ေြကာင့်​​လဲ  အရုပ်က​​ေလး​​​ေတွကို ငါ့​​ကိုယ်စား​​ ​​ေြပာ​​ေပး​​ဖို့​​အတွက် နင့်​​ကိုငါ ​​ေန့​​တိုင်း​​​ေပး​​ခဲ့​​တာပါ… နင်ငါ့​​ကို ခွင့်​​လွှတ်တယ်ဆိုရင် ဒီအရုပ်​​ေလး​​ကို  လက်ခံပါ​​ေနာ်…  နင့်​​ကို ငါသိပ်ချစ်ပါတယ်.. ​​ေနာက်ကို နင့်​​ကို သိပ်ချစ်တယ်ဆိုတာ ငါအြမဲ​​ေြပာပါ့​​မယ်.. ​​ေန့​​တိုင်း​​​ေြပာပါ့​​မယ်.. ငါ​​ေသတဲ့​​အထိ နင့်​​ကို ချစ်တယ်လို့​​​ေြပာပါ့​​မယ်..  နင့်​​ကို ငါအရမ်း​​ချစ်ပါတယ်.. ​​ေကာင်မ​​ေလး​​ရယ်..”


ကျွန်မပါး​​ြပင်​​ေပါ်မှာ မျက်ရည်​​ေတွ ြမစ်လိုဘဲ စီး​​ဆင်း​​လာပါတယ်.. ကံတရား​​က ဘာလို့​​များ​​ ဒီ​​ေလာက် ရက်စက်ရတာလဲ ​​ေမာင်ရယ်  .. နင့်​​အချစ်​​ေတွကို ဘာလို့​​များ​​ နင်​​ေသဆံုး​​ြပီး​​ချိန်မှ ငါသိခွင့်​​ ရလိုက်တာလဲ.. ခုချိန်မှ ငါသိလိုက်ရ​​ေတာ့​​ နင်က ငါ့​​​ေဘး​​မှာ မရှိ​​ေတာ့​​ဘူး​​​ေလ.. နင်ဟာ ငါ့​​ကို ​​ေနာက်ဆံုး​​ စက္ကန့်​​အထိ ချစ်သွား​​ခဲ့​​တယ် ဆိုတာ ငါယံုပါြပီ​​ေမာင်ရယ်.. ခု​​ေတာ့​​ ငါတစ်​​ေယာက်တည်း​​ နင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ အရုပ်​​ေတွြကား​​မှာ ​​ေြဖမဆည်နိုင်တဲ့​​ ​​ေနာင်တ​​ေတွနဲ့​​ ပူ​​ေဆွး​​ရင်း​​ ​​ေသာက​​ေတွနဲ့​​ ​​ေလာင်ြမိုက် ​​ေနရပါြပီ ​​ေမာင်ရယ်…..


-------------------------------------------------------------------


အချစ်ဆိုတာ တကယ်တမ်း​​​ေတာ့​​ မိမိရရ ဖမ်း​​ဆုပ်ဖို့​​ခက်ခဲလှပါတယ်.. တစ်ခါတစ်ရံ  ကိုယ့်​​လက်ထဲ ​​ေရာက်ရှိလာတဲ့​​အချစ်ဟာ  နား​​လည်မှု လွဲမှား​​တဲ့​​အခါ လက်ထဲက ြပန်လွှတ်ထွက် သွား​​တတ်ပါတယ်.. နား​​လည်မှု လွှဲမှား​​လို့​​ လမ်း​​ခွဲခဲ့​​ြကတဲ့​​ ချစ်သူ​​ေတွ ဘယ်​​ေလာက်​​ေတာင် များ​​ြကြပီလဲ… တစ်ချို့​​သူ​​ေတွက ရင်ထဲကမပါ​​ေပမဲ့​​ စကား​​​ေတွကို တန်ဆာဆင်ြပီး​​ သိုင်း​​ဝိုင်း​​ဖွဲ့​​နွဲ့​​လို့​​ ​​ေြပာတတ်ြက​​ေပမဲ့​​ အချို့​​ကျ​​ေတာ့​​ ရင်ထဲမှာ ရှိသည့်​​တိုင်​​ေအာင် ပါး​​စပ်က ထုတ်​​ေဖာ် မ​​ေြပာတတ် ြကပါဘူး​​… ချစ်ြကသူ​​ေတွ တစ်​​ေယာက်နဲ့​​တစ်​​ေယာက် နား​​လည်နိုင်​​ေအာင် ြကိုး​​စား​​သင့်​​လှပါတယ်.. နား​​လည်မှု လွဲလို့​​ ခွဲခွာြကရတဲ့​​အခါ ခံစား​​ရတဲ့​​ နာကျင်ြခင်း​​ ​​ေတွက ပူ​​ေလာင်မှု​​ေတွဘဲ မဟုတ်ပါလား​​… ဒီဇာတ်လမ်း​​​ေလး​​က တစ်ခုခုကို ​​ေသချာ​​ေအာင် မဆန်း​​စစ်​​ေသး​​ဘဲ ဆံုး​​ြဖတ်ချက် အလျှင်စလို မချသင့်​​​ေြကာင်း​​ကို သင်ခန်း​​စာ ​​ေပး​​​ေနပါတယ်.. ဒါ​​ေြကာင့်​​ ကိုယ့်​​လက်ထဲက အချစ်ဆိုတဲ့​​အရာ​​ေလး​​ကို ​​ေသချာ ဖမ်း​​ဆုပ်မိနိုင်ဖို့​​အတွက် နား​​လည်မှု​​ေလး​​နဲ့​​ တည်​​ေဆာက် နိုင်ြကပါ​​ေစရှင်….


Lovefatedestiny မှ   I Love you ကိုး​​ရီး​​ယား​​ အချစ်ဇာတ်လမ်း​​​ေလး​​ကို ဘာသာြပန်ထား​​ပါတယ်…..၄၈၆ ဂဏန်း​​ဟာ ကိုး​​ရီး​​ယား​​မှာ I Love you လို့​​ အဓိပ္ပါယ်ရပါတယ် ဆိုတာကို   ​​ေသချာ​​ေအာင် ရှာ​​ေဖွ​​ေပး​​​ေသာ ​​ေမာင်ငယ်​​ေလး​​ ကိုြဖိုး​​ကို ​​ေကျး​​ဇူး​​ အထူး​​ တင်ရှိပါတယ်ရှင်..


ြငိမ်း​​ချမ်း​​ြကပါ​​ေစ..


​​ေချာ (အစိမ်း​​​ေရာင်လွင်ြပင်)

1 comments:

လင်း​​ြကယ်ြဖူ said...

တကယ်စာ​​ေရး​​​ေကာင်း​​​ေတာ့​​
ဖတ်လိုက်ရတာ ခံစား​​မှုအြမည့်​​နဲ့​​ စီး​​​ေမျာသွား​​ပါတယ်..
​​ေပျာ်ပါ​​ေစခင်ဗျာ
*.*.*