မထင်မှတ်တဲ့​​ အြကင်နာ .....


ကက်သရင်း​​နဲ့​​ ကျွန်မဟာ အလွန်ချစ်ခင်ြကတဲ့​​ ငယ်​​ေပါင်း​​ြကီး​​​ေဖာ် သူငယ်ချင်း​​​ေတွ ြဖစ်ြကပါတယ်.. ငယ်စဉ်ကတည်း​​က တစ်​​ေယာက်ရဲ့​​ အခက်အခဲကို တစ်​​ေယာက်က ကူညီလို့​​ တစ်​​ေယာက်ခံစား​​ချက် တစ်​​ေယာက် ​​ေဝမျှခဲ့​​ြကသူ​​ေတွြဖစ်ြပီး​​ နှစ်ကိုယ့်​​တစ်စိတ်လို့​​ ​​ေြပာရ​​ေလာက်​​ေအာင် ​​ေစး​​ကပ်​​ေနွး​​​ေထွး​​ခဲ့​​ြကတဲ့​​ အ​​ေကာင်း​​ဆံုး​​ သူငယ်ချင်း​​​ေတွ ြဖစ်ခဲ့​​ြကပါတယ်…. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကက်သရင်း​​ဟာ အိမ်​​ေထာင်​​ေရး​​ ကံမ​​ေကာင်း​​ရှာပါဘူး​​… ြပီး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ၃နှစ်​​ေလာက်က သူ့​​အိမ်​​ေထာင်နဲ့​​ ကွာရှင်း​​ြပီး​​​ေနာက် ဒီြမို့​​မှာ ဆက်မ​​ေနချင်​​ေလာက်​​ေအာင် စိတ်ထိခိုက်သွား​​တဲ့​​ ကက်သရင်း​​ဟာ အြခား​​ြပည်နယ်တစ်ခုကို ​​ေြပာင်း​​​ေရွ့​​သွား​​ခဲ့​​ပါတယ်..  ဘယ်​​ေလာက်ဘဲ ​​ေဝး​​ကွာသွား​​ြက​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မတို့​​နှစ်​​ေယာက်ဟာ အဆက်အသွယ် မြပတ်ြကဘဲ စာ​​ေတွ၊​ ပိုစ့်​​စကဒ်​​ေတွ အြမဲတမ်း​​ ပို့​​​ေနခဲ့​​ြကသလို တစ်ပတ်တစ်ခါ တယ်လီဖုန်း​​ အဆက်အသွယ် မြပတ်ခဲ့​​ြကပါဘူး​​။

စ​​ေန​​ေန့​​ ည​​ေနခင်း​​တစ်ခုမှာ​​ေတာ့​​ ကက်သရင်း​​ဆီက ​​ေခါ်လာတဲ့​​ဖုန်း​​ဟာ သတင်း​​ဆိုး​​တစ်ခုကို ယူ​​ေဆာင်လို့​​လာခဲ့​​ပါတယ်.. ဖုန်း​​သံြမည်လာလို့​​ ကျွန်မ ​​ေကာက်ကိုင်လိုက်တယ်ဆိုရင်ဘဲ ခါတိုင်း​​နဲ့​​မတူ တုန်လှုပ်​​ေြခာက်ြခား​​​ေနတဲ့​​ အသံနဲ့​​ ကက်သရင်း​​က ကျွန်မကို နှုတ်ဆက်ပါတယ်.. အသံကို နား​​​ေထာင်ြပီး​​ ကက်သရင်း​​ တစ်ခုခုြဖစ်​​ေနမှန်း​​ သိလိုက်တာမို့​​ “ကက်သရင်း​​ တစ်ခုခုြဖစ်​​ေနသလား​​… ​​ေန​​ေကာင်း​​ရဲ့​​လား​​.. ဘာ​​ေတွြဖစ်​​ေနလဲ” လို့​​ ကျွန်မက အလျင်စလို ​​ေမး​​လိုက်မိ​​ေတာ့​​ ကက်သရင်း​​ဟာ အတန်ြကာ တိတ်ဆိတ်သွား​​ခဲ့​​ပါတယ်..  ြပီး​​​ေတာ့​​မှ “ ငါ… ငါ့​​ ရင်ဘတ်မှာ အကျိတ်တစ်ခု ​​ေတွ့​​လို့​​…”  ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို အ​​ေတာ်အား​​ယူလိုက်တဲ့​​ ​​ေလသံနဲ့​​ တုန်ရီစွာ ​​ေြပာလိုက်ပါတယ်… သူ့​​စကား​​လည်း​​ ြကား​​လိုက်​​ေရာ ကျွန်မ ​​ေကျာရိုး​​တစ်​​ေလျှာက် ​​ေအး​​စိမ့်​​သွား​​ြပီး​​ စကား​​သံ မထွက်နိုင်​​ေလာက်​​ေအာင်လည်း​​ တဒဂင်္ဆွံ့​​အ သွား​​ခဲ့​​ရပါတယ်… ခဏြကာ​​ေတာ့​​မှာ “ဆရာဝန်နဲ့​​ စစ်​​ေဆး​​ြကည့်​​ြပီး​​ြပီလား​​..” လို့​​ ကက်သရင်း​​ကို ​​ေမး​​လိုက်​​ေတာ့​​ “ ဆရာဝန်ြပြပီး​​ြပီ..  အကျိတ်ကရတဲ့​​ အသား​​စကိုလည်း​​ (Biopsy) စစ်​​ေဆး​​ြပီး​​ြပီ။ ကင်ဆာကျိတ်လို့​​ အ​​ေြဖထွက်တယ်.. ငါ့​​ကို အဂင်္ါ​​ေန့​​မှာ ခွဲစိတ်ဖို့​​ စီစဉ်ထား​​တယ်”  ကက်သရင်း​​က ရှိုက်သံ​​ေလး​​စွက်ြပီး​​ ​​ေြပာလာပါတယ်..

သနား​​ဖို့​​​ေကာင်း​​လှတဲ့​​ ကက်သရင်း​​ပါဘဲ… အိမ်​​ေထာင်​​ေရး​​မှာ ကံဆိုး​​တဲ့​​အြပင် အခုလည်း​​ ကင်ဆာကျိတ် ​​ေတွ့​​ြပန်ြပီတဲ့​​… ကျွန်မ ကက်သရင်း​​ကို နှစ်သိမ့်​​နိုင်ဖို့​​ ြကိုး​​စား​​ပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ဘယ်လို စကား​​လံုး​​​ေတွနဲ့​​ နှစ်သိမ့်​​ရမယ်ဆိုတာ မသိ​​ေအာင် ြဖစ်​​ေနခဲ့​​ြပီး​​ ကျွန်မကိုယ်တိုင်လည်း​​ တည်ြငိမ်မှုရဖို့​​ကို မနည်း​​ြကိုး​​စား​​​ေနခဲ့​​ရပါတယ်.. ခုချိန်မှာ ကက်သရင်း​​ဟာ သိပ်ခံစား​​​ေနရမယ်၊​ တုန်လှုပ်​​ေြခာက်ြခား​​၊​ အား​​ငယ်​​ေနမယ်ဆိုတာ ကျွန်မသိပါတယ်.. သူဟာ ကျွန်မရဲ့​​ အချစ်ဆံုး​​ သူငယ်ချင်း​​ြဖစ်သလို ညီအစ်မအရင်း​​​ေတွလို ချစ်ခင်ရသူဆိုရင်လဲ မမှား​​ပါဘူး​​။ ကိုယ်ခင်မင်တွယ်တာ ရသူတစ်ဦး​​ဦး​​မှာ ကင်ဆာြဖစ်​​ေနြပီ ဆိုတဲ့​​အသိဟာ ဘယ်​​ေလာက်​​ေတာင် ထိတ်လန့်​​တုန်လှုပ်ဖို့​​ ​​ေကာင်း​​တယ်ဆိုတာ စဉ်း​​စား​​ြကည့်​​ဖို့​​​ေတာင် ခက်ခဲလွန်း​​ပါတယ်.. ကျွန်မတို့​​ နှစ်​​ေယာက်လံုး​​ သူ့​​ရဲ့​​ ကင်ဆာအ​​ေြကာင်း​​ကို ဆက်မ​​ေြပာြဖစ်​​ေတာ့​​ဘဲ ဘာမှမြဖစ်သလိုနဲ့​​ တစ်ြခား​​ အ​​ေြကာင်း​​အရာ​​ေတွကိုသာ ဆက်ြပီး​​​ေြပာ​​ေနခဲ့​​ပါတယ်.. ကျွန်မလဲ ကက်သရင်း​​စိတ်​​ေပျာ်ရွှင်မဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​အရာမျိုး​​​ေလး​​​ေတွကို ​​ေရွး​​ြပီး​​ ဂရုစိုက် ​​ေြပာဆို​​ေနခဲ့​​​ေပမဲ့​​ ရင်ထဲမှာ​​ေတာ့​​ ပူ​​ေလာင်လို့​​​ေနပါတယ်.. အတန်ြကာဖုန်း​​​ေြပာြပီး​​ ကက်သရင်း​​က နှုတ်ဆက်ကာ ဖုန်း​​ချသွား​​ခဲ့​​ပါတယ်..

​​ေသြခင်း​​တရား​​နဲ့​​ အနီး​​ဆံုး​​လို့​​ ​​ေြပာရ​​ေလာက်​​ေအာင် ​​ေြကာက်မက်ဖွယ်​​ေကာင်း​​လှတဲ့​​ ကင်ဆာဟာ ကျွန်မရဲ့​​ အချစ်ဆံုး​​သူငယ်ချင်း​​ ကက်သရင်း​​ကို ထိုး​​နှက်​​ေနပါြပီ။ ကျွန်မရဲ့​​ အချစ်ဆံုး​​ မိခင်ဟာလည်း​​ ကင်ဆာနဲ့​​ဘဲ လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ ရနှစ်​​ေလာက်က ကျွန်မတို့​​ကို ခွဲခွာသွား​​ခဲ့​​တာ ြဖစ်ပါတယ်.. ကက်သရင်း​​ ဘယ်​​ေလာက်များ​​ ​​ေြကာက်လန့်​​၊​ ခံစား​​​ေနရရှာမလဲ။ အိမ်​​ေထာင်ကွဲြပီး​​ သား​​သမီး​​လည်း​​ မကျန်ခဲ့​​တဲ့​​ ကက်သရင်း​​ဟာ ခွဲစိတ်မဲ့​​အချိန်မှာ သူ့​​​ေဘး​​မှာ အရင်း​​နှီး​​ဆံုး​​သူဆိုတာ ဘယ်သူမှ ရှိမှာမဟုတ်ပါဘူး​​… အဲဒီချိန်မှာ သူဘယ်​​ေလာက်များ​​ အား​​ငယ်​​ေနမလဲဆိုတာ မှန်း​​ဆြကည့်​​လို့​​ ရပါတယ်.. ကက်သရင်း​​ဟာ ကျွန်မကို လာ​​ေစချင်တယ်လို့​​ တစ်ခွန်း​​မှ ​​ေြပာမသွား​​ခဲ့​​သလို ကျွန်မကလည်း​​ လာခဲ့​​မယ်လို့​​ တစ်ခွန်း​​မှ ြပန်မ​​ေြပာြဖစ်ခဲ့​​ပါဘူး​​.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကက်သရင်း​​ကျွန်မကို လာ​​ေစချင်မှန်း​​ ကျွန်မရင်ထဲက သိ​​ေနခဲ့​​သလို ကျွန်မ မြဖစ်ြဖစ်​​ေအာင် သူ့​​ဆီ ​​ေရာက်လာလိမ့်​​မယ်ဆိုတာ ကက်သရင်း​​ သိ​​ေနမယ်လို့​​ ကျွန်မခံစား​​မိပါတယ်.. ြပီး​​​ေတာ့​​ ကျွန်မလည်း​​ အဲဒီချိန်​​ေလး​​မှာ သူ့​​​ေဘး​​နား​​မှာ ရှိ​​ေနချင်ပါတယ်.. သူဟာလည်း​​ ကျွန်မကို လိုအပ်​​ေနမှာ ​​ေသချာပါတယ်..   ဒါ​​ေြကာင့်​​ ကက်သရင်း​​အ​​ေြကာင်း​​ ကျွန်မခင်ပွန်း​​ကို ​​ေြပာြပလိုက်ြပီး​​ ခွဲစိတ်မှု ခံယူမဲ့​​​ေန့​​မှာ သူ့​​ဆီကို သွား​​ချင်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ ခွင့်​​​ေတာင်း​​ပါတယ်.. နား​​လည်ြပည့်​​ဝတဲ့​​ ကျွန်မရဲ့​​ အမျိုး​​သား​​ဟာလည်း​​ အဂင်္ါ​​ေန့​​မနက်ခင်း​​ထွက်မဲ့​​ ​​ေလယာဉ်အတွက် ချက်ြခင်း​​ဘဲ လက်မှတ် ဘွတ်ကင်လုပ်​​ေပး​​ပါတယ်..

နှစ်ရက်လံုး​​လံုး​​ စိတ်နဲ့​​ကိုယ် မကပ်မိ​​ေအာင် ြဖစ်​​ေနခဲ့​​ရကာ ကက်သရင်း​​အတွက် တစ်ချိန်လံုး​​ စိတ်​​ေသာက ​​ေရာက်​​ေနခဲ့​​မိပါတယ်.. ဒီရက်အတွင်း​​ လုပ်စရာရှိတဲ့​​အလုပ်​​ေတွကို ြပီး​​ြပတ်​​ေအာင် ြကိုစား​​လုပ်ခဲ့​​ြပီး​​ အဂင်္ါ​​ေန့​​မနက်ခင်း​​မှာ ​​ေလဆိပ်ကို ကျွန်မရဲ့​​ အမျိုး​​သား​​က လိုက်ပို့​​ပါတယ်.. အဝတ်အစား​​အိတ်တစ်လံုး​​နဲ့​​ ကျွန်မကို ​​ေလဆိပ်မှာထား​​ခဲ့​​ြပီး​​ သူ့​​အလုပ်ကို ထွက်ခွာသွား​​ခဲ့​​ပါတယ်.. ​​ေလဆိပ်​​ေရာက်တဲ့​​ အချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ကက်သရင်း​​ရှိတဲ့​​ြမို့​​ကို သွား​​ဖို့​​ ​​ေလယာဉ်လက်မှတ်​​ေရာင်း​​တဲ့​​ ​​ေကာင်တာမှာ တန်း​​စီ​​ေနတဲ့​​ လူတန်း​​ရှည်ြကီး​​ကို ​​ေတွ့​​လိုက်ရပါ​​ေတာ့​​တယ်.. ကျွန်မအလှည့်​​ ​​ေရာက်ဖို့​​ကိုဘဲ မိနစ် ၂ဝ​​ေကျာ်ြကာ​​ေအာင် ​​ေစာင့်​​ဆိုင်း​​​ေနခဲ့​​ရပါတယ်.. ​​ေကာင်တာ​​ေရှ့​​​ေရာက်​​ေတာ့​​ ကျွန်မရဲ့​​ မှတ်ပံုတင်ကဒ်ြပား​​ကို ​​ေကာင်တာက အမျိုး​​သမီး​​​ေလး​​ကို လှမ်း​​​ေပး​​လိုက်ြပီး​​ လက်မှတ်မှာထား​​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာြပ​​ေတာ့​​ ကွန်ပျူတာကို ခဏ​​ေလာက် စစ်​​ေဆး​​ြပီး​​တာနဲ့​​ အမျိုး​​သမီး​​​ေလး​​က ကျွန်မရဲ့​​ မှတ်ပံုတင်ကဒ်​​ေလး​​ကို ြပန်ထိုး​​​ေပး​​ြပီး​​ “ဝမ်း​​နည်း​​ပါတယ်ရှင်.. ခု​​ေလာ​​ေလာဆယ်ထွက်မဲ့​​ ​​ေလယာဉ်အတွက်​​ေတာ့​​ လက်မှတ် မရနိုင်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​.. အား​​လံုး​​ကုန်သွား​​ြပီ ြဖစ်ပါတယ်.. မနက်ဖန််ထွက်မဲ့​​ ​​ေလယာဉ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ လက်မှတ်ရဖို့​​ စီစဉ်​​ေပး​​နိုင်ပါတယ် ” လို့​​ ​​ေြပာလာပါတယ်..

“ ဒါ.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မ ြကိုတင်မှာထား​​ခဲ့​​တာ လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ ၂ရက်ကတည်း​​ပါ။ ဒီ​​ေန့​​​ေလယာဉ်နဲ့​​ လိုက်မှ ြဖစ်မှာမို့​​ပါ။ ဒီခရီး​​ဟာ ကျွန်မအတွက် အ​​ေပျာ်သွား​​မဲ့​​ခရီး​​ မဟုတ်ပါဘူး​​…. ကျွန်မအတွက် အ​​ေရး​​ြကီး​​ပါတယ်..  ကျွန်မရဲ့​​ အချစ်ဆံုး​​သူငယ်ချင်း​​ဟာ မြကာခင် ခွဲစိတ်ခန်း​​ဝင်ရ​​ေတာ့​​မှာပါ.. သူ ကျွန်မကို လိုအပ်​​ေနလိမ့်​​မယ်.. ကျွန်မလဲ သူ့​​​ေဘး​​မှာ ရှိ​​ေနဖို့​​ လိုအပ်တယ်… ဒါ​​ေြကာင့်​​ ဒီ​​ေန့​​​ေလယာဉ်ကို ြဖစ်​​ေအာင် စီစဉ်​​ေပး​​ပါ”  လက်မှတ်​​ေရာင်း​​သူ အမျိုး​​သမီး​​​ေလး​​ကို အငမ်း​​မရ ဗလံုး​​ဗ​​ေထွး​​နဲ့​​ ထစ်​​ေငါ့​​စွာ ​​ေြပာ​​ေနမိပါတယ်.. “ ဝမ်း​​နည်း​​ပါတယ်ရှင် .. အား​​လံုး​​ဟာ သူ့​​ကိစ္စနဲ့​​သူ အ​​ေရး​​ြကီး​​​ေနြကတာြကီး​​ပါဘဲ… လက်မှတ်ရဖို့​​ ဒီလိုဘဲ အ​​ေြကာင်း​​ြပြကမှာပါဘဲ။ အစ်မက လက်မှတ်ကို မှာရံုမှာထား​​ြပီး​​ လာမြဖတ်ထား​​တဲ့​​အတွက် ဒီမနက်ဘဲ ​​ေရာင်း​​လိုက်ပါြပီ.. ခု​​ေတာ့​​ လက်မှတ်က ဘယ်လိုမှ မရှိ​​ေတာ့​​တဲ့​​အတွက် ခုထွက်မဲ့​​​ေလယာဉ်နဲ့​​ လိုက်ဖို့​​ ဘယ်လိုမှ မြဖစ်နိုင်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​… မနက်ြဖန်ထွက်မဲ့​​ ​​ေလယာဉ်အတွက်ဆိုရင် လက်မှတ်ရပါမယ်..” ကျွန်မလဲ ဘယ်လိုမှ အချိန်ဆိုင်း​​ဖို့​​ မြဖစ်နိုင်တဲ့​​အတွက် ညွှတ်နူး​​စွာ​​ေတာင်း​​ပန်ဖို့​​ ​​ေလသံကို အတတ်နိုင်ဆံုး​​ ​​ေလျှာ့​​ချြပီး​​  “ညီမရယ်.. တကယ်ကို အ​​ေရး​​ြကီး​​လို့​​ပါ .. အစ်မအတွက် မသွား​​မြဖစ် ခရီး​​မို့​​ပါကွယ်.. ဒီ​​ေန့​​ထွက်မဲ့​​ လယာဉ်အတွက်ဘဲ အတတ်နိုင်ဆံုး​​ ကူညီပါ ညီမရယ်” လို့​​ ​​ေြပာလိုက်​​ေပမဲ့​​ “ ဘယ်လိုမှ မတတ်နိုင်လို့​​ပါအစ်မ.. မနက်ဖန်မှဘဲ ရပါမယ်.. တစ်ရက်​​ေတာ့​​ ​​ေစာင့်​​ပါ”    ​​ေကာင်မ​​ေလး​​က ပုခံုး​​​ေလး​​ကို တွန့်​​ကာ ြပန်​​ေြပာလိုက်ြပီး​​ ကျွန်မကို အ​​ေရး​​မစိုက်​​ေတာ့​​ဘဲ ​​ေနာက်တစ်​​ေယာက် လို့​​ ​​ေအာ်လိုက်ပါ​​ေတာ့​​တယ်..

​​ေကာင်တာက​​ေန ​​ေနှး​​​ေကွး​​​ေလး​​လံ​​ေနတဲ့​​ ​​ေြခလှမ်း​​​ေတွနဲ့​​ ထွက်ခွာလာြပီး​​တဲ့​​​ေနာက်မှာ ဘာဆက်လုပ်ရမှန်း​​ မသိ​​ေအာင် ြဖစ်မိကာ နီး​​ရာ ခံုလွတ်တစ်ခုမှာ ​​ေြခပစ်လက်ပစ် ထိုင်ချလိုက်မိပါ​​ေတာ့​​တယ်.. ​​ေမျှာ်လင့်​​မထား​​တဲ့​​ အခက်အခဲ​​ေြကာင့်​​ စိတ်​​ေတွထိခိုက်လွန်း​​ရြပီး​​ ကျွန်မပါး​​ြပင်​​ေပါ်မှာလည်း​​ မျက်ရည်​​ေတွ စီး​​ကျလာပါ​​ေတာ့​​တယ်.. ပိုက်ဆံအိတ်​​ေလး​​ထဲက တစ်ရှူး​​စကို ထုတ်လိုက်ြပီး​​ ပါး​​ြပင်​​ေပါ်က မျက်ရည်​​ေတွကို အသာတို့​​ သုတ်လိုက်ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ​​ေလဆိပ်အသံချဲ့​​စက်က​​ေန မြကာခင်မှာ ​​ေလယာဉ်ထွက်ခွာ​​ေတာ့​​မဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေြကြငာသံ ထွက်လာပါတယ်..  လူတစ်ချို့​​ ရုတ်ရုတ်သဲသဲ ြဖစ်သွား​​ြကြပီး​​ ​​ေလယာဉ်ရှိရာကို သွား​​ြကဖို့​​ ပစ္စည်း​​​ေတွ အဆင်သင့်​​ ြပင်ဆင်​​ေနတာကို ြကည့်​​ရင်း​​ ကျွန်မရင်ထဲမှာ နာနာကျင်ကျင် ခံစား​​ရြပီး​​ အလံုး​​ြကီး​​တစ်ခုကလည်း​​ ရင်ဘတ်ထဲမှာ ​​ေဆာင့်​​တက်လာခဲ့​​သလို  ဝမ်း​​ဗိုက်တစ်ခုလံုး​​ပါ နာကျင်စွာ ခံစား​​​ေနရပါတယ်.. မျက်ရည်​​ေတွက အဆင်မြပတ် ပါး​​ြပင်​​ေပါ် ြပန်လည် စီး​​ကျလာြပန်ပါတယ်.. ကက်သရင်း​​ ကျွန်မကို ​​ေစာင့်​​​ေနရှာ​​ေတာ့​​မှာဘဲ… ကျွန်မ အချိန်မှီ​​ေရာက်မသွား​​ခဲ့​​ရင် သူဘယ်​​ေလာက် ဝမ်း​​နည်း​​ အား​​ငယ်​​ေနမှာပါလိမ့်​​…  ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မ သူ့​​ဆီ ဒီ​​ေန့​​​ေတာ့​​ မ​​ေရာက်နိုင်​​ေတာ့​​ဘူး​​.... စိတ်ထိခိုက်စွာ ​​ေတွး​​မိရင်း​​ စီး​​လာတဲ့​​ မျက်ရည်​​ေတွကို သုတ်ဖို့​​ မြကိုး​​စား​​​ေတာ့​​ဘဲ သက်ြပင်း​​ကို ​​ေလး​​ကန်စွာ ချလိုက်ြပီး​​ ​​ေမျှာ်လင့်​​ချက်ကင်း​​မဲ့​​စွာနဲ့​​ ​​ေအာက်မှာ ချထား​​တဲ့​​ ကျွန်မရဲ့​​ အဝတ်အစား​​အိတ်ကို ငံု့​​ကာ ​​ေကာက်ယူလိုက်ပါ​​ေတာ့​​တယ်..

“အန်တီ တစ်ခု​​ေလာက် ကူညီပါရ​​ေစလား​​” .. နူး​​ညံ့​​တဲ့​​ အသံ​​ေလး​​တစ်ခုကို ြကား​​လိုက်ရတာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေခါင်း​​ကို ြပန်​​ေမာ့​​ြပီး​​ ြကည့်​​လိုက်​​ေတာ့​​ အြပာ​​ေရာင်မျက်ဝန်း​​တစ်စံုနဲ့​​ အသက်ခပ်ြကီး​​ြကီး​​ အမျိုး​​သမီး​​တစ်ဦး​​က ကျွန်မကို ြပံုး​​ြပ​​ေနတာကို ​​ေတွ့​​လိုက်ရပါတယ်.. ​​ေလဆိပ်ရဲ့​​ မှန်ြပူတင်း​​​ေတွကို ြဖတ်သန်း​​ြပီး​​ ဝင်​​ေရာက်လာတဲ့​​ နံနက်ခင်း​​ ​​ေနြခည်နုနု​​ေလး​​​ေတွက အမျိုး​​သမီး​​ြကီး​​ရဲ့​​ ဆင်စွယ်​​ေရာင် အသား​​အ​​ေရကို ပိုမိုဝင်း​​လက် ​​ေတာက်ပ​​ေန​​ေစခဲ့​​ကာ ​​ေငွမှင်​​ေရာင်သန်း​​​ေနတဲ့​​ ​​ေခါင်း​​​ေပါ်က ဆံပင်​​ေတွကလည်း​​ သူမရဲ့​​ သွယ်လျကျက်သ​​ေရရှိတဲ့​​ မျက်နှာကို အနား​​သတ်ထား​​သလို ရှိ​​ေနခဲ့​​ပါတယ်.. အသက်ြကီး​​​ေန​​ေပမဲ့​​လို့​​ ရင့်​​ကျက် အိ​​ေြန္ဒ​​ေတွနဲ့​​ နူး​​ညံ့​​သိမ်​​ေမွ့​​တဲ့​​ မျက်နှာြပင်က ခန့်​​ထည်စွာ ြကည့်​​​ေကာင်း​​​ေနဆဲပါ။ ကျွန်မက မျက်ရည်​​ေတွကို သုတ်ပစ်လိုက်ရင်း​​ နား​​မလည်နိုင်စွာနဲ့​​ “ဘယ်လိုများ​​ ကူညီမလို့​​ပါလဲ”  လို့​​ ြပန်​​ေမး​​လိုက်​​ေတာ့​​  “သမီး​​ လက်မှတ်​​ေကာင်တာမှာ အ​​ေြခအတင် စကား​​​ေြပာ​​ေနတာ အန်တီြကား​​ရပါတယ်.. ခွဲစိတ်ခန်း​​ဝင်မဲ့​​ လူနာအတွက်လည်း​​ အန်တီ ကိုယ်ချင်း​​စာမိပါတယ်.. ဒီ​​ေတာ့​​ အန်တီက ခံုနံပါတ် 7B မှာ ​​ေနရာရထား​​ြပီး​​သား​​ပါ.. သမီး​​ အန်တီလက်မှတ်ကို ယူြပီး​​ ဒီ​​ေလယာဉ်နဲ့​​ လိုက်သွား​​မယ်ဆိုရင် အန်တီ ဝမ်း​​သာမိမှာပါကွယ်..” သူမက ​​ေလယာဉ်လက်မှတ်​​ေလး​​နဲ့​​ ဝင်ခွင့်​​ ြဖတ်ပိုင်း​​​ေလး​​ကို ြပလိုက်ရင်း​​ ကျွန်မကို ​​ေြပာလိုက်ပါတယ်..

ရုတ်တရက်​​ေတာ့​​ ကျွန်မ ဝမ်း​​သာစိတ် ြဖစ်မိလိုက်​​ေပမဲ့​​ သူ့​​ဆီက လက်မှတ်ကို ယူဖို့​​ဆိုတာ စဉ်း​​စား​​ြကည့်​​လိုက်​​ေတာ့​​ ​​ေတွ​​ေဝသွား​​ခဲ့​​ပါတယ်.. ကိုယ့်​​​ေြကာင့်​​ သူရဲ့​​ ခရီး​​စဉ်​​ေနှာင့်​​​ေနှး​​သွား​​မှာ၊​ စိတ်အ​​ေနှာက်အယှက် ြဖစ်သွား​​ခဲ့​​မှာကိုလည်း​​ ကျွန်မ မလိုလား​​ပါဘူး​​… ဒါ​​ေြကာင့်​​ “ကျွန်မ အန်တီ့​​လက်မှတ်ကို မယူပါရ​​ေစနဲ့​​….. ကျွန်မ​​ေြကာင့်​​ အန်တီ့​​ခရီး​​ အ​​ေနှာက်အယှက် မြဖစ်​​ေစချင်ပါဘူး​​.. အန်တီလဲ ခရီး​​ဆံုး​​ကို ​​ေစာ​​ေစာစီး​​စီး​​ ​​ေရာက်ချင်မှာဘဲ မဟုတ်လား​​”  လို့​​ ကျွန်မက ​​ေြပာလိုက်​​ေတာ့​​ သူမက ခပ်ဖွဖွ​​ေလး​​ တစ်ချက် ြပံုး​​လိုက်ြပီး​​ “ အန်တီ့​​ အိမ်အြပန်ခရီး​​ကို ဘယ်သူကမှ ​​ေစာင့်​​မ​​ေနပါဘူး​​ကွယ်.. အ​​ေရး​​တြကီး​​ ြပန်စရာအ​​ေြကာင်း​​လဲ မရှိပါဘူး​​.. ​​ေစာ​​ေရာက်သည်ြဖစ်​​ေစ.. ​​ေနာက်ကျမှ ​​ေရာက်သည်ြဖစ်​​ေစ အန်တီ့​​အတွက် ဘာမှ မထူး​​ပါဘူး​​.. အန်တီက တစ်​​ေယာက်တည်း​​ ​​ေနတဲ့​​သူပါ.. ဒီြမို့​​မှာ တစ်ရက်​​ေလာက် ထပ်​​ေနရလဲ အန်တီ့​​အတွက်ထူး​​ြပီး​​ စိတ်အ​​ေနှာက်အယှက် မြဖစ်ပါဘူး​​.. မသွား​​ြဖစ်​​ေတာ့​​ဘူး​​လို့​​ ဖုန်း​​ဆက်လိုက်တာနဲ့​​ အန်တီ့​​သမီး​​က ​​ေလဆိပ်ကို​​ေရာက်လာြပီး​​ သူ့​​အိမ်ကို ြပန်ြကိုသွား​​မှာပါ.. အန်တီရဲ့​​ ​​ေြမး​​က​​ေလး​​​ေတွကို​​ေတာင် အံ့​​ဩ​​ေအာင် လုပ်လို့​​ရပါ​​ေသး​​တယ်.. သမီး​​ စိတ်​​ေြဖာင့်​​​ေြဖာင့်​​နဲ့​​ အန်တီ့​​​ေနရာကို ယူြပီး​​ သွား​​လိုက်ပါ.. သမီး​​ သူငယ်ချင်း​​ လူနာအတွက် အ​​ေရး​​ြကီး​​ပါတယ်.. ”

“ ခုလို ကူညီတာ သိပ်​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါတယ်အန်တီ… ဒါ​​ေပမဲ့​​ အန်တီနဲ့​​ ကျွန်မတို့​​ ​​ေနာက်ကို ြပန်မ​​ေတွ့​​ြဖစ်ြကရင် အန်တီ့​​ကို အြပန်အလှန်အား​​ြဖင့်​​ အကူအညီတစ်ခုခု ဘယ်လိုမှ ြပန်​​ေပး​​နိုင်မှာမဟုတ်တဲ့​​ အတွက် အန်တီ့​​ဆီက အကူအညီယူဖို့​​ဆိုတာ သိပ်ကို အား​​နာပါတယ်.. ” လို့​​ ကျွန်မ ​​ေခါင်း​​မာမာနဲ့​​ ြပန်​​ေြပာမိ​​ေတာ့​​ “ သိပ်မစဉ်း​​စား​​ပါနဲ့​​ သမီး​​ရယ်.. သမီး​​သူငယ်ချင်း​​ဆီကို  ဒီ​​ေန့​​​ေရာက်​​ေအာင် သွား​​ဖို့​​တာ စဉ်း​​စား​​ပါ…” သူက ကျွန်မကို သူကိုင်ထား​​တဲ့​​ လက်မှတ်ကို အတင်း​​ထိုး​​​ေပး​​ြပီး​​ တိုက်တွန်း​​ပါတယ်.. ကျွန်မလဲ သူ့​​ရဲ့​​ ရက်​​ေရာတဲ့​​ အကူအညီကို လက်ခံယူဖို့​​ ဆံုး​​ြဖတ်လိုက်ြပီး​​ နှစ်​​ေယာက်သား​​ လက်မှတ်​​ေရာင်း​​တဲ့​​ ​​ေကာင်တာကို ထွက်လာြကကာ သူ့​​ခံု​​ေနရာနဲ့​​ ကျွန်မ လိုက်ခွင့်​​ရဖို့​​အတွက် လိုအပ်တဲ့​​ ​​ေြပာင်း​​လဲမှု​​ေတွ လုပ်ြကရာ အချိန်အနည်း​​ငယ်အတွင်း​​မှာဘဲ အား​​လံုး​​ ​​ေြပလည်သွား​​ပါ​​ေတာ့​​တယ်.. ဒီ​​ေန့​​​ေတာ့​​ ကက်သရင်း​​ဆီ မ​​ေရာက်နိုင်​​ေတာ့​​ဘူး​​လို့​​ ထင်ထား​​ကာမှ ဘယ်လိုမှ မ​​ေမျှာ်လင့်​​တဲ့​​ သူတစ်​​ေယာက်ရဲ့​​ ြကင်နာမှု​​ေြကာင့်​​ ကျွန်မ ဒီ​​ေလယာဉ်နဲ့​​ လိုက်ခွင့်​​ရလိုက်ပါြပီ။

​​ေလယာဉ်ဆီ ထွက်ခွာဖို့​​ အဆင်သင့်​​ြဖစ်ချိန်မှာ ကျွန်မဟာ အင်မတန် ရက်​​ေရာ သ​​ေဘာ​​ေကာင်း​​လှတဲ့​​ အမျိုး​​သမီး​​ြကီး​​ရဲ့​​လက်ကို တင်း​​တင်း​​ြကပ်ြကပ် ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်စွာ ဆုပ်ကိုင်လိုက်ရင်း​​ မျက်ရည်​​ေဝ့​​​ေနတဲ့​​ မျက်ဝန်း​​​ေတွနဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်စကား​​ အထပ်ထပ် ဆို​​ေနမိပါတယ်..  သူမကလည်း​​ ကျွန်မရဲ့​​လက်​​ေတွကို ြပန်လည်ဆုပ်ကိုင်ြပီး​​ “ တစ်​​ေန့​​​ေန့​​မှာ တစ်စံုတစ်​​ေယာက်ဟာ ခုလို ​​ေသာက​​ေတွ၊​ ပူပန်မှု​​ေတွပိုက်ြပီး​​ စိတ်ဆင်း​​ရဲြကီး​​စွာ ခံစား​​​ေနရတာကို ​​ေတွ့​​ြကံုလာခဲ့​​ရင် အန်တီ့​​​ေနရာမှာ သမီး​​သာဆို ခုလိုဘဲ ြပန်ကူညီမယ်ဆိုတာ အန်တီယံုြကည်ပါတယ်.. ”  ဆိုတဲ့​​စကား​​နဲ့​​အတူ အား​​​ေပး​​ြပံုး​​​ေလး​​ တစ်ချက် ြပံုး​​လိုက်ရင်း​​ ကျွန်မလက်ကို လွှတ်​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်.. ကျွန်မလဲ သူ့​​ကို နှုတ်ဆက်စကား​​ဆိုြပီး​​ အဝတ်အစား​​အိတ်ကို ​​ေကာက်ယူလိုက်ကာ ​​ေလယာဉ်ရှိရာကို အ​​ေြပး​​အလွှား​​ ထွက်ခွာလာခဲ့​​ပါ​​ေတာ့​​တယ်..


ကက်သရင်း​​ရဲ့​​ ခွဲစိတ်ကုသမှု အစီအစဉ်ကို အချိန်မှီဘဲ ကျွန်မ ​​ေရာက်သွား​​ခဲ့​​ပါတယ်.. ကံ​​ေကာင်း​​ ​​ေထာက်မစွာြဖင့်​​ အား​​လံုး​​ဟာ အဆင်​​ေြပ​​ေချာ​​ေမွ့​​စွာနဲ့​​ ြပီး​​ဆံုး​​သွား​​ခဲ့​​ပါတယ်..  ခွဲစိတ်ကုသမှုလည်း​​ ​​ေအာင်ြမင်စွာ ြပီး​​ဆံုး​​သွား​​ခဲ့​​သလို ဆရာဝန်ြကီး​​ကလည်း​​ ကက်သရင်း​​ရဲ့​​ ကင်ဆာြဖစ်ခါစ အကျိတ်နဲ့​​ အသား​​စအား​​လံုး​​ကို ဖယ်ရှား​​ြပီး​​​ေြကာင်း​​နဲ့​​ စိတ်ချမ်း​​သာစွာ ​​ေနနိုင်ြပီ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ ရှင်း​​ြပပါတယ်..  ​​ေလဆိပ်မှာ ကျွန်မကို ကူညီလိုက်တဲ့​​ အမျိုး​​သမီး​​အ​​ေြကာင်း​​ ကက်သရင်း​​ကို ​​ေြပာြပလိုက်​​ေတာ့​​ ကက်သရင်း​​ ကလည်း​​ လှိုက်လှဲစွာ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာပါတယ်. ကျွန်မကိုယ်တိုင်လည်း​​ ြကင်နာတတ်တဲ့​​ အဲဒီအမျိုး​​သမီး​​ကို မြကာခဏ သတိရ​​ေနခဲ့​​မိပါတယ်.. သူတစ်ပါး​​ကို ကူညီဖို့​​အတွက် သူ့​​ရဲ့​​ အဆင်​​ေြပ​​ေချာ​​ေမွ့​​မှု​​ေတွကို စွန့်​​လွှတ်သွား​​ခဲ့​​တဲ့​​ အမျိုး​​သမီး​​ြကီး​​လို လူမျိုး​​​ေတွဟာ ​​ေလာကကို အလှဆင်​​ေနြကတဲ့​​ သူ​​ေတွထဲမှာ ပါဝင်​​ေနြကသူ​​ေတွ ြဖစ်ပါတယ်.. ကျွန်မကိုယ်တိုင်လည်း​​ အကူအညီ လိုအပ်​​ေနတဲ့​​သူ​​ေတွကို ​​ေတွ့​​လာချိန်မှာ မျက်နှာလွှဲမပစ်ဘဲ တတ်နိုင်တဲ့​​ အကူအညီကို ​​ေပး​​နိုင်​​ေအာင် ြကိုး​​စား​​သွား​​ဖို့​​ ဆံုး​​ြဖတ်မိပါတယ်.. အဲဒါဟာလည်း​​ ကျွန်မကို ကူညီသွား​​ခဲ့​​တဲ့​​ အမျိုး​​သမီး​​ြကီး​​ကို ြပန်လည် ​​ေကျး​​ဇူး​​ဆပ်ြခင်း​​ြဖစ်သလို ​​ေလာကြကီး​​ကို အလှဆင်​​ေနတဲ့​​ သူ​​ေတွထဲမှာ တစ်​​ေထာင့်​​တစ်​​ေနရာက တစ်​​ေယာက်​​ေသာသူအြဖစ် ပါဝင်အား​​ြဖည့်​​ြခင်း​​လဲ ြဖစ်တယ် မဟုတ်ပါလား​​ရှင်။


Chicken Soup for the Soul ( Older and Wiser) မှ Suzanne A. Baginskie ရဲ့​​ A Friendly Act of Kindness ကို နှစ်သက်စွာ ဘာသာြပန် ခံစား​​​ေရး​​ဖွဲ့​​ပါသည်။


14 comments:

rose said...

အစ်မ​​ေချာရဲ့​​ ဘာသာြပန် ဝတ္ထု​​ေလး​​ လာဖတ်သွား​​ပါတယ်။ သူတစ်ပါး​​ကို ကိုယ့်​​အကျိုး​​ အတွက် မြကည့်​​ဘဲ ကူညီသွား​​တဲ့​​ အန်တီြကီး​​ရဲ့​​ စိတ်သ​​ေဘာထား​​​ေလး​​က ြဖူစင် ြမင့်​​ြမတ်လိုက်တာ​​ေနာ်။ လူတိုင်း​​မှာ အဲဒီလို စိတ်​​ေလး​​ မရှိ​​ေလာက်ဘူး​​။ ရို့​​စ်လည်း​​ ကိုယ်ကိုယ်ကိုယ် ြပန်​​ေမး​​ြကည့်​​တယ်။ အန်တီြကီး​​ ​​ေနရာမှာ ကိုယ်သာဆိုရင် ​​ေလယာဉ် လက်မှတ်​​ေလး​​ လဲ​​ေပး​​လိုက်မှာလား​​လို့​​...။ ဘာသာြပန်​​ေပး​​တာ ​​ေကျး​​ဇူး​​ အစ်မ။

Baby taster said...

လူတိုင်း​​ ဒီလို စိတ်ဓါတ်မျိုး​​ ရှိရင်
သိတ်​​ေကာင်း​​မှာပဲ​​ေနာ်

နှင်း​​​ေဟမာ said...

မ​​ေချာ​​ေရ...

တစ်ကယ့်​​ကို ​​ေလး​​စား​​အတုယူသင့်​​တဲ့​​ အန်တီြကီး​​နဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​​ေကာင်း​​တစ်​​ေယာက်ရဲ့​​ ​​ေမတ္တာကို အခုလို မျှ​​ေဝ​​ေပး​​တာ ​​ေကျး​​ဇူး​​ပါပဲ ...။
ဒီစာ​​ေလး​​ကို ဖတ်ရတဲ့​​သူတိုင်း​​ ကူညီရိုင်း​​ပင်း​​မှု စာနာ​​ေဖး​​မှု ​​ေမတ္တာတရား​​​ေတွ ကူး​​စက်သွား​​မယ်လို့​​ ယံုြကည်မိပါတယ်

​​ေမာင်မျိုး​​ said...

စစ်မှန်တဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​ သံ​​ေယာဇဉ်​​ေြကာင့်​​ပဲ စိတ်​​ေကာင်း​​ရှိလှတဲ့​​ အန်တီြကီး​​ဆီက မ​​ေမျှာ်လင့်​​တဲ့​​ အကူညီ​​ေလး​​ရလိုက်တာ​​ေပါ့​​​ေလ အန်တီြကီး​​မှာသွား​​တဲံ့​​ အမှာ စကား​​​ေလး​​က ​​ေလး​​စား​​ဖို့​​​ေကာင်း​​လိုက်တာ ။

​​ေမပယ်လ် said...

ဒီဝတ္ထုတို​​ေလး​​ကို ဖတ်ဖူး​​တာ ဒါပါဆို (၃)ြကိမ်ရှိြပီ
ဒါ​​ေပမယ့်​​ ဘယ်​​ေတာ့​​မှ ရိုး​​မသွား​​ဘူး​​..
ြပီး​​​ေတာ့​​ ခင်း​​ကျင်း​​မှု​​ေလး​​​ေတွကလည်း​​ တစ်​​ေယာက်တစ်ဘာသာစီဆို​​ေတာ့​​ အြမဲဆန်း​​သစ်​​ေနတယ်..။
အထူး​​သြဖင့်​​ အန်တီြကီး​​ရဲ့​​ စိတ်ထား​​မျိုး​​ ထား​​နိုင်​​ေအာင် ငါြကိုး​​စား​​မယ်ဆိုတဲ့​​ အ​​ေတွး​​​ေလး​​ ဒီဝတ္ထု​​ေလး​​ ဖတ်မိတိုင်း​​ ပိုပိုခိုင်မာသွား​​ခဲ့​​တယ်..။

ahphyulay said...

အင်း​​...
ဦး​​စား​​​ေပး​​တတ်တဲ့​​ ယဉ်​​ေကျး​​မှု​​ေလး​​ပါပဲ။
ကူညီြဖည့်​​ဆည်း​​​ေပး​​နှိုင်တဲ့​​အ​​ေနအထား​​မို့​​ ကူညီလိုက်​​ေပမဲ့​​
တကယ် ကိုယ့်​​အလှည့်​​​ေရာက်လာရင်​​ေရာ သူ့​​လို
ကူညီ နှိုင်ပါ့​​မလား​​..။
စဉ်း​​စား​​စရာပါ။

ညီမ​​ေလး​​ said...

စစ်မှန်တဲ့​​ ​​ေမတ္တာတရား​​​ေတွ​​ေြကာင့်​​ အခက်အခဲ​​ေတွကို အလွယ်တကူ​​ေကျာ်လွား​​နိူင်တာ​​ေပါ့​​ ​​ေချာရယ်..

​​ေမဓာဝီ said...

ဒီပို့​​စ်​​ေလး​​ဖတ်ြပီး​​ ဆရာမတ​​ေယာက် ​​ေြပာြပတာ အမှတ်ရမိတယ်။ သူ အခက်အခဲနဲ့​​ ြကံုချိန်မှာ သူ့​​ကို ကူညီခဲ့​​တဲ့​​ ဆရာကို ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာ​​ေတာ့​​ ငါ့​​ကို ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ရင် ​​ေနာက်တချိန်မှာ တြခား​​သူတ​​ေယာက်​​ေယာက် အခက်အခဲ​​ေတွနဲ့​​ ရင်ဆိုင်​​ေနရတာကို ​​ေတွ့​​တိုင်း​​ မင်း​​ြပန်ကူညီပါ .. တဲ့​​။

လူတိုင်း​​အဲဒီစိတ်​​ေလး​​ ရှိြကရင် ​​ေလာကြကီး​​က သာယာမှာ ... ​​ေနာ်။

​​ေငွစန္ဒာ said...

မ​​ေချာ​​ေရ အဲဒီအံတီလိုစိတ်ထာမျိုး​​လူတိုင်း​​မှာရှိ​​ေနရင်သိပ်​​ေကာင်း​​မှာ
​​ေနာ်။
ကက်သရင်း​​ရဲ့​​သူငယ်ချင်း​​လိုမျိုး​​​ေရာ​​ေပါ့​​။

ြမစ်ကျိုး​​အင်း​​ said...

ဒီလို တ​​ေယာက်ကိုတ​​ေယာက် ကူညီြခင်း​​​ေတွကို လက်ဆင့်​​ကမ်း​​ သွား​​နိင်ရင် သာယာ​​ေပျာ်ရွှင်ဖွယ် လူ့​​​ေဘာင်တစ်ခု ြဖစ်လာမှာပါပဲ။

sosegado said...

​​ေတွ့​​ရခဲတဲ့​​ အန်တီြကီး​​ရဲ့​​ စိတ်ဓါတ်ကို ​​ေလး​​စား​​မိပါတယ်၊​
လိုအပ်သူကို ကူညီတဲ့​​ အကူအညီ​​ေလာက် မွန်ြမတ်တာမရှိဘူး​​၊​
WISH YOU A
- HAPPY NEW YEAR 2011 !-

ဧပရယ်လ်ပူး​​@ပူး​​​ေတ said...

မမ​​ေချာ​​ေရ သူကလဲ သူငယ်ချင်း​​အ​​ေပါ်​​ေစတနာမှန်​​ေတာ့​​ သူ့​​ကိုလဲ ြပန်ကူညီတဲ့​​လူ ​​ေပါ်တယ်လို့​​ ြမင်မိပါတယ်... မမ​​ေချာ​​ေရ စာ​​ေကာင်း​​​ေလး​​​ေတွ မျှ​​ေဝ​​ေပး​​​ေနလို့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါတယ်​​ေနာ်.... ​​ေပျာ်ရွှင်ဖွယ် နှစ်သစ်​​ေလး​​ ြဖစ်ပါ​​ေစ​​ေနာ်မမ... Happy New Year....

ခင်မင်စွာြဖင့်​​

ချစ်ညီမ ပူး​​​ေတ

​​ေမာ​​ေနယျ said...

မထင်မှတ်တဲ့​​ အြကင်နာတဲ့​​လား​​?
အဲဒီအြကင်နာ​​ေနွး​​​ေနွး​​​ေတွကို ဘယ်လိုအ​​ေြကာင့်​​​ေြကာင့်​​မှ
အ​​ေရာင်မဆိုး​​ လျစ်လျူမရှုမိ​​ေအာင် ဘဝသစ်နဲ့​​
နှစ်သစ်ဓိဌာန်​​ေလး​​ ချရင်း​​ ထပ်တူဆု​​ေတာင်း​​သွား​​ခဲ့​​တယ်
ဟက်ပီး​​ညူး​​ယီး​​ယား​​ပါ မ​​ေချာ​​ေရ

ဂျစ်တူး​​ ( မံုရွာ ) said...

ကျန်း​​မါပ​​ေစမဂင်္လာပါခင်ဗျာ-
လူ​​ေသး​​​ေသး​​က​​ေလး​​အြဖစ်ဖန်တည်း​​ြပီး​​အဲဒီအထဲကိုဝင်​​ေန
ချင်လိုက်​​ေတာ့​​တာဘဲဗျို့​​----စွမ်း​​​ေဆာင်ရှင်ြကီး​​ရယ်--
​​ေမတ္တာတရား​​​ေတွက​​ေကာင်း​​ပါဗျာ-
​​ေလး​​စား​​လျက်ပါ ​​ေချာ ရယ်----