ကျွန်မနဲ့​​ လည်ပင်း​​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်ြကသူများ​​

ရှမ်း​​ြပည်​​ေြမာက်ပိုင်း​​ နမ့်​​ခမ်း​​ြမို့​​ကို ​​ေရာက်ခဲ့​​စဉ်က လည်ပင်း​​မှာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွစွပ်တဲ့​​ ရိုး​​ရာ အစဉ်အလာ ရှိတဲ့​​ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​နဲ့​​ ​​ေတွ့​​ဆံုခဲ့​​ပံု အ​​ေြကာင်း​​​ေလး​​ ​​ေရး​​ချင်ပါတယ်။ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွဟာ တိုင်း​​ရင်း​​သား​​ လူမျိုး​​​ေတွထဲမှာ ထူး​​ြခား​​တဲ့​​ သူအြဖစ် ပါဝင်ြကသူများ​​ ြဖစ်ပါတယ်။ အား​​လံုး​​လဲ သိြကတဲ့​​အတိုင်း​​ ပ​​ေဒါင် အမျိုး​​သမီး​​​ေတွဟာ လည်ပင်း​​ကို ​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်ြကသူ​​ေတွ ြဖစ်ပါတယ်။ ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေတွ့​​ဆံုြဖစ်တဲ့​​ ပ​​ေဒါင် အမျိုး​​သမီး​​ နှစ်ဦး​​ဟာ ရှမ်း​​ြပည်​​ေြမာက်ပိုင်း​​က နမ့်​​ခမ်း​​ြမို့​​မှာ ​​ေရာက်ရှိ​​ေန ြကတဲ့​​ သူ​​ေတွပါ။ တကယ် တမ်း​​​ေတာ့​​ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွရဲ့​​ ဇာတိ​​ေဒသဟာ ရှမ်း​​ြပည် မဟုတ်ပါဘူး​​။ သူတို့​​ဟာ ကယား​​ြပည်နယ် ဒီ​​ေမာဆိုး​​ြမို့​​နယ်က ရွာ​​ေလး​​ တစ်ရွာမှာ ​​ေနထိုင်ြကတာပါ။  ​​ေဝး​​​ေဝး​​လံလံ ဒီ​​ေမာဆိုး​​ြမို့​​​ေန ဘာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေရာက်လာတာလဲလို့​​ စိတ်ဝင်တစား​​ ​​ေမး​​ြမန်း​​ ြကည့်​​​ေတာ့​​မှ အ​​ေြကာင်း​​ရင်း​​ ကို သိရပါ​​ေတာ့​​တယ်။ 


ရှမ်း​​ြပည်နယ် နမ့်​​ခမ်း​​ြမို့​​ဟာ တစ်ဖက်နိုင်ငံနဲ့​​ ​​ေရွှလီြမစ်သာြခား​​တဲ့​​ နယ်စပ်ြမို့​​က​​ေလး​​ ြဖစ်ပါတယ်။ နယ်စပ်ြမို့​​ ြဖစ်တာနဲ့​​အညီ တစ်ဖက်နိုင်ငံက လူ​​ေတွက မူဆယ် နမ့်​​ခမ်း​​စတဲ့​​ ြမို့​​​ေတွကို အလည်လာြပီး​​ ဘုရား​​ဖူး​​ြက၊​ မြမင်ဖူး​​တာ​​ေတွ ြကည့်​​ြကနဲ့​​ ခရီး​​သွား​​လုပ်ငန်း​​ စည်ကား​​တယ်လို့​​ ​​ေြပာရမှာပါ။ ဘာ​​ေတွ လာြကည့်​​ြကလို့​​လဲ ဆိုရင် သူတို့​​ဆီမှာ မရှိတဲ့​​ ​​ေစတီဘုရား​​​ေတွ ၊​ မတူညီတဲ့​​ ဓ​​ေလ့​​စရိုက်​​ေတွကို လာြကည့်​​ ြကတာပါ။ ဒီမူဆယ် နမ့်​​ခမ်း​​​ေလာက်က​​ေတာ့​​ ဝင်လာဖို့​​က ခက်ခက်ခဲခဲလည်း​​ မရှိ​​ေတာ့​​ အလည် လာတတ်ြကပါတယ်။ အဲဒီမှာ မူဆယ်က ခရီး​​သွား​​လာ​​ေရး​​ လုပ်ငန်း​​တစ်ချို့​​က တစ်ဖက်က လာတဲ့​​ ဧည့်​​သည်​​ေတွကို ြပဖို့​​ဆိုြပီး​​ အခု ပ​​ေဒါင် အမျိုး​​သမီး​​​ေတွကို ​​ေခါ်ထား​​လိုက်ပါတယ်။ ဧည့်​​သည်​​ေတွ လာရင် ြမန်မာြပည်မှာ ဒီလို ထူး​​ြခား​​တဲ့​​ တိုင်း​​ရင်း​​သား​​ မျိုး​​နွယ်​​ေတွ ရှိတယ် ဆိုြပီး​​ ြပ​​ေတာ့​​တာပါဘဲ။ ဟိုက လူ​​ေတွကလည်း​​ ထူး​​ဆန်း​​တယ်ဆိုြပီး​​ အံ့​​​ေတွဩ၊​ ဓာတ်ပံု​​ေတွရိုက်​​ေပါ့​​။ ဧည့်​​သည်​​ေတွက ​​ေတာင်း​​ဆိုရင် ကလည်း​​ ကြပတယ်လို့​​ ​​ေြပာပါတယ်။ ဓာတ်ပံုရိုက်ခံြပီး​​၊​ ကြပတဲ့​​အတွက် သူတို့​​လည်း​​ မုန့်​​ဖိုး​​ ဘာညာ ရတာ​​ေပါ့​​​ေနာ်။

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing




Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing


ပ​​ေဒါင်​​ေတွကို ​​ေတွမိ့​​​ေတာ့​​ ထိုင်း​​မှာ​​ေနတဲ့​​ ​​ေြကာင်ြဖူများ​​ရှင် (အ​​ေမှာင်ထုထဲက ဓာတ်မီး​​တစ်လက်) ကို သတိရလိုက် မိပါ​​ေသး​​တယ်။။ အစ်မ​​ေရ ထိုင်း​​​ေတွက ပ​​ေဒါင်​​ေတွကို သူတို့​​လူမျိုး​​ပါ ဆိုြပီး​​ ဧည့်​​သည်​​ေတွကို ြပစား​​​ေနတယ်လို့​​သူက ​​ေြပာခဲ့​​ဖူး​​ပါတယ်။  အဲဒါကို ြကား​​မိ​​ေတာ့​​ သာမန်ထက် ထူး​​ြခား​​တဲ့​​ ဓ​​ေလ့​​စရိုက် ထံုး​​တမ်း​​ အစဉ်အလာ​​ေတွ ရှိြပန်​​ေတာ့​​လည်း​​ လူ​​ေတွ ြပစား​​စရာ ြဖစ်ရပါ လား​​လို့​​ ​​ေတွး​​မိ​​ေတာ့​​ တာပါဘဲ။ ပ​​ေဒါင်အမျိုး​​သမီး​​ နှစ်ဦး​​ကို ကျွန်မက ဓာတ်ပံု ရိုက်ချင်ပါတယ်လို့​​ ခွင့်​​​ေတာင်း​​​ေတာ့​​ ြကည်ြကည်ြဖူြဖူ ခွင့်​​ြပုပါတယ်။ ဓာတ်ပံုရိုက်​​ေနရင်း​​နဲ့​​ ကျွန်မ သိချင်တာ​​ေလး​​​ေတွ ​​ေမး​​မိပါတယ်။  သူတို့​​ကို ဘယ်က လာတာပါလဲ.. အသက် ဘယ်​​ေလာက် ရှိြပီလဲ.. ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွ ဘာလို့​​စွပ်တာလဲ စသြဖင့်​​​ေပါ့​​​ေနာ်။ ​​ေမး​​လဲ​​ေမး​​. လက်ကလဲ သူတို့​​ စွပ်ထား​​တဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွ၊​ ​​ေငွကွင်း​​​ေတွကို ​​ေသချာ ကိုင်ြကည့်​​မိပါတယ်။ 



Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

ဒီအမျိုး​​သမီး​​နှစ်​​ေယာက်ဟာ သား​​အမိ ြဖစ်ပါတယ်.။ မိခင်ြဖစ်သူက အသက် ၆၀ ​​ေကျာ်ပါြပီ။ သမီး​​က​​ေတာ့​​ သံုး​​ဆယ် ​​ေကျာ်ြဖစ်ပါတယ်။ သူတို့​​နဲ့​​ စကား​​လက်ဆံုကျြဖစ်​​ေတာ့​​ သူတို့​​​ေြပာြပတာ​​ေလး​​​ေတွ နား​​​ေထာင်ခဲ့​​ ပါတယ်။ ပ​​ေဒါင်ဆိုတာ ဟိုတုန်း​​က ​​ေခါ်တဲ့​​ နာမည်ပါတဲ့​​။ ခု​​ေနာက်ပိုင်း​​​ေတာ့​​ ကယန်း​​ လူမျိုး​​​ေတွလို့​​ ​​ေခါ်ြကတယ်လို့​​ ရှင်း​​ြပပါတယ်။ သူတို့​​ဟာ ြမန်မာစကား​​ကို နည်း​​နည်း​​ဝဲတာက လွဲလို့​​ ကျွမ်း​​ကျွမ်း​​ ကျင်ကျင် ​​ေြပာနိုင်ပါတယ်။ ကျွန်မြကား​​ခဲ့​​ဖူး​​တာ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွဟာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွကို တစ်နှစ်ကို တစ်ကွင်း​​ စွပ်ရတယ်ဆိုတာ ဟုတ်ပါသလား​​လို့​​ ​​ေမး​​​ေတာ့​​ သူတို့​​က ရယ်ြကပါတယ်။ ဘာလို့​​လဲ ဆို​​ေတာ့​​ မိခင်ြဖစ်သူက “ခု အ​​ေဒါ်အသက် ၆ဝ​​ေကျာ်ြပီ.. ဒီလိုဆိုရင် ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေပါင်း​​ ၆ဝ​​ေကျာ် စွပ်ရမှာ​​ေပါ့​​.။လည်ပင်း​​က ဒီ​​ေလာက်မှ မရှည်တာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ ၆ဝ​​ေကျာ်ကို ဘယ်လိုလုပ် စွပ်လို့​​ရမှာလဲ.. ”လို့​​ ြပန်​​ေြပာတာ​​ေြကာင့်​​ ရယ်ရပါ​​ေသး​​တယ်။။ ဒီ​​ေတာ့​​မှ ကျွန်မအရင်က ြကား​​ဖူး​​တဲ့​​စကား​​က မှား​​​ေနတယ် ဆိုတာ သိလာရပါတယ်။ 


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
  သူတို့​​လည်ပင်း​​မှာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ ဘယ်နှစ်ကွင်း​​ ရှိသလဲ..


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

လည်ပင်း​​မှာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​၊​ လက်မှာ ​​ေငွကွင်း​​ 

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

 ဒူး​​မှာ​​ေြကး​​ကွင်း​​ 
(​​ေြခ​​ေထာက်ြကီး​​ဘဲ ရိုက်လာတာ မဟုတ်ရပါ.. တစ်ကိုယ်လံုး​​ရိုက်လာတဲ့​​ပံုကို ​​ေြခ​​ေထာက်ပိုင်း​​ဘဲ ြဖတ်ထုတ်လိုက်တာပါ) :P

ပ​​ေဒါင်(ကယန်း​​) အမျိုး​​သမီး​​​ေတွဟာ အသက် ၁ဝနှစ်အရွယ်မှာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ကိုစြပီး​​ စွပ်ပါတယ်။ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ကို ဘယ်​​ေလာက် စွပ်ရမယ်ဆိုတာ ကန့်​​သတ်ထား​​တာမျိုး​​ မဟုတ်ဘဲ က​​ေလး​​ရဲ့​​ လည်ပင်း​​ အ​​ေနအထား​​ကို ြကည့်​​ြပီး​​ စွပ်ြကတယ်လို့​​ ​​ေြပာပါတယ်. ရကွင်း​​ ဂကွင်း​​လည်း​​ စွပ်ြကတယ်.. ၁ဝကွင်း​​လည်း​​ စွပ်ြကပါတယ်တဲ့​​။ အသက်ဆယ်နှစ်မှာ စွပ်ထား​​ြပီး​​​ေနာက် အသက် ၂ဝြပည့်​​ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ လူြကီး​​​ေတွစွပ်တဲ့​​ ကွင်း​​မျိုး​​နဲ့​​ လဲစွပ်ရပါတယ်. အမျိုး​​သမီး​​​ေတွ စွပ်ြကတဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ အများ​​ဆံုး​​ဟာ ၂၅ကွင်း​​ြဖစ်ြပီး​​​ေတာ့​​ အခု သူတို့​​၂​​ေယာက် စွပ်ထား​​တဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​က​​ေတာ့​​ ၂၄ကွင်း​​ရှိပါတယ်။ တစ်ချို့​​ကလည်း​​ ၁ဂကွင်း​​ ၂ဝကွင်း​​  စသြဖင့်​​ လည်ပင်း​​ အ​​ေနအထား​​အလိုက် မတူညီစွာ စွပ်ြကပါတယ်။ ြပီး​​​ေတာ့​​လည်း​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​မှာ အြကီး​​၊​ အ​​ေသး​​လည်း​​ ရှိပါ​​ေသး​​တယ်.။ ပံုမှာြကည့်​​မယ်ဆိုရင် သမီး​​ြဖစ်တဲ့​​သူရဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​က ပိုနည်း​​ြပီး​​ မိခင်ရဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​က ပိုများ​​တယ်လို့​​ ထင်ရပါတယ်။ တကယ်က သမီး​​ြဖစ်သူရဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ကလည်း​​ ၂၄ကွင်း​​ အ​​ေမြဖစ်တဲ့​​ သူကလည်း​​ ၂၄ကွင်း​​ပါ။ ဒါ​​ေပမဲ့​​ သမီး​​ရဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​က ​​ေသး​​တာမို့​​လို့​​ အကွင်း​​​ေရ နည်း​​တယ်လို့​​ ထင်ရပါတယ်။



Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing



Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing


လက်မှာလည်း​​ ြမင်ရတဲ့​​ အတိုင်း​​ ​​ေငွကွင်း​​​ေတွ စွပ်ြကြပီး​​ ဒူး​​​ေခါင်း​​မှာ​​ေတာ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ကို စွပ်ြကြပန်ပါတယ်။


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing


​​ေြကး​​ကွင်း​​ကို စွပ်ြပီး​​ရင် ြပန်ချွတ်ြက​​ေသး​​လား​​ ​​ေမး​​​ေတာ့​​ စွပ်ထား​​ြပီး​​ရင်လည်း​​ အဲဒီလည်ပင်း​​က ​​ေြကး​​ကွင်း​​ကို မြဖုတ်ြက​​ေတာ့​​ပါဘူး​​။ ​​ေသတဲ့​​အထိ စွပ်ြပီး​​​ေနြကပါတယ်တဲ့​​။ ခု​​ေနာက်ပိုင်း​​ က​​ေလး​​​ေတွ​​ေရာ စွပ်ြက​​ေသး​​လား​​လို့​​ ​​ေမး​​တဲ့​​အခါမှာ​​ေတာ့​​ သူတိုရဲ့​​ သား​​သမီး​​​ေတွြဖစ်တဲ့​​ ခု​​ေခတ်က​​ေလး​​​ေတွက မစွပ်ြက​​ေတာ့​​ပါဘူး​​တဲ့​​. ​​ေကျာင်း​​​ေတွ ဘာ​​ေတွ တက်ြက​​ေတာ့​​ အြခား​​က​​ေလး​​​ေတွ ြကား​​မှာ ထူး​​ထူး​​ြခား​​ြခား​​ မြဖစ်လိုြကတာ​​ေရာ၊​ ရှက်ြကတာ​​ေြကာင့်​​​ေရာ စွပ်ခိုင်း​​လို့​​ မရ​​ေတာ့​​ဘူး​​လို့​​ ​​ေြပာြပပါတယ်။“ ​​ေကာင်း​​ပါတယ် ခု​​ေခတ်​​ေြကး​​​ေတွက ​​ေဈး​​ြကီး​​ကြကီး​​နဲ့​​ မဟုတ်ရင် ​​ေြကး​​ဖိုး​​နည်း​​မှ မဟုတ်ဘူး​​”လို့​​ ကျွန်မက ြပန်​​ေနာက်​​ေြပာ ​​ေြပလိုက်​​ေတာ့​​ သား​​အမိနှစ်​​ေယာက်က ရယ်ြကြပန်ပါတယ်။ ခုလို စွပ်ထား​​ ရတာ ​​ေနရ မခက်ဘူး​​လား​​ ဆိုြပန်​​ေတာ့​​ မခက်ပါဘူး​​၊​ ဘာမှလည်း​​ မြဖစ်ဘူး​​။ ​​ေလး​​လဲမ​​ေလး​​ဘူး​​ လို့​​ ြပန်​​ေြဖပါတယ်. ငယ်ကတည်း​​က အ​​ေလ့​​အကျင့်​​ ြဖစ်ခဲ့​​​ေတာ့​​လည်း​​ ထူး​​ထူး​​ြခား​​ြခား​​ ဘာမှ မခံစား​​ ရ​​ေတာ့​​တာ ြဖစ်မှာပါ။


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
 ပန်း​​ြခံထဲက ဗီး​​နပ်စ် ရုပ်နဲ့​​အတူ

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

ဒီပံု​​ေလး​​ သ​​ေဘာကျတယ်.. ပံု​​ေတွအများ​​ြကီး​​ရိုက်တဲ့​​အထဲမှာ လက်တွဲတာဆိုလို့​​ ဒီတစ်ပံု​​ေလး​​ဘဲရှိတာ။ 
ဒါ​​ေတာင် လက်တွဲ​​ေပး​​ပါလို့​​ ​​ေြပာလို့​​ တွဲလိုက်တာ. မဟုတ်ရင် အ​​ေပါ်မှာလို ​​ေတာင့်​​​ေတာင့်​​ ြကီး​​​ေတွ ြဖစ်​​ေနတာ။ အင်း​​​ေလ သူတို့​​က မင်း​​သမီး​​မှ မဟုတ်တာ ဘယ်ကလာ ပဲ​​ေတွ အိုက်တင်​​ေတွ ​​ေပး​​တတ်ပါ့​​မလဲ​​ေနာ်။ သူတို့​​နာမည်​​ေတွ ​​ေမး​​တဲ့​​အခါ အ​​ေမြဖစ်သူရဲ့​​ နာမည်က ဂျက်ပိန်း​​ လို့​​​ေခါ်ပါတယ်တဲ့​​။ ကျွန်မက သူတို့​​နာမည်ကို အသံထွက်ြပီး​​ ဆိုြကည့်​​​ေတာ့​​ ရယ်ြကြပန်ပါတယ်. ကျွန်မ အသံထွက်တာ လွဲ​​ေနလို့​​ပါတဲ့​​.. “ဟင်.. ပ​​ေဒါင်​​ေတွက​​ေတာင် ရယ်ရ​​ေလာက်​​ေအာင် ငါ့​​အသံထွက်က ဒီ​​ေလာက်ဆိုး​​​ေနလား​​”လို့​​ ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို ြပန်​​ေတွး​​ြပီး​​ ရယ်ချင်မိ​​ေသး​​။း​​) သိဘူး​​.. ခုလည်း​​ ဂျက်ပိန်း​​ဆိုတာ ြကား​​မိတဲ့​​အတိုင်း​​ ​​ေရး​​လိုက်တာပါဘဲ။ မူပိန်း​​လို့​​လည်း​​ ​​ေခါ်ပါတယ်တဲ့​​။ သမီး​​ရဲ့​​ နာမည်က​​ေတာ့​​ မူ​​ေနာလို့​​ ​​ေြပာပါတယ်။ မိခင်ြဖစ်သူ ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​က အသက် ၆ဝ​​ေကျာ်ြပီလို့​​​ေြပာ​​ေတာ့​​ “မထင်ရဘူး​​​ေနာ်.. အသက်၆ဝ​​ေကျာ်သာ​​ေြပာတာ ငယ်ငယ်​​ေလး​​လို့​​ ထင်ရတယ်” လို့​​ ကျွန်မက ​​ေြပာ​​ေတာ့​​ သား​​အမိ​​ေတွ ရယ်ြကြပန်ပါတယ်။



​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​တို့​​ ပ​​ေဒါင်သား​​အမိကို ဓာတ်ပံုရိုက်ယူ​​ေနတုန်း​​မှာ မိန်း​​ခ​​ေလး​​တစ်​​ေယာက်က သူလည်း​​ ပ​​ေဒါင်​​ေတွနဲ့​​ အမှတ်တရ ဓာတ်ပံုရိုက်ချင်ပါတယ်လို့​​ ​​ေြပာလာလို့​​ ရိုက်​​ေပး​​လိုက်ရပါ​​ေသး​​တယ်။ :P အမယ် သူက လက်နှစ်​​ေချာင်း​​​ေထာင်​​ေတာ့​​ မမူ​​ေနာကလည်း​​ လက်က​​ေလး​​ နှစ်​​ေချာင်း​​လိုက်​​ေထာင်လို့​​..


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
လည်ပင်း​​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်သူများ​​အား​​ အမှတ်တရ
( အလယ်က တစ်​​ေယာက်က​​ေတာ့​​ ပိုက်ဆံြပတ်လို့​​ စွပ်ထား​​တဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ြဖုတ်​​ေရာင်း​​လိုက်ပံု ရပါတယ် .​​ေြကး​​ကွင်း​​မပါလည်း​​ ဓာတ်ပံု​​ေတာ့​​ ရိုက်​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်​​ေလ ) :P


မမူ​​ေနာတို့​​ သား​​အမဟာ အင်မတန် စိတ်ရှည်ပါတယ်။ သူတို့​​ကို ကျွန်မက ဟိုဟိုဒီဒီ ​​ေနရာ​​ေကာင်း​​၊​ ရှုခင်း​​လှတဲ့​​ ​​ေနရာ​​ေလး​​​ေတွ ​​ေြပာင်း​​ြပီး​​ ဓာတ်ပံုအမျိုး​​မျိုး​​ ရိ်ုက်​​ေတာ့​​ “ပင်ပန်း​​​ေနြပီလား​​” လို့​​ သူတို့​​ကို ​​ေမး​​တဲ့​​အခါ၊​ “ရတယ် ရတယ်.. ဘာမှ မပင်ပန်း​​ဘူး​​” လို့​​ သ​​ေဘာ​​ေကာင်း​​စွာနဲ့​​ ​​ေြပာရှာပါတယ်။ ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​က​​ေတာ့​​ အိမ်​​ေထာင်ဆံုး​​ သွား​​တာ နှစ်​​ေပါင်း​​များ​​စွာြကာပါြပီ။ မမူ​​ေနာကလည်း​​
အိမ်​​ေထာင်ရှိပါတယ်။ သူ့​​သား​​သမီး​​​ေတွ က​​ေတာ့​​ ဒီ​​ေမာဆိုး​​မှာ ရှိပါတယ်တဲ့​​. တစ်နှစ်တစ်ြကိမ် အိမ်ြပန်ြပီး​​ သား​​သမီး​​​ေတွနဲ့​​ သွား​​​ေတွ့​​တယ်လို့​​ ​​ေြပာပါတယ်။ ကျွန်မက အ​​ေဒါ်တို့​​အ​​ေြကာင်း​​ကို စာ​​ေရး​​မယ်​​ေနာ်လို့​​ ခွင့်​​​ေတာင်း​​​ေတာ့​​လည်း​​ “ ​​ေရး​​ပါ.. ရပါတယ် ”လို့​​​ေြပာြပီး​​ ကျွန်မကို ဘယ်မှာ​​ေနတာလဲ.. ဘာအလုပ် လုပ်တာလဲနဲ့​​ သူတို့​​က တစ်ြပန် အင်တာဗျူး​​ပါ​​ေတာ့​​တယ်။ ခံဟဲ့​​  :P


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
 ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​
Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
 မမူ​​ေနာ

 
Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing


ခု​​ေခတ် ပ​​ေဒါင်လူငယ်​​ေတွဟာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ မစွပ်ြက​​ေတာ့​​တဲ့​​အတွက် ​​ေနာက်များ​​ မြကခင်မှာ​​ေတာ့​​ ပ​​ေဒါင် ( ကယန်း​​) လူမျိုး​​​ေတွရဲ့​​  ​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်တဲ့​​ အ​​ေလ့​​အထဟာ ကွယ်​​ေပျာက်သွား​​ဖို့​​ ရှိပါတယ်။ လူမျိုး​​စု​​ေတွရဲ့​​ ဓ​​ေလ့​​ထံုး​​စံ​​ေတွဟာ အ​​ေြခအ​​ေန အချိန်အခါကို လိုက်ြပီး​​ ​​ေြပာင်း​​လဲ သွား​​တတ်ြကတာကို နား​​လည်မိ ရပါတယ်။ ဘာဘဲြဖစ်ြဖစ် လူမျိုး​​စုအတွက် ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ​​ေြပာင်း​​လဲြခင်း​​ ကို​​ေတာ့​​ လက်ခံရမှာပါ။ ခင်မင် စရာ​​ေကာင်း​​ကာ ရိုး​​သား​​​ေဖာ်​​ေရွြပီး​​ စိတ်သ​​ေဘာ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​၊​ မမူ​​ေနာတို့​​ သား​​အမိကို ဓာတ်ပံုရိုက်ခွင့်​​ ရခဲ့​​တာ၊​ ​​ေမး​​ချင်တာ၊​ သိချင်တာ​​ေလး​​​ေတွ ​​ေမး​​ြမန်း​​ခွင့်​​ရခဲ့​​တာ သိပ်ကို ဝမ်း​​သာမိပါ တယ်။ ​​ေပျာ်​​ေပျာ်ရွှင်ရွှင် စိတ်ရှည်လက်ရှည်နဲ့​​ ဓာတ်ပံု အရိုက်ခံြပီး​​ ​​ေမး​​တာ​​ေတွကို ြပည့်​​ြပည့်​​စံုစံု ​​ေြဖ​​ေပး​​ တဲ့​​ ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​တို့​​ သား​​အမိကိုလည်း​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​အထူး​​ တင်ရပါတယ်။ အဲ.. စာ​​ေတွ စိတ်ရှည် လက်ရှည် လာဖတ်ြက​​ေသာ မိတ်​​ေဆွ သူငယ်ချင်း​​များ​​ အား​​လံုး​​ကိုလည်း​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​ တင်ပါတယ် လို့​​​ေနာ်။




​​ေပျာ်ရွှင်ြငိမ်း​​ချမ်း​​ စိတ်ရွှင်လန်း​​ြကပါ​​ေစရှင်..


Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

36 comments:

မဒမ်ကိုး​​ said...

အီး​​ဟီး​​ဟီး​​ ြကည့်​​တာနဲ့​​​ေတာင် လည်ပင်း​​အစ်လိုက်တာ ချစ်မြကီး​​ရယ်
ဇက်​​ေြကာပဲတက်ချင်လာသလိုလို ​​ေခါင်း​​ပဲကိုက်လာသလိုလိုပဲ ဟိဟိ
ဘာပဲ​​ေြပာြပာ ြမန်မာြပည်မှာ အဲလိုတိုင်း​​ရင်း​​သား​​​ေတွမ​​ေပျာက်ကွယ် ​​ေအာင်​​ေတာ့​​ ထိန်း​​သိမ့်​​သင့်​​တယ်​​ေနာ်

zaw lat said...

Sar phat pyee, sa tway myo lope ma ya top bu bya.

Anonymous said...

ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွနဲ့​​.ဓာတ်ပံုရိုက်ချင်ပါတဲ့​​ဆိုတဲ့​​
က​​ေလး​​မ​​ေလး​​..ြမင်ဖူး​​သလို..လို..ပဲ​​ေနာ်း​​)
(ဘယ်မှာပါလိမ့်​​)
ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​ကိုခုမှ.​​ေသ​​ေသချာချာြမင်ဖူး​​​ေတာ့​​တယ်။
ကွင်း​​ြကီး​​​ေတွနဲ့​​ဆို​​ေတာ့​​.​​ေခါင်း​​ညိမ့်​​လို့​​လည်း​​
ရမှာမှုတ်ဘူး​​​ေနာ်အစ်မ.အိပ်​​ေတာ့​​လည်း​​
ဘယ်လိုအိပ်ြကတယ်မသိး​​)
ပ​​ေဒါင်အမျိုး​​သမီး​​​ေတွ.
အိမ်​​ေထာင်​​ေရး​​.​​ေဖာက်ြပန်မိရင်
ဒီကွင်း​​​ေတွ.ြဖုတ်ြပီး​​.အြပစ်​​ေပး​​တယ်လို့​​
စာအုပ်တစ်အုပ်ထဲမှာ​​ေတာ့​​.ဖတ်ဘူး​​တယ်။
(ကွင်း​​ြဖုတ်လိုက်ရင်​​ေတာ့​​.
အသက်လည်း​​ရှိ​​ေတာ့​​မှာမှုတ်ဘူး​​ထင်တယ်။)
ဓာတ်ပံု​​ေတွနဲ့​​.ဗဟုသုတ​​ေတွအတွက်
​​ေကျး​​ဇူး​​ပါအမ​​ေတာ်း​​)

သူတို့​​လို..တပ်​​ေတာ့​​..တပ်ြကည့်​​ချင်သား​​P

ချစ်ခင်စွာြဖင့်​​
မိစံ

Anonymous said...

ရှမ်း​​ြပည်နဲ့​​အင်း​​​ေလး​​ဖက်က ဟိုတယ်​​ေတွမှာလည်း​​ သူတို့​​ကို ြပစား​​ဖို့​​ ​​ေခါ်ထား​​ြကတယ်​​ေလ။ အဲဒီကွင်း​​​ေတွတပ်တာ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​အတွက်သိပ်ဆိုး​​တာ... ​​ေြကး​​ကွင်း​​အ​​ေလး​​ ချိန်​​ေြကာင့်​​ ပခံုး​​ရိုး​​​ေတွနိမ့်​​ကျသွား​​တာ ဓာတ်မှန်​​ေတွထဲမှာ အထင်အရှား​​​ေတွ့​​ရတယ်...

စူး​​နွယ်​​ေလး​​

သန်လျင်သား​​ said...

​​ေြကး​​ကွင်း​​ြကီး​​​ေတွ စွတ်ထား​​​ေတာ့​​.. ရည်း​​စား​​က ​​ေမာင့်​​ကို ချစ်လား​​လို့​​ ​​ေမး​​ရင်.. ပါး​​စပ်နဲ့​​​ေြပာရမှာ ရှက်လို့​​.. ​​ေခါင်း​​​ေလး​​ြငိမ့်​​ြပီး​​​ေတာ့​​ အ​​ေြဖ​​ေပး​​မယ်ဆို ​​ေတာ်​​ေတာ် ကပ်သီး​​ကပ်သတ်နိုင်မှာ​​ေနာ်..ဟီး​​ဟီး​​

ြမ​​ေသွး​​နီ said...

​​ေချာ​​ေရ...
​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​က​​ေတာ့​​ ခဏခဏပံု​​ေတွထဲမှာ ြမင်ဘူး​​​ေနြက​​ေနာ်..။ ကိုယ်တိုင်​​ေတာ့​​ အြပင်မှာ တစ်ခါမှ မြမင်ဘူး​​ဘူး​​...။ ​​ေဒါ်ဂျက်ပိန်း​​တို့​​ နှစ်​​ေယာက်ြကား​​က မမလည်း​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွ စွတ်ြပီး​​ ဓာတ်ပံု ရိုက်ခဲ့​​ရမှာ..။ ​​ေြပာမယ့်​​သာ ​​ေြပာတာ.. လည်ပင်း​​​ေလး​​​ေတာင် ပံုထဲ နည်း​​နည်း​​ ရှည်ထွက်လာသလိုပဲ...ဟိ။

ဘာပဲြဖစ်ြဖစ် ပို့​​စ်​​ေကာင်း​​တစ်ပုဒ်ရဖို့​​ အြမဲတမ်း​​ အား​​ထုတ်​​ေနတတ်တဲ့​​ ​​ေချာညီမကို ​​ေလး​​စား​​လျှက်ပါရှင်...။

ညယံ said...

​​ေြကး​​ကွင်း​​ြကီး​​​ေတွ စွပ်ထား​​လို့​​လား​​ မသိဘူး​​ ။ အသက်က သိပ်မကွာဘူး​​လို့​​ထင်ရတယ် ။ မျက်လံုး​​နား​​က ကျီး​​​ေြခက လွဲလို့​​​ေပါ့​​။
တခုခု ကျလို့​​ကုန်း​​ရှာမယ်ဆိုလည်း​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ြကီး​​နဲ့​​ဆို​​ေတာ့​​ တစ်မျိုး​​ြကီး​​ ြဖစ်မယ်ထင်တယ်။
ဗဟုသုတ ရ​​ေအာင် ​​ေရး​​ြပတဲ့​​ ​​ေချာကိုလည်း​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​​ေနာ် ..:)

Nyi Linn Thit said...

အင်း​​​ေလး​​က ဟိုတယ်​​ေတွမှာ ြပဖို့​​​ေခါ်ထား​​တဲ့​​ ပ​​ေဒါင် ​​ေတွနဲ့​​​ေတာ့​​ ြကံုသလို စကား​​​ေြပာဖူး​​တယ်ဗျ၊​ ရိုး​​သား​​​ေဖာ်​​ေရွ လှတယ်၊​ သူတို့​​အ​​ေြပာအရ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွ ြပန်ြဖုတ်တာ မရှိသ​​ေလာက် ဆို​​ေပမယ့်​​ ဒီဖက်​​ေခတ်မှာ ရှက်လာြကတဲ့​​ မိန်း​​က​​ေလး​​ တချို့​​လည်း​​ ြပန်ြဖုတ်တယ်လို့​​ သိရပါတယ်၊​ အဲဒီအခါ ပထမပိုင်း​​ လ​​ေတွမှာ မျက်နှာသုတ်ပုဝါ အထူြကီး​​ကို ပတ်ထား​​ြပီး​​ လည်ပင်း​​ြကွက်သွား​​ သန်မာလာ​​ေအာင် ြပန်ြပီး​​ ​​ေလ့​​ကျင့်​​​ေပး​​ရတယ်-တဲ့​​၊​ ရိုး​​ရာဆိုတာ ထိန်း​​သိမ်း​​ ​​ေကာင်း​​တယ် ဆို​​ေပမယ့်​​ ပ​​ေဒါင်​​ေတွ ကိုယ်တိုင်​​ေတာင် တြဖည်း​​ြဖည်း​​နဲ့​​ မလုပ်ချင်ြက ​​ေတာ့​​တဲ့​​ ဒီလိုမျိုး​​ အ​​ေလ့​​အထကျ​​ေတာ့​​ ​​ေပျာက်ကွယ်မှာကို လိုလိုလား​​လား​​ လက်ခံသင့်​​သလား​​ ဆိုတာ စဉ်း​​စား​​စရာပါပဲ၊​ ဗီး​​နပ်စ်နဲ့​​ ပ​​ေဒါင်နဲ့​​ အလှချင်း​​ ြပိုင်​​ေနတဲ့​​ ပံုကို အြကိုက်ဆံုး​​ ပါပဲ..။း​​)

​​ေမာင်ဘုန်း​​ said...

ရိုး​​ရာဆိုပင်မဲ့​​ ဒီလို လည်ပင်း​​ မှာ ​​ေြကကွင်း​​စွပ်တဲ့​​ အယူအဆဟာ ... လူတစ်​​ေယာက်အတွက် ဘယ်လိုမှ မြဖစ်သင့်​​ ပါဘူး​​ ...
အခုချိန်မှာ ပ​​ေဒါင်လူ မျိုး​​​ေတွကို ထိုင်း​​ြမန်မာ နယ်စပ်
တရုတ်နယ်စပ် ... ထိုင်း​​မှာ ရှိတဲ့​​ ဟိုတယ် တချို့​​နဲ့​​ ြမန်မာြပည်မှာ ရှိတဲ့​​ ဟိုတယ် တချို့​​ မှာ ... အခ​​ေြကး​​​ေငွ ​​ေပး​​ြပီး​​ ြပ စား​​​ေနတာ ​​ေတွ့​​ဘူး​​ပါတယ် ...
သူတို့​​ကို ြမင်ရင် ... ြမန်မာ လူမျိုး​​အချင်း​​ချင်း​​ ကိုယ်ချင်း​​စာစိတ်နဲ့​​သူတို့​​ဘဝကို သနား​​မိပါတယ် ...
​​ေခတ်ကာလ အ​​ေြခ​​ေနအရဆိုရင် ဘယ်လိုမှ မသင့်​​​ေလျှာ်​​ေတာ့​​တဲ့​​ အယူပါ ...
၂၀၁၀ ​​ေလာက်က ကမ္ဘာ့​​မှာ ထူး​​ဆန်း​​တဲ့​​ လူသား​​မျိုး​​နွယ် များ​​ဆိုြပီး​​ discovery အစီစဉ်ထဲမှာ
အာဖရိက မှ လူမျိုး​​စု တစ်စုက အသား​​ကိုခွဲြပီ တက်တူ ထိုး​​တာနဲ့​​ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွ ​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်တဲ့​​ ​​ေြကာင်း​​ ကို TV က​​ေနြကည့်​​ဘူး​​ပါတယ် ...
​​ေနာက်ပိုင်း​​​ေတာ့​​ တာဝန်ရှိတဲ့​​ လူမျိုး​​စု​​ေခါင်​​ေဆာင်နဲ့​​အစိုး​​ရတို့​​ပူး​​​ေပါင်း​​ြပီး​​ အဲ့​​လို အသား​​ကိုခွဲြပီး​​ တက်တူထိုး​​တဲ့​​ ရိုး​​ရာကို ြဖတ်သိမ်း​​ြပီ ဥပ​​ေဒ ထုတ်ြပန်ကာ ... လူမျိုး​​စု တိုး​​တက်​​ေရး​​အတွက် အစိုး​​ရက အစီစဉ် လုပ်​​ေပး​​ခဲ့​​ပါတယ် ....

ြမန်မာလူမျိုး​​စုထဲ ပ​​ေဒါင် လူမျိုး​​စုလည်း​​ ဒီလိုပဲ ြဖစ်သင့်​​တယ်လို့​​ထင်မိပါတယ် ....

sosegado said...

မ​​ေချာအတွက် ရှား​​ပါး​​တဲ့​​ဓါတ်ပံု​​ေတွပါပဲ၊​ အမှတ်တရြဖစ်ပါလိမ့်​​၊​
​​ေသချာသိမ်း​​ထား​​ပါ၊​ြကံုခဲပါဘိ။

ကူး​​ကူး​​လှိုင် said...

ရိုး​​ရာ​​ေပမဲ့​​လည်း​​ ဒီ​​ေခတ်ဒီအခါမှာ​​ေတာ့​​ သူတို့​​​ေတွကို အဲလိုအြဖစ်မျိုး​​နဲ့​​မ​​ေန​​ေစချင်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​ ​​ေကာင်း​​တဲ့​​​ေြပာင်း​​လဲမှုကို ြကိုဆိုပါတယ်

...အလင်း​​စက်များ​​ said...

​​ေတာ်​​ေသး​​တာ​​ေပါ့​​ အဲ့​​သည် ပ​​ေဒါင် နှစ်​​ေယာက် လူြမင်ကွင်း​​မို့​​ ကံ​​ေကာင်း​​သွား​​တယ် မှတ်တယ်။ ဟီး​​ဟီး​​ မဟုတ်ရင် ဟို ဓါတ်ပံုလာရိုက်တဲ့​​ ​​ေကာင်မ​​ေလး​​က ​​ေြကး​​​ေတွ ြဖတ်ယူချင် ယူ​​ေနမှာ ​​ေြပာရတာမဟုတ်ဘူး​​။ :D :D :D

ဘာပဲ ြဖစ်ြဖစ် အစ်မ​​ေရ။ သူတို့​​လည်း​​ သူတို့​​ရဲ့​​ ရိုး​​ရာကို မစွန့်​​ပယ်ချင်​​ေပမယ့်​​ ​​ေနာင်ကျ စွန့်​​ပယ်ရမှာပဲ ဆိုတာ သိလာြကပါြပီ​​ေလ။

လူ့​​အသိုင်း​​ အဝိုင်း​​ကို ဘယ်လို တိုး​​ဝင်ြကမလဲ။ ဒါကို သူတို့​​စဉ်း​​စား​​ြကမှာပါ။ ထိုင်း​​​ေတွ​​ေတာ့​​ ကျ​​ေနာ့်​​ ​​ေသာက်ြမင်ကပ်​​ေနြကတယ်။ နင်တို့​​ အမျိုး​​မဟုတ်ပဲ ြပစား​​တာ ​​ေကာင်း​​သလား​​ ​​ေမး​​လို့​​တဲ့​​​ေလ။ ဟဟဟဟဟ

ကို​​ေအာင်(ပျူနိုင်ငံ) said...

အမှတ်တရြဖစ်​​ေစတဲ့​​ ခရီး​​သွား​​​ေဆာင်း​​ပါး​​ပဲ မ​​ေချာ​​ေရ၊​ ​​ေကာင်း​​တယ်ဗျာ ...

Anonymous said...

ငယ်ငယ်​​ေလး​​ကတည်း​​က
သိချင်တာ တစ်ခုရှိတယ်..
အဲ့​​ဒီ့​​လူမျိုး​​​ေတွကို ြကည့်​​ြပီး​​
သူတို့​​​ေတွ ​​ေရချိုး​​ရင်
ဘယ်လို ဆပ်ြပာတိုက်လဲ ဆိုတာ.. :D


ခင်မင်လျှက်
​​ေဆာင်း​​နှင်း​​ရွက်

ကိုကို​​ေမာင်(ပန်း​​ရနံ့​​) said...

အမ​​ေချာ..
သူတို့​​လူမျိုး​​ အမျိုး​​သမီး​​​ေတွဘဲ အခုလို လည်ပင်း​​​ေြကး​​ကွင်း​​ြကတာထင်ထင်တယ်​​ေနာ်။ ​​ေယာကျာ်း​​​ေတွက​​ေကာ ဘယ်လိုရိုး​​ရာရှိြကလဲ မသိဘူး​​။
သူတို့​​ကိုြကည့်​​ရတာ​​ေတာ့​​ စိတ်မသက်သာစရာဘဲ။
​​ေရှး​​ထံုး​​ကိုလဲ မပယ်နဲ့​​ ဆို​​ေပမဲ့​​ ဒီလို​​ေရှး​​ထံုး​​မျိုး​​ကို​​ေတာ့​​ မထား​​သင့်​​​ေတာ့​​ပါဘူး​​။ စိတ်ကျဉ်း​​ြကပ်လွန်း​​လို့​​။

ဗဟုသုတ​​ေတွ​​ေပး​​တဲ့​​အတွက် ​​ေကျး​​ဇူး​​​ေနာ် အမ။

ခင်မင်လျှက်

Tu Pi (Monk) said...

Thanks,Miss Chaw.

ဆဲလ်မိုး​​ said...

စိတ်ဝင်စား​​စရာ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ပို့​​စ်​​ေလး​​ပါ,,ဓါတ်
ပံု​​ေလး​​​ေတွလည်း​​​ေကာင်း​​တယ်,,ကိုယ်
တိုင်သွား​​​ေရာက်​​ေလ့​​လာြပီး​​တင်ြပ​​ေပး​​တဲ့​​မ​​ေချာရဲ့​​
​​ေစတနာကိုလည်း​​​ေလး​​စား​​ပါတယ်

mstint said...

ဗဟုသုတ​​ေတွ မျှ​​ေဝ​​ေပး​​တာ ​​ေကျး​​ဇူး​​ပါ​​ေချာ​​ေရ။
​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွစွပ်ထား​​မှ ​​ေနတတ်တဲ့​​ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွရဲ့​​ ထူး​​ြခား​​တဲ့​​ြဖစ်စဉ်​​ေလး​​က စိတ်ဝင်စား​​စရာပဲ​​ေနာ်။
စကား​​မစပ် သံုး​​​ေယာက်တွဲပံုမှာ အလယ်က တစ်​​ေယာက်က အိပ်ငိုက်​​ေနသလိုပဲ :P
စိတ်ဓာတ်အစဉ်ြကည်လင်​​ေအး​​ြမပါ​​ေစကွယ်။

​​ေမတ္တာြဖင့်​​
အန်တီတင့်​​

Anonymous said...

မ​​ေချာ​​ေရ.. အဲလိုအကွင်း​​စွပ်တဲ့​​လူမျိုး​​​ေနတဲ့​​ရွာ ဦး​​ဇင်း​​တို့​​ပင်း​​တယြမို့​​ရဲ့​​ အ​​ေနာက်​​ေတာင်ထိပ်​​ေပါ်မှာ ရှိတယ်။ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတာ့​​မဟုတ်ဘူး​​။ ြကိမ်ကွင်း​​​ေတွ စွပ်ြကတာ၊​ လူမျိုး​​က​​ေတာ့​​ ပ​​ေလာင်လူမျိုး​​ပါ.. ဗဟုသုတြဖစ် ဓာတ်ပံု​​ေတွြကည့်​​ရှုရတဲ့​​အတွက် ​​ေကျး​​ဇူး​​ပါပဲ​​ေချာ​​ေရ...

ချမ်း​​​ေြမ့​​ပါ​​ေစ​​ေြကာင်း​​
ချယ်ရီ​​ေြမ

PhyoPhyo said...

ငယ်ငယ်ကတည်း​​က ပ​​ေဒါင်အမျိုး​​သမီး​​​ေလး​​​ေတွြကည့်​​ြပီး​​ အသည်း​​လည်း​​ယား​​တယ်။ စိတ်လည်း​​ဝင်စား​​တယ်။
မ​​ေချာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွြဖုတ်လိုက်ရင် လည်ပင်း​​က​​ေပျာ့​​သွား​​ြပီ အြမဲတပ်ထား​​ရတယ်ဆိုလား​​။ ဟုတ်လား​​။
တစ်ခါလည်း​​ ဖတ်ဖူး​​တယ်။ သူတို့​​ပုခံုး​​ရိုး​​​ေလး​​​ေတွက နိမ့်​​ကျကုန်တယ်တဲ့​​။
မ​​ေချာ ခရီး​​သွား​​တာ အဖိုး​​တန်ဗဟုသုတ​​ေတွရတယ်။
​​ေနာက် ခရီး​​များ​​များ​​သွား​​နိုင်ပါ​​ေစ။
ချစ်တဲ့​​
pp

PhyoPhyo said...

မ​​ေချာ ​​ေရး​​ဖို့​​ကျန်သွား​​လို့​​ မ​​ေချာက အရပ်ရှည်ရှည်နဲ့​​ အ​​ေတာ်​​ေချာတယ်။

Anonymous said...

မ​​ေချာ​​ေရ။

လည်ပင်း​​က ရှည်ထွက်လာတာ မဟုတ်ဘဲ ပုခံုး​​ရိုး​​ နိမ့်​​သွား​​တာမို့​​လို့​​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ရှု​​ေထာင့်​​အရ မလုပ်သင့်​​ဘူး​​လို့​​ ​​ေြပာတယ်။ ​​ေငွရြပီး​​​ေရာဆိုြပီး​​ တိုင်း​​ရင်း​​သား​​​ေတွကို ဒီလို ဆက်​​ေနခိုင်း​​ြပီး​​ သူတို့​​ြပ စီး​​ပွား​​ရှာ​​ေနတာမျိုး​​​ေတာ့​​ ြမန်မာ​​ေရာ ထိုင်း​​​ေရာ ဘယ်ဘက်ကမှ မလုပ်သင့်​​ဘူး​​ထင်တာပဲ။

ရိုး​​​ေတွ အ​​ေြကာ​​ေတွကို ပံုမှန်ထက် နိမ့်​​အိကျသွား​​​ေအာင် လုပ်ထား​​​ေတာ့​​ ​​ေရရှည်မှာ ​​ေရာဂါ​​ေတွ ရနိုင်တယ်။ တရုတ်​​ေြခ​​ေသး​​မြကီး​​​ေတွလဲ ​​ေြခ​​ေသး​​စည်း​​​ေတာ့​​ အသက်ရလာတဲ့​​အခါ ကိုယ်အ​​ေလး​​ချိန်ကို ​​ေြခ​​ေသး​​က မထိန်း​​နိုင်​​ေတာ့​​ ​​ေြခကျင်း​​ဝတ်ကျိုး​​တာ ခါး​​နာတာ​​ေတွ ြဖစ်ကုန်တယ်။ ဒီပ​​ေဒါင်ညီမ​​ေလး​​​ေတွလဲ အငယ်ပိုင်း​​​ေတွက ​​ေြကး​​ကွင်း​​မစွပ်ချင်​​ေတာ့​​တာကို အတင်း​​စွပ်ဖို့​​ ဆွဲ​​ေဆာင်ြပီး​​ အစိုး​​ရ​​ေတွ စီး​​ပွား​​ရှာ​​ေနြကသလား​​လို့​​။

san htun said...

ဗဟုသုတ​​ေတွတိုး​​တယ် မ​​ေချာ...

​​ေနဝသန် said...

​​ေမး​​စရာရှိတယ်.. သူတို့​​ကို.. အဲဒီလည်ပင်း​​ယား​​ရင် ဘယ်လိုကုတ်သလဲလို့​​.. :P.. ပ​​ေဒါင်​​ေတွဟာ ထိုင်း​​မှာ​​ေရာ ြမန်မာမှာပါ​​ေနလို့​​ ဘယ်သူ့​​လူမျိုး​​လဲဆိုတာ​​ေတာင် ​​ေြပာရခက်တယ်... ​​ေသချာတာက​​ေတာ့​​ လူဦး​​​ေရအ​​ေတာ်နည်း​​ပါး​​​ေနြပီလို့​​ဆိုတာပဲ...

ခင်မင်လျက်
​​ေနဝသန်

သဒ္ဓါလှိုင်း​​ said...

မ​​ေချာ​​ေရ
အလယ်ကအမြကီး​​တ​​ေယာက် ​​ေြကး​​ကွင်း​​ြဖုတ်​​ေရာင်း​​လိုက်တာ တွက်​​ေြခကိုက်ရဲ့​​လား​​မသိဘူး​​။ လည်ပင်း​​မှာ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေလး​​​ေတွစွပ်ထား​​တဲ့​​ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွကို ငယ်ငယ်ထဲက ပံု​​ေတွမှာ ​​ေတွ့​​ြပီး​​ စိတ်ဝင်စား​​တာ။ အခွင့်​​သင့်​​ရင်​​ေတာ့​​ ​​ေတွ့​​ချင်ပါတယ်။
ချစ်တဲ့​​
သဒ္ဓါ

သတိုး​​ said...

သူတို့​​ရဲ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွကို စိတ်ဝင်စား​​မိဖူး​​တယ်။ အိပ်ရင်​​ေတာ့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ ြဖုတ်အိပ်မယ် ထင်မိခဲ့​​တယ်။ ခု​​ေတာ့​​ တစ်သက်လံုး​​ြကီး​​ဆို​​ေတာ့​​ လွယ်ဘူး​​ပဲ။ ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွက အ​​ေရာင်လက်​​ေနတယ်​​ေနာ်။ ​​ေြကး​​ညှိတက်ရင် ဘယ်လို ​​ေြကး​​ချွတ်အ​​ေရာင်တင်ြကမှာလဲ..။

ခရစ္စတလ် said...

ကချင်ရိုး​​ရာဝတ်စံု​​ေလး​​နဲ့​​ ​​ေချာ က ပိုလှမယ်ထင်တယ် ြမင်​​ေယာင်ြကည့်​​သွား​​တယ် ...

ဟန်ြကည် said...

​​ေနဝသန်​​ေြပာတာလဲ စဉ်း​​စား​​စရာပါပဲ...ပ​​ေဒါင်က ဘယ်နိုင်ငံကလူမျိုး​​လဲ ယဉ်​​ေကျး​​မှုကိုပဲ အခိုး​​ခံရတာလား​​...သူခိုး​​ကပဲ လူဟစ်မိ​​ေနသလား​​ ​​ေသချာ​​ေအာင်လို့​​ သမိုင်း​​နဲ့​​ မနုဿ​​ေဗဒပညာရှင်​​ေတွကိုပဲ အား​​ကိုး​​ရမှာပဲ...

ဖတ်ဖူး​​တာက​​ေတာ့​​ အသက်ြကီး​​လာရင် ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွကို ြပန်ြဖုတ်တယ်ဆိုလား​​လို့​​...အခုမှပဲ တစ်သက်လံုး​​တပ်ရမှန်း​​ သိ​​ေတာ့​​တယ်...ယဉ်​​ေကျး​​မှုနဲ့​​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ဘယ်ဒင်း​​ကို​​ေရွး​​ရမယ်ဆိုတာက​​ေတာ့​​ ​​ေရွး​​ရခက်ြကီး​​ပါပဲ ​​ေဒါ်​​ေချာ​​ေရ...

တစ်ခု​​ေတာ့​​ရှိတယ် ​​ေြကး​​ကွင်း​​​ေတွစွပ်ထား​​​ေတာ့​​ အရွယ်တင်သလိုပဲ...အလယ်က အန်တီြကီး​​ကိုလည်း​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်​​ေပး​​လိုက်ရင် အရွယ်ပိုတင်ြပီး​​ ပိုလှသွား​​မလား​​ စဉ်း​​စား​​​ေနမိတယ်...း​​)

ပ​​ေဒါင်ကို ကယန်း​​လို့​​​ေခါ်မှန်း​​ အခုမှပဲ သိ​​ေတာ့​​တယ်...ညံ့​​ချက်...

shwewunyatana said...

​​ေချာ​​ေရ..ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​​ေတွအ​​ေြကာင်း​​ဖတ်ရတာဝမ်း​​သာပါတယ်..ြမန်မာနိုင်ငံရဲယဉ်​​ေကျး​​မူကို​​ေဖါ်ထုပ်​​ေပး​​ရာ​​ေရာက်ပါတယ်..ဆက်လက်မျှ​​ေဝနိုင်ပါ​​ေစ...

​​ေမတ္တာြဖင့်​​...
​​ေရွှဝန်း​​ရတနာ....

မအိမ်သူ said...

သူတို့​​ရုပ်​​ေတွကပဲ ဆင်ြကတာလား​​။ ဒီသား​​အမိပံုပဲလား​​​ေတာ့​​မသိ ပ​​ေဒါင်လူမျိုး​​ဓါတ်ပံုဆိုရင် အဲဒီသား​​အမိနှစ်​​ေယာက်ရဲ့​​ မျက်နှာနဲ့​​ပဲ ​​ေတွ့​​​ေတွ့​​​ေနရသလိုပဲ။ သူတို့​​ရုပ်ကို အ​​ေတာ်​​ေလး​​​ေတာင် familiar ြဖစ်​​ေနသလိုပဲ စိတ်ထဲမှာထင်တယ်။ ​​ေချာက​​ေတာ့​​ အ​​ေသအချာ ​​ေစ့​​​ေစ့​​​ေပါက်​​ေပါက် သွား​​လဲသွား​​နိုင် ​​ေမး​​လဲ​​ေမး​​နိုင် ​​ေရး​​လဲ​​ေရး​​နိုင်တယ်။ အား​​ကျလိုက်တာ။

ma ma said...

ပ​​ေဒါင် ( ကယန်း​​) လူမျိုး​​​ေတွရဲ့​​
​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်တဲ့​​ အ​​ေလ့​​အထ လူမျိုး​​စု​​ေတွရဲ့​​ဓ​​ေလ့​​ထံုး​​စံ​​ေတွနဲ့​​
ပံု​​ေလး​​​ေတွြကည့်​​ြမင်ဖတ်ခွင့်​​ရတာ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်၏

Anonymous said...

​​ေြကး​​ကွင်း​​စွပ်တာ ဘာ​​ေြကာင့်​​တဲ့​​လဲဟင်
​​ေဆာင်း​​

​​ေချာ(အစိမ်း​​​ေရာင်လွင်ြပင်) said...

မ​​ေဆာင်း​​
ကျွန်မလဲ သိချင်တာမို့​​ ဘာ​​ေြကာင့်​​စွပ်တာလဲလို့​​ ​​ေမး​​​ေတာ့​​ ထူး​​ထူး​​​ေထွ​​ေထွ မ​​ေြပာဘဲ ရိုး​​ရာထံုး​​စံမို့​​ စွပ်တာပါလို့​​ဘဲ အ​​ေြဖ​​ေပး​​ပါတယ်. ဒီလိုဘဲ ​​ေြဖတာနဲ့​​ ပိ်ုစ့်​​ထဲ ထည့်​​မ​​ေရး​​လိုက်​​ေတာ့​​တာပါ။
အား​​လံုး​​ကို​​ေကျး​​ဇူး​​ပါ​​ေနာ်..

​​ေမသိမ့်​​သိမ့်​​ ​​ေကျာ် said...

သူတို့​​ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ြဖုတ်ထား​​ရင် ဘယ်လို​​ေနမလဲ သိချင်လိုက်တာ။း​​)
​​ေညာင်​​ေရွှမှာ​​ေတာ့​​ ြမင်ဖူး​​တယ်။ ြမန်မာစကား​​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​မတတ်​​ေတာ့​​ ဘာမှ ​​ေမး​​မရဘူး​​။း​​)
အဲ စကား​​မစပ် ပ​​ေဒါင်နှစ်​​ေယာက် အလယ်က ​​ေကာင်မ​​ေလး​​ အရမ်း​​​ေချာတယ်။ အရပ်လည်း​​ ြမင့်​​ြမင့်​​နဲ့​​ သ​​ေဘာကျသဗျိုး​​။

​​ေတာက်ပြကယ်စင် said...

​​ေချာ​​ေြပာတဲ့​​ "လူမျိုး​​စု​​ေတွရဲ့​​ ဓ​​ေလ့​​ထံုး​​စံ​​ေတွဟာ အ​​ေြခအ​​ေန အချိန်အခါကို လိုက်ြပီး​​ ​​ေြပာင်း​​လဲ သွား​​တတ်ြကတာကို နား​​လည်မိ ရပါတယ်။ ဘာဘဲြဖစ်ြဖစ် လူမျိုး​​စုအတွက် ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ​​ေြပာင်း​​လဲြခင်း​​ ကို​​ေတာ့​​ လက်ခံရမှာပါ"ဆိုတာ​​ေလး​​ကို သ​​ေဘာကျမိတယ် ​​ေချာ​​ေရ။

Anonymous said...

အဲဒီ ​​ေြကး​​ကွင်း​​ထဲကို ပရွက်ဆိပ်ဝင်ကိုက်ရင် ဘယ်လိုကုပ်မလဲမသိဘူး​​​ေနာ်..:P