ေကျာင်းေနဖို့ အသက်ြပည့်ြပီြဖစ်လို့ ေကာင်ကေလးဟာ ေကျာင်း စတက်ရပါေတာ့မယ်… သူတက်ရမဲ့ ေကျာင်းြကီးကို ြကည့်ြပီး ေကာင်ကေလးက ေကျနပ် ေပျာ်ရွှင်လို့ ေနပါတယ်… သူဟာ ေကျာင်းစတက်ခါစ အြခားကေလးငယ်ေတွကို ငိုယိုေနတာမျိုး၊ ေအာ်ဟစ်ေနတာမျိုး မရှိဘဲ ေကျာင်းေနေပျာ်မဲ့ ေကျာင်းသားကေလး တစ်ေယာက်ပမာ ေပျာ်ရွှင် တက်ြကွလို့ေနခဲ့တယ်။ သူတက်ရမဲ့ အခန်းဟာ ေကျာင်းတံခါးဝကေန ြမက်ခင်းြပင်ကို ြဖတ်ြပီး သွားရင် ေတာက် ေလျာက် ေရာက်နိုင်တဲ့ ေနရာမှာ ရှိတဲ့အတွက် သိပ်ေကျနပ် သေဘာကျေနခဲ့ပါတယ်။
သူကေလး ေကျာင်းစတက်တဲ့ ရက်မှာဘဲ ဆရာမက “ ဒီေန့ေတာ့ ပံုဆွဲတာ စသင်မယ်” လို့ ေြပာလာတဲ့အတွက် ေကာင်ကေလးက သိပ်ကို ဝမ်းသာသွားပါတယ်။ သူက ပံုေဆွဲရတာ အလွန်ဝါသနာပါြပီး ကျား၊ ြခေသင့်္၊ ြကက်၊ ငှက်၊ နွား ၊ ရထား၊ ေလှ စတဲ့ပံုေတွအားလံုးကို သူက ေကာင်းေကာင်းြကီး ဆွဲတတ်ပါတယ်။ သူဟာ ေပျာ်ရွှင်စွာနဲ့ သူရဲ့ ေရာင်စံုေလးေတွကို ထုတ်လိုက်ြပီး စာရွက်ေပါ်မှာ ပံုစဆွဲဖို့ ြပင်ပါေတာ့တယ်။
“ေဟး… ေကာင်ေလး မဆွဲနဲ့ဦး.. ” လို့ ဆရာမက သူ့ကို လှမ်းေအာ်လိုက်ပါတယ်။ ြပီးေတာ့ အတန်းသားေတွ အားလံုး အဆင်သင့်ြဖစ်မြဖစ် ဆရာမက ေစာင့်ြကည့်လိုက်ြပီး အားလံုး ပံုဆွဲဖို့ အဆင်သင့်ြဖစ်ြပီဆိုေတာ့မှ “ကဲ.. အခု ပန်းပွင့်ကေလးေတွရဲ့ပံု စဆွဲမယ်” လို့ ေြပာလိုက်ေတာ့ ေကာင်ေလးက “ ပန်းပွင့်ပံု ဆွဲရင်လည်း ေကာင်းသားဘဲ.. ငါ ပန်းပွင့်ပံု ေကာင်းေကာင်းဆွဲတတ်သားဘဲ” လို့ ေတွးလိုက်ြပီး ပန်းေရာင်၊ လိေမ္မာ်ေရာင်၊ အြပာေရာင် ေရာင်စံုခဲတံေလးတို့နဲ့ ပန်းပွင့်ပံု ဆွဲပါေတာ့တယ်။
သို့ေပမဲ့လည်း “ေနဦး.. မဆွဲနဲ့ဦး.. ဆရာမအရင် ဆွဲြပမယ်.” လို့ေြပာြပီး နံရံေပါ်က သင်ပုန်းေပါ်မှာ ဆရာမက ပန်းပွင့်ပံုကို ဆွဲြပပါတယ်. ဆရာမဆွဲတဲ့ ပန်းပွင့်က အနီေရာင်နဲ့ ရိုးတံက အစိမ်းေရာင်ပန်းပွင့်ကေလးပါ။ ကဲ.. အခု ဆရာမဆွဲြပတဲ့အတိုင်း လိုက်ဆွဲြကေတာ့ ” လို့ ေြပာြပီး ပန်းပွင့်ပံု စဆွဲခိုင်းပါတယ်။ ေကာင်ေလးဟာ ဆရာမဆွဲထားတဲ့ အနီေရာင်ပန်းပွင့်ေလးကိုြကည့်လိုက်.. သူဆွဲထားတဲ့ ပန်းပွင့်ေလးကို ြကည့်လိုက် ြကည့်ေနြပီး သူ့စိတ်ထဲမှာလည်း သူဆွဲထားတဲ့ ပန်းပွင့်ေလးကိုသာ ပိုြပီး သေဘာကျပါတယ်.။ သို့ေသာ်လည်း ေကာင်ေလးဟာ ဘာမှ မေြပာေတာ့ဘဲ စာရွက်ေနာက်တစ်ရွက် လှန်လိုက်ြပီး သူ့ဆရာမ ဆွဲြပထားတဲ့အတိုင်း အနီေရာင်ပန်းပွင့်ေလးနဲ့ ရိုးတံအစိမ်းေလးကို ဆွဲလိုက်ပါတယ်။
ေနာက်တစ်ေန့ ေကျာင်းေရာက်ေတာ့ ေကာင်ေလးဟာ သူ့အနားက အခန်းြပူတင်းေပါက်ကေန ကျယ်ြပန့်သာယာစွာ ြမင်ေနရတဲ့ ပတ်ဝန်းကျင်ရှုခင်းေတွကို ေငးေမာြကည့်ရင်း သေဘာကျေကျနပ်ေနပါတယ်။ အဲဒီအချိန်မှာ အတန်းထဲကို ဆရာမ ဝင်လာပါတယ်။ “ ဒီေန့ေတာ့ ရွံ့ေစးေတွနဲ့ အရုပ်ေတွလုပ်ြကမယ်ေဟ့” လို့ အတန်းသားေတွကို ေြပာလိုက်ေတာ့ ေကာင်ကေလးက ဝမ်းသာသွားပါတယ်။ ရွံ့ေစးေရာင်စံုေလးေတွနဲ့ နှင်းလူ၊ ေြမွ၊ ဆင်၊ ြကွက် ၊ ကား စတဲ့အရုပ်ေလးေတွကို လုပ်ရတာ သူ သိပ်သေဘာကျပါတယ်။ ဒါနဲ့ ေကာင်ကေလးက ဝမ်းသာအားရနဲ့ သူ့ရဲ့ ရွံ့ေစးဘူးေလးကို ဆွဲထုပ်လိုက်ြပီး လက်ကေလးနဲ့ ဖိညှစ်လိုက်ကာ ထွက်လာတဲ့ ရွံ့ေစးေလးေတွကို လက်နဲ့ အလံုးကေလး လုပ်ပါေတာ့တယ်။
“ ေနဦး.. မလုပ်နဲ့ဦး ” ဆရာမရဲ့ ေအာ်သံထွက်လာပါတယ်. သူက ရွံ့ေစးေလးကို လံုးေနရာက ရပ်လိုက်ြပီး ဆရာမထံ လှမ်းြကည့်လိုက်ေတာ့ ဆရာမက အတန်းသားေတွ အားလံုး အဆင်သင့် ြဖစ်ေအာင် ေစာင့်လိုက်ြပီးမှ “ ကဲ.. အခု အားလံုးဘဲ ပန်းကန်ြပားေလး စလုပ်ြကည့်ရေအာင် ” လို့ ေြပာလိုက်ပါတယ်။ ေကာင်ကေလးကလည်း “ ေကာင်းတယ်.. ပန်းကန်ြပား လုပ်မယ်ဆိုရင်လည်း ေကာင်းတာဘဲ.. ငါပန်းကန်းြပားေတွ ေကာင်းေကာင်းလုပ်တတ်တာေပါ့” လို့ ေတွးလိုက်ြပီး လျှင်ြမန်သွက်လက်လှတဲ့ သူ့ရဲ့လက်ေတွက ရွံ့ေစးေလးေတွနဲ့ ပန်းကန်ြပား အရွယ်မျိုးစံုတို့ကို ရွံ့ေစး ေရာင်စံုေလးေတွနဲ့ လုပ်ပါေတာ့တယ်။
“ေဟး.. ေနြကဦး.. ပန်းကန်ြပား ဘယ်လိုလုပ်ရတယ်ဆိုတာ ဆရာမ ြပမယ်၊ ကိုယ့်သေဘာနဲ့ကိုယ် အရင်မလုပ်နဲ့ဦး” လို့ ေအာ်လိုက်ြပီး ေဇာက် ခပ်နက်နက် ပန်းကန်ြပားတစ်ချပ်ကို ဆရာမက လုပ်ြပလိုက်ြပီး “ကဲ.. အခု ဆရာမြပတဲ့အတိုင်း ပန်းကန်ြပား စလုပ်လို့ရြပီ” လို့ ေြပာလိုက်ပါတယ်။ ေကာင်ကေလးဟာ ဆရာမရဲ့ ပန်းကန်ြပားကိုြကည့်လိုက်၊ သူလုပ်ထားတဲ့ ပန်းကန်ေလးေတွကိုြကည့်လိုက် လုပ်ေနြပီး သူ့စိတ်ထဲမှာ သူလုပ်ထားတဲ့ ပန်းကန်ေလးေတွကို ပိုြပီး သေဘာကျေပမဲ့ ဘာမှ မေြပာေတာ့ဘဲ သူလုပ်ထားတဲ့ ပန်းကန်ေတွကို အားလံုး လံုးေြခလိုက်ြပီး ရွံ့ေစး အလံုးြကီးြကီး ြဖစ်သွားတဲ့အခါ ဆရာမြပတဲ့ ပံုစံအတိုင်း ေဇာက်နက်နက် ပန်းကန်တစ်ခုကို စတင် ြပုလုပ်လိုက်ပါတယ်။ ပန်းကန်ကို ပံုစံေလးေဖာ်လိုက် ဆရာမလုပ်ထားတဲ့ ပန်းကန်ကိုြကည့်လိုက်၊ အဲဒီပံုအတိုင်းြဖစ်ေအာင် လုပ်လိုက်နဲ့ အချိန်အေတာ်ြကာတဲ့အထိ သူ့ကိုယ်ပိုင် စိတ်ကူးနဲ့ ဘာတစ်ခုမှ မလုပ်ြဖစ်လိုက်ပါဘူး။
အဲဒီေကျာင်းမှာေနြပီး အချိန်အေတာ်ြကာတဲ့အခါမှာ သူ့မိသားစုဟာ အလုပ်ကိစ္စနဲ့ အြခားြမို့ကို ေြပာင်းေရွ့ ရပါတယ်။ ေကာင်ကေလးဟာ အဲဒီြမို့က ေကျာင်းအသစ်မှာ ေကျာင်းတက်ရြပန်ပါတယ်။ အဲဒီေကျာင်းဟာ ယခင်က သူတက်ခဲ့တဲ့ ေကျာင်းထက်ကို ြကီးပါတယ်။ သို့ေပမဲ့ အဲဒီေကျာင်းမှာ သူတက်ရတဲ့ စာသင်ခန်းဟာ ေကျာင်းဝင်းထဲကေန ေတာက်ေလျာက် ေရာက်နိုင်တဲ့ ေြမညီထပ်မှာ ရှိမေနပါဘူး။ ေလှကားေတွကို တက်ြပီးေနာက် ေဟာလ်ခန်းမြကီးကို ေကျာ်ြဖတ်ြပီးမှသာ သူစာသင်ရမဲ့ အခန်းကို ေရာက်ပါတယ်။
သူရဲ့ ပထမဆံုး ေကျာင်းစတက်ရက်မှာ ဆရာမက “ ဒီေန့ေတာ့ ပံုဆွဲြကရေအာင်” လို့ ေအာ်ေြပာလိုက်ပါတယ်။ ဆရာမရဲ့ စကားကိုြကားေတာ့ ေကာင်ေလးကလည်း “သိပ်ေကာင်းတာဘဲ.. ငါလည်း ပံုဆွဲချင်ေနတာ” လို့ ပါးစပ်က ေရရွတ်လိုက်ြပီး ပံုဆွဲစာရွက်နဲ့ ေရာင်စံုေလးေတွကို ထုတ်လိုက်ကာ ဆရာမဘာပံုဆွဲခိုင်းမလဲ ဆိုတာကို ေစာင့်ေနပါတယ်။ ဒါေပမဲ့လည်း ဆရာမြဖစ်သူက ဘာစကားမှ မေြပာဘဲ အခန်းထဲမှာ လမ်းေလျှာက်ြပီး ကေလးေတွပံုဆွဲေနတာကို လိုက်ြကည့်ေနပါတယ်။ ဆရာမဟာ ေကာင်ေလးရဲ့ အနားကိုေရာက်လာေတာ့ ဘာမှ မဆွဲေသးဘဲ ထိုင်ေနတဲ့ေကာင်ေလးကိုေတွ့ေတာ့ “သားက ပံုမဆွဲဘူးလား” လို့ သူ့ကို ေမးလိုက်ပါတယ်။ သူကလည်း “ဟုတ်ကဲ့.. ဆွဲမှာပါဆရာမ.. ကျွန်ေတာ်တို့ ဘာပံုဆွဲရမလဲ” လို့ ဆရာမကို ြပန်ေမးပါတယ်။
ဆရာမကလည်း “ သားဘာပံုဆွဲချင်လဲဆိုတာ ဆရာမ မသိဘူးေလ” လို့ ြပန်ေြပာပါတယ်။ “ ဒါဆို ဘာပံုြဖစ်ြဖစ် ဆွဲလို့ရသလား ဆရာမ” လို့ သူက ေမးေတာ့ “ ရတာေပါ့။ သားြကိုက်တဲ့ပံုဆွဲေလ” လို့ ေြဖပါတယ်။ “ဘာအေရာင်နဲ့ြဖစ်ြဖစ် ဆွဲလို့ရလား” လို့ သူက ြပန်ေမးြပန်ပါတယ်။ “ရတယ်ေလ.. သားြကိုက်တဲ့ပံုကို သားြကိုက်တဲ့အေရာင်နဲ့ ဆွဲနိုင်တယ်။ သားတို့စိတ်ြကိုက် ဆွဲနိုင်ဖို့အတွက် ဆရာမက ဘယ်ပံုကိုဆွဲ၊ ဘယ်အေရာင်ကိုသံုးလို့ မေြပာတာေပါ့။ တကယ်လို့ အားလံုးက ပံုစံအတူတူဆွဲြပီး ေဆးေရာင် အတူတူြခယ်ထားရင် အဲဒီပံုေတွြကည့်ြပီး ဘယ်သူက ဘယ်ပံုကိုဆွဲထားတယ်ဆိုတာ ဆရာမ ဘယ်မှတ်မိပါ့မလဲ။ တစ်ေယာက်နဲ့တစ်ေယာက် မတူတဲ့ပံုနဲ့ မတူတဲ့အေရာင်ေတွကိုဆွဲမှ မှတ်မိမှာေပါ့သားရဲ့” လို့ ေြပာလိုက်ပါတယ်။
ဆရာမရဲ့စကားကိုြကားလိုက်တာနဲ့ ေကာင်ကေလးဟာ ပန်းေရာင်၊ လိေမ္မာ်ေရာင်၊ အြပာေရာင်တို့နဲ့ ပန်းပွင့်ေလးေတွ ဆွဲပါေတာ့တယ်။ ေနာက်ေန့ေတွမှာလည်း ေကာင်ကေလး စိတ်ကူးရှိတဲ့အတိုင်း ရွံ့ေစရုပ်ကေလးေတွ အမျိုးမျိုးကို ြပုလုပ်ရပါတယ်။ အဲဒီအချိန်က စြပီး ေကာင်ကေလး ဟာ ေကျာင်းသစ် ြကီးမှာ ေပျာ်ရွှင်သွား ပါေတာ့တယ်။ ေကျာင်းသစ်ြကီးမှာ ေကျာင်းေပါက်ဝကေန သူ့စာသင်ခန်းကို တစ်ခါတည်းေရာက်နိုင်တဲ့ တံခါးေတွ ရှိမေနပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ပိတ်မထားဘဲ လွတ်လပ်စွာဖွင့်ထားတဲ့ တံခါးေပါက်ေတွေတာ့ ရှိေနခဲ့ပါတယ်။ သူစိတ်ကူးရှိတဲ့ အတိုင်း ေဖာ်ြပခွင့် ရတဲ့ ေကျာင်းသစ်ြကီးဟာ သူ့အတွက် ေနရာမှန် တစ်ခုဆိုတာ ေကာင်ကေလးသိသွားခဲ့ပါြပီ။
လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးများကို ပိ်တ်ဆို့ကာဆီးြခင်းသည် တိုးတက်ြခင်းကို ေနှးေကွးြကန့်ြကာေစသည်။
သူငယ်ချင်း SSY လက်ေဆာင်ပို့ေပးေသာ Chicken Soup for the Soul မှ Helen E. Buckley ရဲ့ The Little Boy ကိုဖတ်မိြပီး နှစ်သက်မိတဲ့အတွက် ဘာသာြပန်ပါတယ်။ စိတ်ကူးဆန္ဒများ အားလံုး ြပည့်ဝြက ပါေစရှင်...
25 comments:
ဘာသာြပန်ေလး ဖတ်သွားပါတယ် အစ်မေချာေရ။ ကိုယ့်စိတ်ကူးစိတ်သန်းေလးေတွ၊ ကိုယ်ပိုင် အရည်အချင်း၊ ကိုယ်ပိုင် စဉ်းစားဆင်ြခင်တတ်တဲ့ ဉာဏ်ေလးနဲ့ ရှင်သန်တာ အေကာင်းဆံုးပါပဲေနာ်။
ဟုတ်တယ်ေနာ်၊ ကေလးေတွကို သူတို့လုပ်ချင်တာေလးလုပ်ခွင့်ေပးြပီး ေဘးကေနထိန်းေပးတာေကာင်းတယ်။ တချို့ကေလးများကျေတာ့လည်း မေြပာရေသးဘူး လုပ်ချင်ရာလုပ်ြပီးေနြပီ။
little boy ေလးကိုြကိုက်တယ်။
အေရးအသားေလးလည်း ြကိုက်တယ်။ Bravo !
မေချာဆီ လာလိုက်ရင် ပညာတခု အေတွးတခု အြမဲရတယ်..း)
စာဖတ်လို့ေကာင်းလိုက်တာ မေချာေရ ...
:).. ပထမေကျာင်းကိုဖတ်ရင်းနဲ့ ြမန်မာြပည်က ေကျာင်းေတွကိုပဲ ြမင်ေယာင်မိပါရဲ့...
ခင်မင်လျက်
ေနဝသန်
လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးများ ေနရာတိုင်းမှာ အြမဲပွင့်ေနခွင့်ရရင်ေကာင်းမယ်ေနာ်။ အတားအဆီ်းမဲ့စိတ်ကူးေတွကို အတားအဆီးမဲ့ ေဖါ်ေဆာင်ရတာေလာက်ေကာင်းတာမရှိ ေတာ့ဘူး။ ဖတ်လို့သိပ်ေကာင်းပါတယ်။ တံခါးကြမင်ေနရတဲ့ ပံုေလးကလည်း သိပ်နှစ်သက်ဘို့ေကာင်းတာဘဲ။ (ြပန်ဖတ်ြကည့်ေတာ့ - ေကာင်း - ေတွသိပ်များေနတယ်။ ေကာင်းတာေတွလည်းများတဲ့ပို့စ်ေလးကိုေနာ်..)
အအရ
ဒါဟာ ဂျီးနီးယက်စ် ကေလးေတွကို ရှင်သန်ခွင့်ေပးတာပါ..... :) အားေပးသွားပါတယ် မေချာေရ.....
ကေလးေတွကို အဲလိုြဖစ်ေစချင်တယ်
သင်ြကားမှု့ပံုစံေတွ ..
မှန်ပါတယ်ချစ်မြကီးေရ ပိတ်ပင်တဲ့အရာမှန်သမျှ တိုးတက်ဖို့ေနှးေကွးတာချည်းပါပဲ
ချစ်တဲ့
မဒိုးကန်
လမ်းေဟာင်းအတိုင်း သွားေနမဲ့အစား ေဖာက်ထွက်သင့်တယ် ဆိုတာကို နားလည် သေဘာေပါက်မိတယ်။ ဒါမှ ပိုြမင့်တဲ့ ဘဝ တစ်ခုကို ေရာက်နိုင်မှာေပါ့ေနာ်။ တကယ် ေကာင်းမွန် ြပည့်စံုတဲ့ ပိုစ့်ေကာင်းေလး တစ်ပုဒ်ပါ မေချာ...
ဘယ်လိုပဲ လွတ်လပ်စွာ ေတွးခွင့်လုပ်ခွင့် ေပးေစဦး မှန်ကန်တဲ့သင်ြပမှုနည်းလမ်း လိုပါတယ်၊ အစွန်းမေရာက်ေစဖို့ပါပဲ၊
နည်းလမ်းမှန်တဲ့ လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးေလးေတွကို လူသားတိုင်းအတွက် ဖွင့်ေပးထားြခင်းဟာ ေအာင်ြမင် တိုးတက်မှုအတွက် အေထာက်အကူြဖစ်ေစတယ်လို့ ထင်ြမင်ယူဆမိတယ် ေချာေရ။
စိတ်ဓာတ်အစဉ်ြကည်လင်ေအးြမပါေစကွယ်။
ေမတ္တာြဖင့်
အန်တီတင့်
မမေချာ သမီးဘာသာြပန်ေလးကိုဖတ်သွားပါတယ်ရှင်။အရမ်းေကာင်းတဲ့ပို့စ်ေလးပဲေနာ်...အားေပးလျက်...
သိပ်ကို ေကာင်းမွန်လိုအပ်တဲ့ စာကေလးတစ်ပုဒ်ပါ။ ဆရာမြပ ငါးပ်ိဖုတ်ေတာင် နည်းမကျဆိုတဲ့ စကားကို အေြခအေနမေရွး၊ ေနရာမေရွး လက်ကိုင်သံုးေနြကတဲ့ ကျွန်ေတာ်တို့ ပတ်ဝန်းကျင်က ေဖ၊ေမ၊ ဦး၊ေဒါ်၊ ကို၊မ.. အားလံုးဖတ်မိေစချင်တယ်။
လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးေတွဖွင့်မှသာ အရည်အချင်းေတွ တိုးတက်၊ ဖန်တီးနိုင်စွမ်းေတွ ြမှင့်လာတာပါ။ အနုပညာတခုခု၊ အားကစားတခုခု၊ ဘာသာစကား တခုခု မယူမေနရ၊ တကယ်တတ်ေြမာက်ြပီး ကိုယ်တတ်ထားတဲ့ ပညာနဲ့ အသက်ေမွးဝမ်းေကျာင်းနိုင်တဲ့ ပညာေရးစနစ်၊ Reference စာအုပ်ေတွသာမက ဒီဗီဒီရုပ်ရှင်ေတွပါ ငှားလို့ရတဲ့၊ ြကီးမားတဲ့ စာြကည့်တိုက်ေတွြမင်တိုင်း ေရွှြပည်ြကီးကို သတိရတယ်။
ေအးဗျာ...ပိတ်ထားတဲ့ တံခါးေတွကို ဦးဟန်ြကည်တို့လည်း နိုင်သေလာက်ေတာ့ ဖွင့်ေပးေနတာပဲ...ခက်တာတ တံခါးေတွက သံေချးကိုက်ေနေလေတာ့ တစ်ေယာက်တည်းဖွင့်ရတာ လက်အံေသလာြပီ...ရိုးရိုးအတိုင်းမသွားဘဲ ေဖာက်ထွက်သွားဖို့ ြကိုးစားေနတာကလည်း ေရှ့မှာခံေနတဲ့ ထုထည်က များလွန်းတာေြကာင့် ေဖာက်မထွက်နိုင်ဘဲ ေဘးကေန ကွင်းြပီးသွားေနရြပန်ေရာ...
ကိုစိုးပိုင်သီချင်းထဲကလို “ ေစာင့်စားရင်း ေစာင့်ေမျှာ်...တစ်ေန့ေတာ့ ြဖစ်လာမှာပါ...”
ြကိုက်တယ်ဗျို့...
တစ်ကယ်တန်ဖိုးရှိေသာ ပို့ေလးပဲ မမ....
ဖတ်ခွင့်ရလို့ ေကျးဇူးပါရှင်..
ေကာင်းေသာေန့ေလး ြဖစ်ပါေစလို့ ဆန္ဒြပုရင်း...
ပို့စ်ေလး ေကာင်းလိုက်တာ မေချာေရ..၊ နဂိုကတည်းက စိတ်ကူးစိတ်သန်းေကာင်းြပီး တီထွင်ဉာဏ်နဲ့ ြပည့်စံုတဲ့ ကေလးေတွအဖို့ေတာ့ ဖွင့်ထားတဲ့ တခါးေတွပဲ လိုတာပါ၊ ကေလးတိုင်းကို ဒီလိုတံခါးေတွက တဆင့် လွတ်လပ်ကျယ်ေြပာတဲ့ ဝန်းကျင်မှာ ြကီးထွားေစချင် ပါတယ်..။
ေတာ်ေတာ်ေကာင်းတဲ့ပို့စ်ေလးပဲ ကျေနာ်တို့ရဲ့ စိတ်တံခါးေတွလည်း ကိုယ့်စိတ်ရဲ့ ေစ့ေဆာ်မှုတိုင်းသား လုပ်ခွင့်ရခဲံ့ရင် ဘယ်ေလာက်ေတာင်များ လွတ်လပ်ေပျွှာ်ရွှင်လိုက်မလဲလို့ ။
ြကိုက်ပါ၏း))
လွပ်လပ်ြခင်းတံခါးများဆီသို့..
ကိုယ်တိုင်ေလျှာက်လှမ်း..
သွားြကပါစို့အစ်မေရ...းP
ချစ်ခင်ေလးစားလျှက်
မိစံ
" လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးများကို ပိ်တ်ဆို့ကာဆီးြခင်းသည် တိုးတက်ြခင်းကို ေနှးေကွးြကန့်ြကာေစသည်.. " တဲ့။ မှန်လိုက်တာ ေချာေရ..။ အထူးသြဖင့် ကေလးေတွရဲ့ ကိုယ်ပိုင်အစွမ်းအစ၊ မိမိကိုယ်ကို ယံုြကည်စိတ်၊ လွတ်လပ်တဲ့ေတွးေခါ်မှု ရှိလာဖို့ သူတို့ေလးေတွကို လမ်းဖွင့်ေပးသင့်ပါတယ်။ ဘယ်ေနရာမှမဆို ပိတ်ပင်တားဆီးထားရင် ရလဒ်ေကာင်းေတွ မရလာတတ်တာ သတိြပုမိပါတယ်။ နှစ်ြခိုက်စရာ ပို့စ်ေကာင်းေလးပါဘဲ ေချာေရ..။ သားြပည့်အတွက် ပရင့်ထုတ်သွားတယ်။ :)
ကျွန်ေတာ်လည်းဘာပံုေတွကိုဆွဲရရင်ေကာင်းမလဲလို့စဉ်းစားရင်းနဲ့ဖိုးလမင်းပံုဆွဲလိုက်တာဝလံုးပံုြဖစ်ေနပါြပီ
သိပ်ေကာင်းတာပဲအစ်မရယ်...ဟုတ်တယ်.....ကေလးေတွ
အတွက်ေရာ၊လူြကီးေတွအတွက်ပါ လွတ်လပ်ြခင်းတံခါးေတွ လိုတယ်အစ်မရာ.....
း) လွတ်လွတ်လပ်လပ်ဖတ်ရှုခံစား ေတွးပွားသွားပါတယ် မေချာေရ... ေကျးဇူးပါ
ဟုတ်တယ်မြကီးေချာေရ
လွတ်လွတ်လပ်လပ်
တံခါးဖွင့်ေပးထားသင့်တယ်
Post a Comment