ကျွန်မနဲ့​​ အချစ်ဦး​​






ကျွန်မမှတ်မိသ​​ေလာက် ြပန်စဉ်း​​စား​​ရရင် ကျွန်မဟာ ငယ်စဉ်ကတည်း​​က  မျက်စိ​​ေနာက်စရာ ​​ေကာင်း​​​ေလာက်​​ေအာင် ဆူညံ​​ေအာ်ဟစ်​​ေနတတ်ြပီး​​ စူး​​စမ်း​​လိုစိတ်များ​​ကာ စိတ်ဓာတ်လည်း​​ြပင်း​​ထန်တဲ့​​ မိန်း​​ခ​​ေလး​​တစ်​​ေယာက်ပါ.. ကျွန်မရဲ့​​ ​​ေမ​​ေမက​​ေတာ့​​ ကျွန်မနဲ့​​ ဆန့်​​ကျင်စွာဘဲ ​​ေအး​​​ေဆး​​ တည်ြငိမ်ကာ ​​ေရှး​​ရိုး​​စွဲ အစဉ်အလာ ြကီး​​ြပီး​​ စကား​​နည်း​​တဲ့​​ အိမ်ရှင်မ ​​ေကာင်း​​တစ်ဦး​​ ြဖစ်ပါတယ်.။ ​​ေမ​​ေမနဲ့​​ ကျွန်မ သ​​ေဘာထား​​ြခင်း​​ မတိုက်ဆိုင်တိုင်း​​  ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေမ​​ေမ့​​ြကား​​က အသက်အရွယ် ကွာဟမှုကိုအ​​ေြကာင်း​​ြပြပီး​​ ကျွန်မက ​​ေမ​​ေမ့​​ကို အြပစ်တင်​​ေလ့​​ရှိတတ်ပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမက ကျွန်မကို အသက် ၃ဂနှစ်မှာမှ ​​ေမွး​​ခဲ့​​တာပါ်.. ကျွန်မကို ​​ေမွး​​တဲ့​​​ေခတ်အ​​ေနအထား​​နဲ့​​ဆို အသက်၃ဂနှစ်ဆိုတာ က​​ေလး​​​ေမွး​​ဖို့​​ သိပ်ကို ​​ေနာက်ကျ​​ေနတဲ့​​ အသက်အရွယ်ြဖစ်ပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မမိဘ​​ေတွရဲ့​​ အသက်အရွယ်နဲ့​​ ပါတ်သက်ြပီး​​ ကျွန်မရဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​ အသိုင်း​​အဝန်း​​ြကား​​မှာ ရှက်ကိုး​​ရှက်ကန်း​​ြဖစ်တဲ့​​ ခံစား​​ချက်မျိုး​​​ေတာ့​​ ဘယ်တုန်း​​ကမှ မြဖစ်ခဲ့​​ပါဘူး​​… ကျွန်မကို စိတ်အ​​ေနှာက်အယှက် ြဖစ်​​ေစတာက ​​ေမ​​ေမတို့​​ရဲ့​​ စည်း​​ကမ်း​​တင်း​​ြကပ်မှုနဲ့​​ ​​ေရှး​​ရိုး​​ဆန်လွန်း​​ အား​​ြကီး​​မှုသာ…

အြမဲတမ်း​​ တက်ြကွလှုပ်ရှား​​ြပီး​​ ြပာ​​ေလာင်ခတ်​​ေနတဲ့​​ ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေအး​​​ေဆး​​တည်ြငိမ်ြပီး​​ အိ​​ေြန္ဒြကီး​​တဲ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ြကား​​မှာ ပဋိပက္ခဆိုတာက​​ေတာ့​​ ​​ေြမြကီး​​လက်ခတ်မလွဲ ြကံု​​ေတွ့​​ရမဲ့​​ ကိစ္စ​​ေတွသာြဖစ်ပါတယ်.. ကျွန်မရဲ့​​ ဆယ်​​ေကျာ်သက်အရွယ် အချိန်ကာ​​ေလ​​ေတွတုန်း​​က ​​ေမ​​ေမနဲ့​​အြမဲတမ်း​​ အြငင်း​​အခုန်ြဖစ်ရတယ်.. သ​​ေဘာထား​​​ေတွ ကွဲလွဲ​​ေနခဲ့​​တယ်.. အဲဒီချိန်တုန်း​​က ​​ေမ​​ေမနဲ့​​ ကျွန်မြကား​​ အြကီး​​မား​​ဆံုး​​ ြပဿနာတစ်ခုက ​​ေယာကျာ်း​​​ေလး​​ ကိစ္စနဲ့​​ ပါတ်သက်လို့​​ပဲ ြဖစ်ပါတယ်.. ​​ေယာကျာ်း​​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​ တွဲသွား​​တွဲလာ လုပ်ဖို့​​ကို ​​ေမ​​ေမက အြပင်း​​အထန် ကန့်​​ကွက်ပါတယ်..  ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေလး​​လည်း​​ ချုပ်ချယ်ခဲ့​​ပါတယ်.. ကျွန်မရဲ့​​ အသက်  ၁ဂနှစ်ကို ရည်း​​စား​​ထား​​ဖို့​​ အရမ်း​​ ငယ်​​ေသး​​တယ်လို့​​ အ​​ေြကာင်း​​ြပပါတယ်..

ကျွန်မက ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို ယံုြကည်မှုြပင်း​​ထန်တဲ့​​ သူတစ်​​ေယာက်လည်း​​ ြဖစ်​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမ့​​အ​​ေြကာင်း​​ြပချက်ကို လက်ခံနိုင်စရာ မရှိဘူး​​ ြဖစ်​​ေနပါတယ်.. ဒီအသက်အရွယ်ဟာ ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို တာဝန်ယူနိုင်တယ် အမှား​​အမှန် ​​ေဝဖန်ဆံုး​​ြဖတ်နိုင်တယ်လို့​​ ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို ထင်ခဲ့​​ပါတယ်.. စဉ်း​​စား​​ဆင်ြခင်ဉာဏ်ရှိတဲ့​​ ကျွန်မအ​​ေနနဲ့​​ လူတစ်​​ေယာက်ကို တကယ် မချစ်ခင်မနှစ်သက်ဘဲ အ​​ေပျာ် သက်သက် တွဲမှာ၊​ လက်ခံမှာ မဟုတ်ဘူး​​ ဆိုတာ​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမ နား​​လည်​​ေပး​​သင့်​​တယ် လို့​​ ​​ေတွး​​မိခဲ့​​ပါတယ်..  ဒီ​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ ​​ေရှး​​ရိုး​​စွဲ အစဉ်အလာကို မုန်း​​မိသလို ​​ေမ​​ေမ့​​ကိုလည်း​​ ကိုယ့်​​သမီး​​အ​​ေပါ်မှာ နား​​လည်မ​​ေပး​​နိုင်ရ​​ေကာင်း​​လား​​လို့​​ မ​​ေကျမနပ် ြဖစ်မိပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမဟာ အသက်အရွယ်ြကီး​​​ေနြပီြဖစ်လို့​​ ဒီ​​ေန့​​​ေခတ်နဲ့​​ အလှမ်း​​ကွာ​​ေနြပီး​​ ​​ေခတ်လူငယ်​​ေတွကို နား​​လည် မ​​ေပး​​နိုင်​​ေတာ့​​ဘူး​​၊​ ​​ေခတ်ကို မသံုး​​သပ်နိုင်​​ေတာ့​​ဘူး​​လို့​​ ကျွန်မ ယူဆခဲ့​​တယ်။

ကျွန်မ တက္ကသိုလ် ပထမနှစ်မှာ ကျွန်မချစ်သူနဲ့​​စြပီး​​ ဆံု​​ေတွ့​​ခဲ့​​တယ်… သူက လူ​​ေတာ် တစ်​​ေယာက်ပါ.. ရုပ်ရည်လဲရှိ၊​ ပညာလဲ​​ေတာ်တယ်.. စိတ်သ​​ေဘာထား​​လဲ မဆိုး​​ဘူး​​လို့​​ ​​ေြပာရမယ်... သူနဲ့​​ ချစ်သူဘဝ ​​ေရာက်သွား​​တဲ့​​အခါ ကျွန်မမိဘ​​ေတွနဲ့​​ သူ့​​ကို မိတ်ဆက်​​ေပး​​ပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမတို့​​က ရည်ရည်မွန်မွန် ရှိတဲ့​​ သူ့​​ကို သ​​ေဘာကျပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ မျက်နှာ​​ေပါ်မှာ​​ေတာ့​​ ကျွန်မအ​​ေပါ်ထား​​တဲ့​​ စိုး​​ရိမ်​​ေသာက​​ေလး​​ကို ​​ေတွ့​​​ေနရဆဲပါ.. ​​ေမ​​ေမက ကျွန်မကို ဘယ်တုန်း​​ကများ​​ ယံုြကည်စိတ် ထား​​ခဲ့​​လို့​​လဲ​​ေလ.. ကျွန်မချစ်သူနဲ့​​ ကျွန်မဟာ တကယ်လဲ နှစ်နှစ်ကာကာ ချစ်ခင်ြမတ်နိုး​​ြကပါတယ်.. တစ်​​ေယာက်နဲ့​​တစ်​​ေယာက်လဲ ြကင်ြကင်နာနာ ရှိခဲ့​​ြကပါတယ်.. ဒီလိုနဲ့​​ ချစ်သူသက်တမ်း​​ တစ်နှစ်ကို ​​ေအး​​​ေအး​​​ေဆး​​​ေဆး​​ တည်တည်ြငိမ်ြငိမ် ​​ေကျာ်ြဖတ် လာြပီး​​တဲ့​​​ေနာက်မှာ​​ေတာ့​​ မ​​ေမျှာ်လင့်​​တဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​​ေတွ​​ေြကာင့်​​ ကျွန်မချစ်သူနဲ့​​ ရုတ်တရက် လမ်း​​ခွဲလိုက်ရပါတယ် သူဟာ ကျွန်မရဲ့​​ပထမဦး​​ဆံုး​​ ရည်း​​စား​​ဦး​​လဲြဖစ်တယ်.. ကျွန်မကိုယ်တိုင်က နှစ်နှစ်ကာကာ ချစ်ခင်စံုမက်ခဲ့​​ရသူလဲ ြဖစ်တဲ့​​အတွက်  သူနဲ့​​လမ်း​​ခွဲချိန်မှာ ကျွန်မအသည်း​​နှလံုး​​တစ်ခုလံုး​​ မွမွ​​ေြကသွား​​သလို ခံစား​​ရပါတယ်.. ဘဝရဲ့​​ ​​ေမျှာ်လင့်​​ချက်​​ေတွ ၊​ရည်မှန်း​​ချက်​​ေတွ အား​​လံုး​​ ပျက်စီး​​ကုန်တယ်ပါတယ်.. ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို ရင့်​​ကျက်ြပီ၊​ အရာရာကို သိနား​​လည်ြပီလို့​​ ထင်ခဲ့​​တဲ့​​ ကျွန်မဟာ ချက်ြခင်း​​ဘဲ ဘာမှ မသိ၊​နား​​မလည်တဲ့​​သူတစ်​​ေယာက်လို ြဖစ်သွား​​ခဲ့​​ရပါတယ်။

ကျွန်မချစ်သူနဲ့​​ လမ်း​​ခွဲြပီး​​ချင်း​​ချင်း​​မှာဘဲ ကျွန်မဟာ ​​ေမ့​​​ေမဆီကို ​​ေြပး​​သွား​​ြပီး​​ သူ့​​ပုခံုး​​​ေပါ်မှာ က​​ေလး​​တစ်​​ေယာက်လို ရှိုက်ြကီး​​တငင် ငိုချမိပါတယ်..  အဲဒီချိန်မှာ ​​ေမ​​ေမဟာ ကျွန်မကို အြပစ်တင်ြခင်း​​၊​ ဆူပူြကိမ်း​​​ေမာင်း​​ြခင်း​​ဘာတစ်ခုမှ မလုပ်သလို  ငါမ​​ေြပာဘူး​​လား​​ အစက ဒီလိုြဖစ်လာမယ်ဆိုတာ စတဲ့​​ စကား​​​ေတွလည်း​​ ဘာတစ်ခွန်း​​မှ မ​​ေြပာခဲ့​​ပါဘူး​​.. ကျွန်မရဲ့​​ လက်က​​ေလး​​ကို အသာအယာ ဆုပ်ကိုင်ြပီး​​ ငယ်ငယ်က ​​ေမ​​ေမ နမ်း​​​ေနကျ ပံုစံအတိုင်း​​ ကျွန်မရဲ့​​နဖူး​​​ေလး​​ကို ဖွဖွ​​ေလး​​နမ်း​​ပါတယ်.. ကျွန်မ အရှက်ရ​​ေအာင်၊​ ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို အြပစ်တင်ချင်တဲ့​​စိတ်​​ေတွ ဝင်လာ​​ေအာင် ​​ေမ​​ေမက ဘာတစ်ခွန်း​​မှ အြပစ်တင်စကား​​၊​ ဆံုး​​မစကား​​ မ​​ေြပာခဲ့​​ပါဘူး​​.. ကျွန်မ​​ေြပာသမျှကို တိတ်တိတ်ဆိတ်ဆိတ်ဘဲ ကျွန်မကို ြကည့်​​ြပီး​​ အ​​ေလး​​အနက် နား​​​ေထာင်​​ေနပါတယ်  ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ မျက်ဝန်း​​မှာလည်း​​ ​​ေလာ​​ေလာလတ်လတ် အသည်း​​ကွဲ​​ေနတဲ့​​ ကျွန်မနဲ့​​ထပ်တူ မျက်ရည်​​ေတွ ကျ​​ေနခဲ့​​ပါတယ်။

စကား​​​ေတွလဲ ​​ေြပာြပီး​​လို့​​ ငိုလို့​​ အား​​ရြပီး​​တဲ့​​​ေနာက် ​​ေမ​​ေမ့​​ကို ရင်ဖွင့်​​လိုက်ရတဲ့​​အတွက် ကျွန်မစိတ်လဲ အ​​ေတာ်အတန် ​​ေပါ့​​ပါး​​သွား​​ပါြပီ.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်မရင်ထဲမှာ​​ေတာ့​​ နား​​မလည်နိုင်ြခင်း​​များ​​စွာ ြဖစ်​​ေနခဲ့​​ပါတယ်.. စိတ်​​ေတွလဲ ရှုပ်​​ေထွး​​​ေနခဲ့​​တယ်.. ဘာလို့​​များ​​ ဒီအြဖစ်အပျက်​​ေတွဟာ ကျွန်မကိုမှ လာြပီး​​ြဖစ်တာလဲ.. ဒီ​​ေလာက်ချစ်ခဲ့​​တဲ့​​ ချစ်သူရဲ့​​ အြပစ်ြမင် စွန့်​​ခွာြခင်း​​ကို ဘာ​​ေြကာင့်​​များ​​ ကျွန်မရရှိတာလဲ.. ကျွန်မရင်ထဲမှာ ​​ေဒါသ​​ေတွလဲ ထွက်​​ေနခဲ့​​ပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမ့​​ကိုလဲ ဒီအ​​ေြကာင်း​​ကို ဖွင့်​​​ေြပာမိတယ်.. ​​ေဒါသတြကီး​​ ​​ေြပာ​​ေနတဲ့​​​ေလသံကို ကျွန်မကိုယ်တိုင်​​ေတာင် အံ့​​အား​​သင့်​​မိတယ်.. ကျွန်မဟာ သူငယ်နှပ်စား​​မဟုတ်သလို မလှမပနဲ့​​ အသိဉာဏ် မရှိတဲ့​​သူလည်း​​ မဟုတ်ပါဘူး​​.. ဒါနဲ့​​​ေတာင် ကျွန်မချစ်သူက ဘာ​​ေြကာင့်​​များ​​ လမ်း​​ခွဲရတာလဲ.. ကျွန်မတို့​​ဟာ ဘာ​​ေြကာင့်​​များ​​ အဆင်မ​​ေြပြဖစ်ရတာလဲ .. ကျွန်မ ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေလး​​ကို ခံြပင်း​​မိပါတယ်… ဝမ်း​​လည်း​​နည်း​​တယ် ယူကျံုး​​မရလည်း​​ ြဖစ်မိပါတယ်.. ဘဝမှာ ဆက်ြပီး​​ ​​ေနချင်စိတ် မရှိ​​ေတာ့​​သလိုကို ခံစား​​ရပါတယ်။

ကျွန်မ​​ေမ​​ေမဟာ ဘယ်​​ေတာ့​​မှ ဖွင့်​​မ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ပွင့်​​လင်း​​မှုမျိုး​​နဲ့​​ ကျွန်မကို ြငင်ြငင်သာသာ ရှင်း​​ြပပါတယ်.  ​​ေမ​​ေမဟာ သူ့​​ရဲ့​​ ခံစား​​ချက်​​ေတွကို ဖွင့်​​ဟ​​ေြပာတယ်ဆိုတာ  ဘယ်တုန်း​​ကမှ မရှိခဲ့​​ပါဘူး​​.. အြမဲတမ်း​​ တည်တည်ြငိမ်ြငိမ်နဲ့​​ စည်း​​ကမ်း​​တင်း​​ြကပ်သူမို့​​ တစ်ခါတစ်​​ေလ ကျွန်မစိတ်ထဲမှာ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ငယ်ဘဝဟာ ဘယ်လိုများ​​ ​​ေနပါလိမ့်​​လို့​​ သိပ်ကို သိချင်စိတ် ြပင်း​​ထန်ခဲ့​​ဖူး​​ပါတယ်..ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမ​​ေမ့​​ကို ဘယ်တုန်း​​ကမှ မ​​ေမး​​ရဲခဲ့​​ပါဘူး​​… အခု​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမဟာ သူ့​​ငယ်ဘဝအ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေြပာြပ​​ေနခဲ့​​ပါြပီ.. သူရဲ့​​ ပထမဆံုး​​ အချစ်ဦး​​နဲ့​​ ကွဲခဲ့​​ရတဲ့​​အချိန်မှာ ဘယ်​​ေလာက်​​ေတာင် ခံစား​​ရခဲ့​​ရတာ​​ေတွ ဘဝြကီး​​တစ်ခုလံုး​​ ပျက်စီး​​သွား​​​ေတာ့​​မတတ် ခံစား​​ခဲ့​​ဖူး​​တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​နဲ့​​ အရူး​​တစ်​​ေယာက်လို ြဖစ်ခဲ့​​ရတဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွ၊​ အချိန်တစ်ခု ကုန်ဆံုး​​သွား​​တဲ့​​ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ဘယ်လိုခံစား​​ချက်သာ ရှိ​​ေတာ့​​တယ်ဆိုတာ​​ေတွ  ​​ေြပာြပပါ​​ေတာ့​​တယ်။

​​ေမ​​ေမဟာ သူ့​​ရည်း​​စား​​ဦး​​​ေြကာင့်​​ အသည်း​​ကွဲတဲ့​​အချိန်မှာ နှစ်ပတ်တိတိ မရပ်မနား​​ ငို​​ေြကွး​​​ေနခဲ့​​ပါတယ်တဲ့​​.. အဲဒီချိန်မှာ ​​ေလာကြကီး​​ဟာ သူ့​​အတွက် ဘာမှ ​​ေမျှာ်လင့်​​ချက်မရှိ​​ေတာ့​​သလို၊​ ဘဝြကီး​​တစ်ခုလံုး​​ဟာလည်း​​ အဓိပ္ပါယ် မရှိ​​ေတာ့​​သလို ခံစား​​ခဲ့​​ရ​​ေြကာင်း​​နဲ့​​ အချိန်အတိုင်း​​အတာ တစ်ခုကို ​​ေကျာ်ြဖတ်ြပီး​​သွား​​ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ နာကျင်ခံစား​​ခဲ့​​ရတာ​​ေတွဟာ တစ်​​ေြဖး​​​ေြဖး​​ ​​ေပျာက်ကွယ်သွား​​ရြပီး​​တဲ့​​​ေနာက် မှတ်ဉာဏ်ထဲမှာ အဲဒီအသည်း​​ကွဲတဲ့​​ ဒဏ်ရာဟာ ခပ်မှိန်မှိန်​​ေလး​​သာ ကျန်ရစ်ခဲ့​​​ေတာ့​​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာြပပါတယ်.. ြပီး​​​ေတာ့​​လဲ ကျွန်မကို​​ေြပာတာက တစ်ချိန်ချိန်မှာ ကျွန်မဟာ ​​ေနာက်ထပ် ချစ်ရမဲ့​​သူ တစ်​​ေယာက်​​ေယာက်နဲ့​​​ေတွ့​​ြပီး​​ လက်ထပ်ြပီး​​တဲ့​​အချိန်မှာ အခုအသည်း​​ကွဲတဲ့​​ အြဖစ်ကို ြပန်​​ေတွး​​လိုက်တဲ့​​ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ြပံုး​​စရာ​​ေလး​​တစ်ခုအြဖစ်နဲ့​​သာ ကျန်ရစ်​​ေတာ့​​မှာ ​​ေသချာပါတယ်လို့​​ ​​ေြပာပါတယ်။

​​ေမ​​ေမရဲ့​​ စကား​​​ေတွကိုြကား​​မိ​​ေတာ့​​ ကျွန်မ စိတ်သက်သာရာ ရလာသလို အံ့​​ဩတြကီး​​လဲ ြဖစ်ရပါတယ်..   ကျွန်မ အြကီး​​အကျယ်အံ့​​ဩမိတာက တစ်ြခား​​မဟုတ်ပါဘူး​​.. ​​ေမ​​ေမ့​​ရဲ့​​အချစ်ဦး​​ဟာ ကျွန်မရဲ့​​​ေဖ​​ေဖ မဟုတ်ခဲ့​​တာကိုပါ…  လူ​​ေတာ်​​ေတာ်များ​​များ​​ဟာ ချစ်တိုင်း​​လည်း​​ ညား​​ြကတာ မဟုတ်သလို၊​ အချစ်ဦး​​တိုင်း​​နဲ့​​လည်း​​ ​​ေပါင်း​​ခွင့်​​ရချင်မှ ရတာြဖစ်​​ေြကာင်း​​ ​​ေမ​​ေမက သူ့​​ကိုယ်သူ နမူနာြပြပီး​​ ကျွန်မကို ရှင်း​​ြပပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမဟာ ခုချိန်မှာ ကျွန်မရဲ့​​ မိခင်တစ်ဦး​​အြဖစ်သာမက ကျွန်မလို အြဖစ်မျိုး​​ကို ြကံုခဲ့​​တဲ့​​ ဘဝတူ မိန်း​​မသား​​တစ်ဦး​​ ြဖစ်​​ေနတာကိုပါ သိခွင့်​​ရလိုက်​​ေတာ့​​ အံ့​​ဩမိတဲ့​​စိတ်နဲ့​​အတူ ​​ေမ​​ေမ့​​အ​​ေပါ်မှာလည်း​​ ပိုြပီး​​ ရင်း​​နှီး​​ တွယ်တာစိတ် ြဖစ်လာတယ်.. ြပီး​​​ေတာ့​​လည်း​​ ကျွန်မရဲ့​​ အသည်း​​ကွဲဒဏ်ရာကလည်း​​ သက်သာရာ ရလာသလို ခံစား​​မိရပါတယ်.. သူ့​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွကို ဘယ်တုန်း​​ကမှ မ​​ေြပာြပခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေမ​​ေမဟာ ခုချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​အချစ်ဦး​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွကို ကျွန်မကို မကွယ်မဝှက်​​ေြပာ​​ေနတဲ့​​ အတွက် ​​ေမ​​ေမ့​​ အ​​ေပါ်မှာ ကျွန်မရဲ့​​ ခံစား​​ချက်က မိခင်တစ်ဦး​​ အြဖစ်သာမက အရင်း​​နှီး​​ဆံုး​​ သူငယ်ချင်း​​တစ်​​ေယာက် အြဖစ်ပါ စိတ်ထဲမှာ လက်ခံ သ​​ေဘာထား​​လာမိပါ​​ေတာ့​​တယ်.။

ဒီအြဖစ်အပျက်​​ေတွ ြပီး​​တဲ့​​​ေနာက်မှာ​​ေတာ့​​ ကျွန်မဘဝမှာ ဘယ်လိုဘဲ အခက်အခဲြကံုလာ၊​ ဘယ်​​ေလာက်ပဲ ဒုက္ခ​​ေတွနဲ့​​ ရင်ဆိုင်​​ေတွ့​​လာပါ​​ေစ ​​ေမ​​ေမနဲ့​​ ​​ေဆွး​​​ေနွး​​တိုင်ပင်ြပီး​​ ​​ေမ​​ေမ့​​ဆီက အြကံဉာဏ်​​ေတွ၊​ စကား​​​ေတွ ခွန်အား​​​ေတွနဲ့​​ အတူ ကျွန်မရဲ့​​ အခက်အခဲ ြပဿနာ​​ေတွကို ​​ေြဖရှင်း​​နိုင်ခဲ့​​ပါတယ်.. သူငယ်ချင်း​​ အ​​ေပါင်း​​အသင်း​​ကိစ္စ၊​ အလုပ်အကိုင်၊​ ကျွန်မရဲ့​​ ရည်း​​စား​​ ကိစ္စ၊​ စတဲ့​​ ကိစ္စအား​​လံုး​​ကို ​​ေမ​​ေမ့​​ကို ကျွန်မက မချွင်း​​မချန် ​​ေြပာြပ​​ေလ့​​ရှိပါတယ်.. ​​ေနာက်ထပ်လည်း​​ အသည်း​​ကွဲတဲ့​​ ြဖစ်ရပ်​​ေတွ ကျွန်မဘဝမှာ ထပ်ြပီး​​ ြကံု​​ေတွ့​​လာရပါတယ်.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ မထမဆံုး​​ အသည်း​​ကွဲတုန်း​​ကလို အသည်း​​အသန် ခံစား​​ချက်မျိုး​​ မြဖစ်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​.. ဒါ​​ေြကာင့်​​လည်း​​ လူ​​ေတွဟာ အချစ်ဦး​​​ေြကာင့်​​ ခံစား​​ရတဲ့​​ ခံစား​​ချက်က ဘာနဲ့​​မှ မတူဘူး​​လို့​​ ခိုင်း​​နှိုင်း​​ြကတာဘဲ ြဖစ်ပါလိမ့်​​မယ်.. ဟုတ်ပါလိမ့်​​မယ်​​ေလ .. အချစ်ဦး​​ဆိုတာ အချစ်နဲ့​​ ပတ်သက်တဲ့​​ ဘဝရဲ့​​ ပထမဆံုး​​ အ​​ေတွ့​​အြကံုလဲြဖစ်တာကိုး​​။

ကျွန်မက ဘယ်လိုကိစ္စမျိုး​​မဆို ​​ေမ​​ေမ့​​ကို ပွင့်​​ပွင့်​​လင်း​​လင်း​​ တိုင်ပင်တယ်။ အသိ​​ေပး​​တယ်.. ​​ေမ​​ေမ့​​ဆီက အြကံဉာဏ်​​ေတွရယူ​​ေလ့​​ရှိတယ်.. ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ ဆက်ဆံ​​ေရး​​က သား​​အမိဆက်ဆံ​​ေရး​​ထက် အရင်း​​နှီး​​ဆံုး​​ သူငယ်ချင်း​​ ၂​​ေယာက်ရဲ့​​ ဆက်ဆံ​​ေရး​​မျိုး​​နဲ့​​ ဥပမာ​​ေပး​​တာက ပိုြပီး​​ နီး​​စပ်ပါလိမ့်​​မယ်.. အဲဒီလို ​​ေမ​​ေမနဲ့​​ နီး​​နီး​​ကပ်ကပ် ​​ေနွး​​​ေနွး​​​ေထွး​​​ေထွး​​ ​​ေြပာဆိုတိုင်ပင်ရတာကိုလည်း​​ ကျွန်မက သ​​ေဘာကျတယ်.. ကျွန်မရဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​​ေတွက​​ေတာင် ​​ေမ​​ေမနဲ့​​ ကျွန်မတို့​​ ၂​​ေယာက်ရဲ့​​ ဆက်ဆံ​​ေရး​​မျိုး​​ကို အား​​ကျြကတဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ မြကာခန မှတ်ချက်​​ေပး​​ရ​​ေလာက်​​ေအာင် ကျွန်မနဲ့​​​ေမ​​ေမဟာ ​​ေစး​​ကပ်ရင်း​​နှီး​​ခဲ့​​ြကပါတယ်.. ဒါကိုလည်း​​ ကျွန်မနဲ့​​ ​​ေမ​​ေမက ဂုဏ်ယူြကပါတယ်။

နှစ်အတန်ြကာလို့​​ ကျွန်မခင်ပွန်း​​​ေလာင်း​​ြဖစ်လာမဲ့​​သူနဲ့​​ စြပီး​​ဆံု​​ေတွ့​​​ေတာ့​​ ပထမဆံုး​​ ကျွန်မလုပ်တဲ့​​ အလုပ်က အ​​ေဝး​​က ​​ေမ​​ေမ့​​ဆီက ဖုန်း​​​ေခါ် မိတာပါဘဲ… ဖုန်း​​​ေခါ်ြပီး​​​ေတာ့​​ ကျွန်မခင်ပွန်း​​​ေလာင်း​​ြဖစ်တဲ့​​ သူ့​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွ ​​ေြပာြပပါ​​ေတာ့​​တယ်.. သူ့​​အ​​ေြကာင်း​​​ေတွ​​ေြပာြပ​​ေနတဲ့​​အခါ တစ်ဘက်က​​ေန ​​ေမ​​ေမက ကျွန်မစကား​​သံကို တိတ်ဆိတ်စွာ နား​​​ေထာင်​​ေနရင်း​​ စကား​​ ဆံုး​​ခါနီး​​​ေတာ့​​ ကျွန်မကို စကား​​​ေလး​​ တစ်ခွန်း​​ လှမ်း​​​ေမး​​ပါတယ်..         “ သမီး​​…  သမီး​​ရဲ့​​ ပထမဦး​​ဆံုး​​ ရည်း​​စား​​ဦး​​​ေြကာင့်​​ အသည်း​​ကွဲခဲ့​​တာကို မှတ်မိ​​ေသး​​လား​​” တဲ့​​.. ကျွန်မလဲ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ အ​​ေမး​​ကို ခပ်ဖွဖွရယ်သံ​​ေလး​​နဲ့​​ “ မှတ်မိတယ်​​ေမ​​ေမ.. ဘာြဖစ်လို့​​​ေမး​​တာလဲ ” လို့​​ ြပန်​​ေမး​​လိုက်​​ေတာ့​​ ​​ေမ​​ေမရဲ့​​ ြပန်​​ေြပာသံ​​ေလး​​မှာ ကျွန်မအ​​ေပါ် ြကင်နာသနား​​မှုနဲ့​​ နား​​လည်စာနာမှု အြပည့်​​ပါတဲ့​​ ​​ေလသံ​​ေလး​​ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ကို ကျွန်မရင်ထဲက ခံစား​​လိုက်မိပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမက အဲဒီချိန်မှာ ကျွန်မကို ြပန်​​ေြပာတဲ့​​စကား​​​ေလး​​တစ်ခွန်း​​က  “သမီး​​ အခု အဲဒီအ​​ေြကာင်း​​ ြပန်စဉ်း​​စား​​မိ​​ေတာ့​​ ြပံုး​​​ေနတယ်မဟုတ်လား​​ ”  တဲ့​​။

ကျွန်မနား​​လည်လိုက်ပါတယ်.. ​​ေမ​​ေမဘာ​​ေြကာင့်​​ ဒီချိန်မှာ ဒီလို​​ေမး​​ခွန်း​​​ေလး​​ကို ​​ေမး​​လိုက်တယ်ဆိုတာကို​​ေပါ့​​.. ကျွန်မ ပထမဆံုး​​ ရည်း​​စား​​ဦး​​နဲ့​​ ကွဲတဲ့​​အချိန်တုန်း​​က ကျွန်မဘဝြကီး​​တစ်ခုလံုး​​ အဓိပ္ပါယ်မဲ့​​သွား​​ခဲ့​​တယ်၊​ ​​ေမျှာ်လင့်​​ချက်ဟူသမျှ ဆိပ်သုဉ်း​​သွား​​ ခဲ့​​တယ်၊​ ဒီအသည်း​​ကွဲတဲ့​​ ခံစား​​ချက်ြကီး​​ကဘဲ ဘဝတစ်ခုလံုး​​အတွက် အ​​ေရး​​အြကီး​​ဆံုး​​ ြဖစ်ခဲ့​​တယ်လို့​​ ထင်ခဲ့​​မိတယ်​​ေလ..  အသက်ဆက်ရှင်သန်ဖို့​​​ေတာင် အင်အား​​မရှိ​​ေတာ့​​သလို ခံစား​​ခဲ့​​ရတယ် မဟုတ်လား​​.. ဒါ​​ေပမဲ့​​ အချိန်ကာလ​​ေလး​​ တစ်ခု ြကာသွား​​တဲ့​​အခါမှာ​​ေတာ့​​ အသည်း​​ကွဲတုန်း​​က ခံစား​​ခဲ့​​ဖူး​​တဲ့​​ ဒီခံစား​​ချက်​​ေတွဟာ အခုြပန်​​ေတွး​​လိုက်ချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ြပံုး​​စရာ​​ေလး​​တစ်ခုသာ ြဖစ်သွား​​ခဲ့​​ရြပီ မဟုတ်ပါလား​​။

---------------------------------------------------------------------------------------------------------//

ဒီဝတ္ထု​​ေလး​​က​​ေတာ့​​ လက်ရှိအချိန်မှာ အသည်း​​ကွဲ​​ေနတာကို ဘဝတစ်ခုလံုး​​ ပျက်စီး​​မတတ် ခံစား​​​ေနရပါတယ်.. ​​ေမျှာ်လင့်​​ချက်မှန်သမျှ၊​ ရည်မှန်း​​ချက်မှန်သမျှ ပျက်စီး​​ကုန်ပါြပီ.. လို့​​ ဆိုလာြကတဲ့​​ လူငယ်​​ေလး​​များ​​အတွက် ရည်ရွယ်ြပီး​​ ဘာသာြပန်ြဖစ်ပါတယ်.. အချိန်ကာလ​​ေလး​​တစ်ခုကို ​​ေကျာ်လွန်ြပီး​​သွား​​တဲ့​​ချိန်မှာ ခံစား​​ခဲ့​​ရဖူး​​တဲ့​​ ြပင်း​​ထန်တဲ့​​ အသည်း​​ကွဲ ​​ေဝဒနာ​​ေတွဟာ ရယ်စရာ ြပံုး​​စရာ​​ေလး​​​ေတွ ြဖစ်သွား​​တတ်ပါ​​ေြကာင်း​​ကို ဒီ ဝတ္ထုတို​​ေလး​​နဲ့​​ ညွှန်း​​ဆိုလိုက်ပါတယ်... အား​​လံုး​​ပဲ အသည်း​​ကွဲတဲ့​​ ​​ေဝဒနာမှ သက်သာရာ ရြကပါ​​ေစရှင်…
---------------------------------------------------------------------------------------------------------//


Chicken Soup for Every Mom's Soul မှ Sophia Valles Bligh ရဲ့​​ First Love  ကို ဘာသာြပန် ခံစား​​​ေရး​​ဖွဲ့​​ပါသည်။

 
​​ေချာ(အစိမ်း​​​ေရာင်လွင်ြပင်)

34 comments:

အြဖူ​​ေရာင်နတ်သမီး​​ said...

အာ...မ​​ေချာက​​ေတာ့​​လုပ်​​ေတာ့​​မယ်...
သိပါဘူး​​...မ​​ေချာအ​​ေြကာင်း​​မှတ်လို့​​ ဖတ်လာတာ...​​ေအာက်​​ေရာက်​​ေတာ့​​မှာ ဘာသာြပန်တဲ့​​...း​​(((
နတ်သမီး​​ရဲ့​​​ေမ​​ေမက နတ်သမီး​​ကို (၃၈)နှစ်မှာကိုယ်ဝန်“စ”​​ေဆာင်တာ​​ေလ...
------------------------------------------------------------------------------
ရွှင်လန်း​​ချမ်း​​​ေြမ့​​ပါ​​ေစ...မ​​ေချာ​​ေရ...
အစဉ်အား​​​ေပး​​လျှက်....

ဒဏ္ဍာရီ said...

မှန်တယ် ​​ေချာ​​ေရ... မနွယ်တို့​​ အထက်တန်း​​​ေကျာင်း​​သူ ဘဝက အြဖစ်​​ေတွဟာ တက္ကသိုလ်​​ေရာက်တဲ့​​ အချိန်မှာ ရီစရာ​​ေတွ ြဖစ်ခဲ့​​ရတယ်။ အဲဒီအချိန်က အြဖစ်​​ေတွက အခုလို အချိန်မှာလည်း​​ ဒီလိုပဲ ြပန်ခံစား​​မိတယ်။ ရင့်​​ကျက်လာတဲ့​​ အချိန်မှာ ငယ်ငယ်က အြဖစ်အပျက်​​ေတွကို အား​​နည်း​​မှုတခုအ​​ေနနဲ့​​ ြပန်ြမင်​​ေယာက်တဲ့​​ သ​​ေဘာ​​ေပါ့​​။
ဘာသာြပန်ထား​​တဲ့​​ ပိုစ့်​​​ေလး​​ ဖတ်လို့​​​ေကာင်း​​သလို ​​ေပး​​ထား​​တဲ့​​ ရသ​​ေလး​​က အဖိုး​​တန်ပါတယ်။

ခင်မင်​​ေလး​​စား​​လျှက်

ကို​​ေဇာ် said...

ဪ.. . .ဒါ​​ေြကာင့်​​ မ​​ေချာ တစ်​​ေယာက် အခု တ​​ေလာ ​​ေပျာက်​​ေနတာကိုး​​. . .
အခု​​ေတာ့​​ အဆင်​​ေြပသွား​​ြပီလား​​. . .
အနာ​​ေရာ ​​ေသချာ ကျက်သွား​​ရဲ့​​လား​​. . ဒဏ်ရာ ဆိုတာ အကင်း​​မ​​ေသရင် ပိုဆိုး​​တတ်တယ်​​ေနာ်။

အဆင်​​ေြပ ​​ေပျာ်ရွှင်ပါ​​ေစ
ကို​​ေဇာ်

စီစီ​​ေဇာ်ထိပ် said...

ဒီပို့​​စ်​​ေလး​​ဖတ်ြပီး​​ြပံုး​​မိပါတယ်။
ဟုတ်တယ် အချိန်​​ေတွကို ​​ေကျာ်ြဖတ်ြပီး​​ရင် အရူး​​ထခဲ့​​တာ​​ေတွအတွက်
ရယ်စရာ​​ေတွြဖစ်သွား​​မှာပါ။ အင်း​​...ဒဏ်ရာကို​​ေတာ့​​ အကင်း​​​ေသတဲ့​​အထိကုဖို့​​လိုမှာ​​ေပါ့​​​ေနာ်။
အကင်း​​မ​​ေသရင် အနာ​​ေဟာင်း​​က အ​​ေညှာ်မိလို့​​ြပန်ထရင်​​ေတာ့​​ပိုြပီး​​ အခံရခက်မယ်ထင်တယ်။
အ​​ေညှာ်မမိ​​ေအာင် ​​ေမာရိယမန်း​​​ေဆး​​​ေဆာင်ရမယ်​​ေနာ်...။:)
မ​​ေချာပို့​​စ်​​ေလး​​​ေတွအြမဲဖတ်ြဖစ်ပါတယ်။ ​​ေလး​​စား​​ပါတယ် မ​​ေချာ​​ေရ...။
​​ေကျး​​ဇူး​​ပါ....။

a
ra

ညရဲ့​​​ေကာင်း​​ကင် said...

မသိပါဘူး​​ဗျာ ... မ​​ေချာအ​​ေြကာင်း​​လား​​လို့​​ ... အဟီး​​ ...
ဟုတ်ပါတယ် အချစ်ဦး​​နဲ့​​ ဘယ်​​ေတာ့​​မှ မဆံုဆည်း​​ြကဖူး​​ဆိုတာ အမှန်ပဲ ...
ဘာလို့​​လဲဆို​​ေတာ့​​ ပထမဆံုး​​ြဖစ်တဲ့​​ အချစ်က ချစ်ဖို့​​ပဲ သိတာ ...
နား​​လည်မှု​​ေတွ မ​​ေပး​​နိုင်ဘူး​​ ... ယံုြကည်မှုကို မတည်​​ေဆာက်နိုင်ဘူး​​ ...
ပိုဆိုး​​တာက ချစ်လို့​​ ြဖစ်လာတဲ့​​ သဝန်တိုမှု၊​ သီး​​မခံနိုင်မှု၊​ အချစ်ရဲ့​​ ​​ေဘး​​ထွက်ဆိုး​​ြကိုး​​ကို ဦး​​​ေနှာက်နဲ့​​ မစဉ်း​​စား​​ချင်​​ေသး​​တဲ့​​ အတွက် ခုလိုမျိုး​​ြဖစ်ြကတာပါ။ စိတ်ကစား​​မှု​​ေတွလည်း​​ ပါတာ​​ေပါ့​​ဗျာ ...
အဟီး​​ ... လျှာရှည်သွား​​၏ ..း​​)






မတည်ြမဲဘူး​​ဆိုတာ မှန်ပါတယ် ...

အြကမ်း​​ထည် said...

​​ေအာ်..ဒီလိုလား​​..:P !!
ဖတ်မှတ်သွား​​ပါတယ်
have a good one!!
with resp;

​​ေကသရီ said...

ညီမ​​ေတာ့​​ ဒီပိုစ့်​​​ေလး​​ကို သိပ်သ​​ေဘာကျတာပဲ။ အသည်း​​ကွဲြပီး​​ ရူး​​မတတ်ြဖစ်ခဲ့​​တဲ့​​သူ​​ေတွကို​​ေတွ့​​ခဲ့​​ဖူး​​တယ်​​ေလ။ အချစ်ဆံုး​​သူငယ်ချင်း​​​ေတွထဲမှာ​​ေတာင်ရှိပါတယ်။ ဒီလို အချိန်မျိုး​​မှာ ​​ေဖး​​မကူညီ​​ေပး​​မယ့်​​သူ(မိဘ သို့​​ သူငယ်ချင်း​​)က ​​ေတာ်​​ေတာ်အ​​ေရး​​ြကီး​​တယ်။ ြကာသွား​​​ေတာ့​​လည်း​​ ြပံုး​​စရာ​​ေလး​​​ေတွြဖစ်သွား​​တာ​​ေပါ့​​။

​​ေအာင်​​ေမာ် said...

ရင်ထဲကိုထိသွား​​တယ်..တကယ်

အင်ြကင်း​​သန့်​​ said...

အင်း​​...ဟုတ်ပါတယ်...ဘယ်လို ဆိုး​​ရွား​​တဲ့​​ ခံစား​​ချက်မျိုး​​ပဲ ြဖစ်ပါ​​ေစ... အချိန်က အ​​ေကာင်း​​ဆံုး​​သမား​​​ေတာ်ပါပဲ...အချိန်တန်​​ေတာ့​​လည်း​​ ရီစရာ၊​ ြပံုး​​စရာ​​ေလး​​​ေတွြဖစ်သွား​​တာ​​ေပါ့​​​ေလ...ဒါ​​ေပမယ့်​​ ခံစား​​မှုြပင်း​​ထန်​​ေနတဲ့​​ ြကား​​ကာလမှာ​​ေတာ့​​ ကမ္ဘာပျက်သလို ြဖစ်တတ်ြကပါတယ်...

(သူ့​​အ​​ေြကာင်း​​များ​​လို့​​ အထင်တြကီး​​နဲ့​​ လာဖတ်ပါတယ် ဘာသာြပန်ြကီး​​ကိုး​​...အထင်ြကီး​​လိုက်မိတာကိုက ငါ့​​အမှား​​ပါ :D )

sosegado said...

အ​​ေမနှင့်​​ သမီး​​​ေတွရဲ့​​ နီး​​စပ်နား​​လည်မူ့​​ဟာ ဘယ်လူမျိုး​​မှာမဆို သူတယ်လို့​​၊​ ဒီပို့​​စ်​​ေလး​​ဖတ်ြပီး​​ထင်လိုက်မိတယ်၊​
အစက ဘာသာြပန်လို့​​​ေတာင်မထင်မိဘူး​​၊​ …နီး​​စပ်လွန်း​​လို့​​

Kotunygn said...

Eeee .......... I don't have very First lover till now. How can I get that feeling?

But, Very Good to read it. Good Luck ! Have a Sweet Time. Take Care ......

ြမစ်ကျိုး​​အင်း​​ said...

​​ေနာင်တချိန်မှာ ြပံုး​​စရာြဖစ်တာကို လက်ခံ​​ေပမယ့်​​ ရူး​​ခဲ့​​တာ​​ေတွကို​​ေတာ့​​
​​ေနာင်တမရနိင်ဘူး​​။ လက်ရှိအချိန်တိုင်း​​အတွက် ြကံုလာတဲ့​​ အြဖစ်အပျက်အ​​ေပါ်
လူသား​​တစ်​​ေယာက်လို တုန့်​​ြပန် ခဲ့​​တာ​​ေြကာင့်​​ပါပဲ။ ဒါ​​ေပမယ့်​​ ဒါ​​ေတွဟာ ​​ေနာင်တချိန်မှာ ြပံုး​​စရာ ြဖစ်လာမယ်ဆိုတဲ့​​ အသိ​​ေလး​​​ေပး​​တဲ့​​ ဒီပို့​​စ်ကို​​ေတာ့​​ သ​​ေဘာကျတယ်။ အသဲကွဲတဲ့​​သူရှိရင် နင့်​​နင့်​​သီး​​သီး​​ မခံစား​​​ေစဖို့​​ သတိ​​ေပး​​ထား​​သလိုပါပဲ။

​​ေဆာင်း​​နှင်း​​ရွက် said...

ဖတ်လို့​​ ​​ေကာင်း​​တယ် ...
ဪ ..
အချစ် .. အချစ် .. !!!

သိဂင်္ါ​​ေကျာ် said...

​​ေထာက်ခံတယ်.. ​​ေထာက်ခံတယ်.. အသည်း​​ကွဲတုန်း​​က​​ေတာ့​​ ​​ေတာ်​​ေတာ် ခံစား​​လိုက်ြကတာပဲ.. ​​ေနာက်​​ေတာ့​​လည်း​​ ြပီး​​သွား​​ြပီး​​ ကိုယ့်​​လမ်း​​ကိုယ် ဆက်​​ေလျှာက်ြကတာပါပဲ​​ေလ..
(ကိုယ်​​ေတွ့​​ မဟုတ်ဘူး​​​ေနာ်.. အနီး​​အနား​​မှာ ​​ေတွ့​​​ေနြမင်​​ေနရလို့​​ ​​ေြပာတာပါ)

Blackroze said...

အမရာ..​​ေနာင်တချိန်မှာြပံုး​​နိုင်​​ေပမဲ့​​
​​ေလာ​​ေလာလတ်လတ်မှာ​​ေတာ့​​​ေတာ်​​ေတာ်ခံစား​​ရတာ​​ေနာ်..
​​ေနာက်​​ေတာ့​​လဲအမရာ...အမ​​ေြပာသလိုဘဲ
ြပီး​​သွား​​တာပါဘဲ​​ေလ..အချိန်ဆိုတာြကီး​​ကကုစား​​သွား​​တာပါဘဲ​​ေလ..

ကိုကို​​ေမာင် said...

မ​​ေချာ​​ေရ...
ချစ်သူ့​​သင်ခန်း​​စာ​​ေလး​​​ေတွ​​ေပါ့​​။ အတိတ်က ​​ေြကကွဲခဲ့​​တာ​​ေတွတာ အခုအချိန်မှာ ြပံုး​​ရွှင်ဖွယ်ြဖစ်နိုင်သလို၊​ အခုအချိန်​​ေြကကွဲ​​ေနတာဟာလဲ ​​ေနာင်တစ်ချိန်ကျရင်​​ေတာ့​​ ြပံုး​​စရာ ြဖစ်လာနိုင်ပါတယ်။ တစ်ချို့​​တစ်​​ေလ​​ေတာ့​​ ချွတ်ယွင်း​​ချက်​​ေပါ့​​​ေလ။ အချစ်ြကီး​​ရင် အမျက်ြကီး​​တယ်ဆိုသလိုမျိုး​​​ေပါ့​​။ အမာရွတ်ြမင်တိုင်း​​ ​​ေကဝဋ်ကို သတိရ​​ေနတတ်ြကတယ်။ အဲဒီလိုအမှတ်အ​​ေတး​​ြကီး​​တဲ့​​ ​​ေြကကွဲမှုမျိုး​​က အား​​လံုး​​လွတ်ကင်း​​နိုင်ရင်​​ေတာ့​​ အ​​ေကာင်း​​သား​​။

..

လင်း​​ြကယ်ြဖူ said...

ွှTime is the big healer ပါပဲ ​​ေနာက်ဆံုး​​ကျ​​ေတာ့​​လည်း​​ ​​ေနာ....း​​)
ပညာ​​ေပး​​..အသိတရား​​​ေပး​​​ေလး​​မို့​​ ..သ​​ေဘာကျတယ်....
​​ေပျာ်ပါ​​ေစ အစ်မ​​ေရ..
*.*.*

ဘ​​ေကျာက် said...

ဘာသာြပန်​​ေတာ့​​...good ရှယ်ပဲ မယ်​​ေချာတို့​​က​​ေတာ့​​

Sint said...

Nice!

သဒ္ဓါလှိုင်း​​ said...

ဟုတ်ပါ့​​မ​​ေချာ​​ေရ..
မ​​ေချာအ​​ေြကာင်း​​လား​​လို့​​ဖတ်လိုက်တာ...အင်ြကင်း​​​ေြပာသလိုပဲ.. (မှား​​ပါတယ်​​ေနာ်...)
​​ေကာင်း​​လိုက်တဲ့​​ပိုစ့်​​​ေလး​​ပါ. အချိန်တချိန်ကို​​ေကျာ်ြဖတ်ြပီး​​သွား​​ရင်အ​​ေကာင်း​​ဆံုး​​အ​​ေြခအ​​ေန
တခုကို​​ေရာက်သွား​​မှာပါ။
ခင်တဲ့​​
သဒ္ဓါ

ကိုြကည်သာ said...

ဘဝဆိုတာဒီလိုပါပဲ........
လူဆိုတာကလည်း​​ကိုယ့်​​အြဖစ်သာအ​​ေြကာင်း​​အရာအား​​လံုး​​ထက်အ​​ေရး​​အြကီး​​ဆံုး​​လို့​​ထင်တတ်ြကတာ​​ေလ။ဆိုလိုတာက ပထမဆံုး​​ရည်း​​စား​​နဲ့​​ စကွဲဘူး​​တဲ့​​သူတိုင်း​​၊​ အဲလူ​​ေတွထဲမှာမှ ဒီလူကိုဘဝတသက်လံုး​​လက်တွဲသွား​​မယ်လို့​​ စိတ်ကူး​​မိခဲ့​​မိတဲ့​​သူ​​ေတွက​​ေတာ့​​ အဆိုး​​ဆံုး​​ ခံစား​​ြကရတာ​​ေပါ့​​။ ပထမဆံုး​​အြကိမ်လည်း​​ြဖစ်ြပန်၊​ စိတ်ကူး​​ရည်မှန်း​​ချက်​​ေတွကလည်း​​ လန်း​​ဆန်း​​တက်ြကွ ​​ေနတုန်း​​ ဆို​​ေတာ့​​ ပိုခံရတာ​​ေပါ့​​။ အဲဒီအချိန်မှာမှ ဒီလိုအ​​ေမမျိုး​​ရဲ့​​ သမီး​​ြဖစ်ခွင့်​​ရတဲ့​​သူ(အနား​​မှာနား​​လည်​​ေပး​​နိင်တဲ့​​ဘယ်သူမဆို)ြဖစ်ခွင့်​​ရခဲ့​​တာ ​​ေတာ်​​ေတာ်ကံတရား​​က ​​ေဖး​​မခဲ့​​လို့​​ပါပဲ။ ​​ေလာကြကီး​​မှာမိဘနဲ့​​သား​​သမီး​​၊​ သူငယ်ချင်း​​မိတ်​​ေဆွ၊​ ညီအကို​​ေမာင်နှမ၊​ စီး​​ပွား​​​ေရး​​လုပ်​​ေဖာ်ကိုင်ဖက်ချင်း​​အား​​လံုး​​ဟာ နား​​လည်မှု့​​​ေတွ တည်​​ေဆာက်ပီး​​ ​​ေရှ့​​ဆက်လှမ်း​​​ေနြကတာလို့​​ ကိုထင်တယ်​​ေလ။ နား​​လည်မှု့​​မရှိ​​ေတာ့​​တဲ့​​ တချိန်မှာအာလံုး​​ဟာြပိုလဲပျက်စီး​​သွား​​မှာပဲ။ ဒီစာရဲ့​​အနှစ်ချုပ်ြဖစ်တဲ့​​ ဒီအချိန်မှာ သည်း​​​ေြကွြပုန်း​​မတတ် ခံစား​​​ေနရတာ​​ေတွဟာ ​​ေနာင်တချိန်မှာ ရီစရာ​​ေတာင်မဟုတ်ပဲ ြပံုး​​စရာ​​ေလာက်သာ ကျန်​​ေတာ့​​တယ်ဆိုတာက​​ေတာ့​​ ြကံုဘူး​​သူတိုင်း​​ အမှန်ပဲဆိုတာ လက်ခံြကမှာပါ။ မှန်ပါတယ်။ အချိန်ကစကား​​​ေြပာမယ်ဆို​​ေပမဲ့​​ နား​​လည်​​ေပး​​မဲ့​​သူ အနား​​မှာရှိမှ လွယ်ကူစွာြဖတ်သန်း​​နိုင်မှာပါ။ အြဖစ်ပျက်ချင်း​​​ေတာ့​​မတူ​​ေပမဲ့​​ ဒီလိုနား​​လည်မှု့​​ရှိတဲ့​​ လူတ​​ေယာက်​​ေြကာင့်​​ ကိုယ့်​​ဘဝလဲဒီချိန်မှာြပံုး​​ရံုပဲြပံုး​​နိုင်​​ေနတာ။ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါတယ် ဒီစာကို​​ေရး​​တဲ့​​ ​​ေချာကို​​ေရာ ကိုယ့်​​ကို​​ေြမာင်း​​ထဲက ကယ်တင်​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​သူကို​​ေရာပါ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါတယ်။

ြမ​​ေသွး​​နီ said...

အမယ်​​ေလး​​..ဒီပို့​​စ်​​ေလး​​ရဲ့​​​ေခါင်း​​စဉ်ကို Gtalk မှာ​​ေတွ့​​ထဲက စွဲ​​ေဆာင်မှုအား​​​ေကာင်း​​​ေနလို့​​ မနက်ထဲက မရမက site ကို.. ဝင်​​ေနတာ ခုမှရ​​ေတာ်မူ​​ေတာ်တယ်။ ( ဆိုး​​လိုက်တဲ့​​ connection ​​ေနာ်)..။ ဟွန်း​​... ထင်​​ေတာ့​​ထင်သား​​။ သူများ​​အ​​ေြကာင်း​​ြကီး​​ကို..။ ကိုယ်တိုင် အသည်း​​မကွဲဘူး​​​ေပမယ့်​​ အသည်း​​​ေတွ ကွဲတာ​​ေတွ့​​ခဲ့​​ဘူး​​ပါတယ်။ ဖူး​​စာမပါလို့​​ဆိုြပီး​​​ေတာ့​​ မချိြပံုး​​​ေလး​​​ေတွ​​ေတာ့​​ ြပံုး​​ြကတာကိုလည်း​​ ​​ေတွ့​​ဘူး​​ပါတယ်..။
" ...အသည်း​​​ေလး​​ကွဲကာ မျက်ရည်​​ေတွနဲ့​​​ေပါ့​​... ဒီမှာ..... "..ဆိုတဲ့​​ အဲလက်စ််ရဲ့​​ သီချင်း​​​ေလး​​​ေတာ့​​ ြကိုက်မိသား​​။

​​ေမဇင် said...

ခု​​ေလာ​​ေလာဆယ်​​ေတာ့​​....​​ေတွး​​တာနဲ့​​တင်...ဆက်မ​​ေတွး​​ချင်လို့​​ ... ခက်လှပါတယ်။

mg han said...

ြပန်​​ေတွး​​မိ​​ေတာ့​​လဲ..............ြပံုး​​မိတာ​​ေပါ့​​.....မချိြပံုး​​​ေလ။
အသဲမှာ​​ေတာ.အမာရွတ်က​​ေလး​​​ေတွနဲ့​​​ေပါ့​​။

ဏီလင်း​​ညို said...

မ​​ေချာ​​ေရ.......
ဒီလိုပဲ ​​ေကျာ်ြဖတ်ခဲ့​​ရတာပါဘဲ........း​​))
ခင်မင်တဲ့​​
ဏီလင်း​​ညို

ချမ်း​​လင်း​​​ေန said...

ကိုယ်တိုင်​​ေရး​​ အသည်း​​ကွဲဇာတ်လမ်း​​​ေလး​​ထင်​​ေနတာ ဘာသာြပန်မို့​​ ​​ေတာ်​​ေသး​​တာ​​ေပါ့​​။ မစိမ်း​​ ဘာသာြပန်ဇာတ်လမ်း​​​ေလး​​​ေကာင်း​​တယ်ဗျာ။ အချစ်ထက် ​​ေမတ္တာတရား​​ရဲ့​​ အား​​သာမှုကို ြပထား​​တာပဲ။

အြပံုး​​ပန်း​​ said...

ကိုယ်တိုင်​​ေတာ့​​ အချစ်ဦး​​နဲ့​​ကွဲတာ မခံစား​​ဖူး​​​ေပမယ့်​​
အခု​​ေလာ​​ေလာဆယ် ခံစား​​​ေနရတဲ့​​ ညီမငယ်တစ်​​ေယာက်ဖတ်ဖို့​​
ဒီပိုစ့်​​​ေလး​​ကို လင့်​​ခ်နဲ့​​ အီး​​​ေမး​​လ်လှမ်း​​ပို့​​ထား​​လိုက်ြပီ။

ြပည့်​​စံု said...

ဂယ်မှတ်​​ေနတာဂျာ.....​​ေနာက်တယ်

ချိုမိုင်မိုင် said...

အဲ့​​ဒီလို ရယ်စရာြဖစ်သွား​​ရင်လည်း​​​ေကာင်း​​သား​​။
ခု​​ေတာ့​​ ၁ နှစ်​​ေကျာ်သွား​​ြပီ။ ​​ေမ့​​လို့​​မရ​​ေသး​​ဘူး​​။ အဟင့်​​.............

Tin Tin Aung said...

ဟုတ်ပါတယ်အစ်မ​​ေချာရယ်

အစ်မ​​ေချာလို့​​ပဲ ညီမလည်း​​ချစ်သူကို သိမ့်​​ချစ်ခဲ့​​လို့​​ ရှူး​​သွပ်စွာခံစား​​ခဲ့​​ရပါတယ်။
ဒါ​​ေပမယ့်​​လည်း​​ အခုချိန်ထိ​​ေတာ့​​ ြပံုး​​စရာမရှိ​​ေသး​​ပါဘူး​​အစ်မရယ်..
ကျွန်မချစ်သူကို သိမ့်​​ချစ်​​ေတာ့​​ ခုထိ​​ေမ့​​လို့​​မရ​​ေသး​​ပါဘူး​​....

Tin Tin Aung said...

ညီမက​​ေတာ့​​ ညီမချစ်သူလည်း​​ြဖစ်၊​ ငယ်သူငယ်ချင်း​​လည်း​​ြဖစ်တဲ့​​
သူနဲ့​​ပဲဆံုဆည်း​​ချင်ပါတယ်အစ်မရယ်...
ဒါ​​ေပမယ့်​​ မ​​ေမျှာ်လင့်​​ရဲ​​ေသး​​ပါဘူး​​...

အစ်မလိုပဲ ခံစား​​ရမလား​​မသိပါဘူး​​ရှင်။
ညီမလည်း​​ ဒီ​​ေဝဒနာမျိုး​​ခံစား​​ခဲ့​​ရ​​ေတာ့​​ အစ်မကို ကိုယ်ချင်း​​စာပါတယ်
မမဆု​​ေတာင်း​​​ေပး​​​ေနာ်.. ညီမချစ်ဦး​​သူ လက်ရှိချစ်သူနဲ့​​ပဲ ဆံုဆည်း​​ပါ​​ေစလို့​​​ေလ.. ​​ေနာ် မမ





​​ေမ said...

အစ်မ​​ေရ..ခုချိန်မှာအစ်မစာ​​ေလး​​ဖတ်ရတာအား​​ရှိလိုက်တာ..တစ်​​ေန့​​​ေတာ့​​အစ်မ​​ေသ​​ေသ
ချာချာ​​ေြပာ​​ေနတဲ့​​အြပံုး​​ဆိုတာရှိလာနိုင်မယ်လို့​​​ေမျှာ်လင့်​​​ေနပါတယ်..ခုလိုမျှ​​ေဝ​​ေပး​​တဲ့​​
အတွက်အထူး​​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါတယ်

ဖိုး​​သား​​ said...

အစ်မ​​ေရာစာလာဖတ်သွား​​ပါတယ်ဗျ..ကျွှန်​​ေတာ်ဘ​​ေလာ့​​ကိုလည်း​​ဖိတ်ပါတယ်အစ်မ​​ေရ....http://sapal-phoo.blogspot.com/

အိုဘား​​မား​​ said...

ဆရာမလည်း​​.......အသဲကွဲဘူး​​သကိုး​​..။အ​​ေနာ်က..ဘာသာြပန်တယ်လို့​​ထင်ဘူး​​.